Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Om dette stemmer blir det spennende å se hvordan interessen blir. Vil det bli “vanlig stemning”, med at kursen blir liggende under emi, eller vil trykket fortsette videre og det vil faktisk være aktuelt med rep. emi.

1 Like

Covid-19 er en kanskje midlertidig bonus som kan bli bra. Men det er pipelinen og produktet til selskapet man må se på. Og her må man ha et 3-4 års perspektiv! Jeg tror det blir veldig bra. Jeg kan ikke tenke meg at f.eks hovedaksjonæren er villig til å kaste 800 mill + kr ut av vinduet!

1 Like

Du ser det imorgen.
Hos megler for du det oppgitt når du evt skal tegne.

Kanskje litt noob spørsmål men hva skjer fremover mot readout? Kursen stiger kraftig ved readout og så blir det ny emi på høy kurs eller partner frem mot markedsgodkjenning?

Godt poeng

2 Likes

Hallo?! Hvorfor skal den bli liggende under emisjonskursen? Fordi det alltid har vært slik?

Denne emisjonen har fjernet en usikkerhet som har heftet ved selskapet siden sist emisjon.

Np er selskapet fullfinansiert til Betalutin er landet. Så må du se dette i forbindelse med det andre som kom frem under presentasjonen på sist torsdag.

Jeg tror dagens emisjon vil bidra til ytterligere økt interesse rundt NANOV.

5 Likes

Har ikke så mye ledig kapital for øyeblikket😛

Selvfølgelig er det stor interesse, når man gir rabatt. Det som hadde vært bra var hvis meglerne hadde jobba litt mer, sikra litt høyere kurser.

3 Likes

Subvert your expectations

Ja, jeg er blitt vanedyr. Er blitt vant til å slippe rep. emi. Nå må jeg ta stilling til å faktisk holde på kruttet :wink:

2 Likes

OK. Anbefaler å ta del i denne.:+1:

Plasseringen var fulltegnet x XX kl 16:55, tegninger nå blir ikke vurdert ( med mindre dere henviser til rep.emi?)

Kan bekrefte at den ble satt på 22,75, er vel 25 øre høyere enn to emisjoner tilbake siden det? :wink:

For å sette det i et skikkelig ultrakort perspektiv; ganske nøyaktig 69 % over sluttkurs onsdag 17.februar :rocket::chart_with_upwards_trend:

6 Likes

Hvordan har det seg at kursintervallet blir som det blir når det er fulltegnet 30min etter stengning ?

…mulig det blir deltagelse på rep emi på meg for første gang :wink:

2 Likes

…det er nok sondert litt i forkant med største eiere ifht til interesse, husk kursen har kun vært over 22,75 i svært kort tid… også er det viktig å hjelpe kompis shortere i andre hus å få dekket seg inn uten for mye tap :face_vomiting:

4 Likes

Finansbransjen har ikke akkurat selgergenet, når de er fornøyd med disse rabattene. Jeg hadde fått fyken om jeg hadde gitt bort slike rabatter i ett sett. Skulle sett de prøve å selge dieselbiler på leasing for fire år siden…

Litt fleip, litt fakta.

2 Likes

Ikke helt sånn det funker da.

Om noen sier 100k Euro til 18kr og 100k til 19k etc såner jo boka dekket etter kanskje 30 min.
Sp blir det jo «auksjon» formå se hvor kursen settes. Den settets jo av markedet.
Hadde Ola dunk som hadde vunnet i EuroLotto sagt at han tar hele til 26kr så hadde jo han det da…

Edit: satt på spissen

Rart det også, når øyelegen høyner i forkant. Da har de egentlig bare hørt med et par?

1 Like

Når mcap deles på 20% flere aksjer så er det jo “riktig” sånn sett.

Merk mine ord, q1 kommer til å overgå forventingene av innrullerte pasienter. Den perioden vi nå har telt pasienter altså q4 så har ikke alle land godkjent de nye kriteriene. Q1 så går vi inn i en periode med nye kriterier 100% godkjent og såklart har vi 7 sites i israel som nå har åpnet hele landet så og si etter en effektiv vaksinering. Ta plass, pasientene skal innrulleres raskt og brått så får vi en overraskende melding om komplett pardigme!

5 Likes