Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Åpner den under emikurs, så kan man handle billigere enn de store gutta, åpner den over og holder seg der kan vi handle like billig som de store gutta :slight_smile:

Blir rart hvis de avlyser rep.emi om vi ligger si 10% over emikurs, egentlig

2 Likes

Hva er egentlig målstreken til NANOV? I teorien, hvis de ikke blir kjøpt opp, så er det vell conditional approval i US på Paradigme-data? Q1/Q2 2022?

Synse rabatten var stor,men pengene kommer godt med. Nå er alle problemer ute av veien . God rekruttering og penger på bok . Vi kommer i mål!

3 Likes

Emisjonen var allerede overtegnet i full fart litt over kl. 1700 så vidt jeg har forstått. Tror neppe kursen skal ned under tegningsnivået. Situasjonen er ganske forandret i forhold til forrige emisjon. Tildelingen blir offentliggjort før børs i morgen tidlig, da kommer tildelingsprosenten, som vil vise etterspørselen. Det blir ikke noen ny emisjon før tidligst etter offentliggjøring av 3-mndr. interimavlesning i Paradigme guidet H2-21. Da får man neppe en tilsvarende lav emisjonskurs i Nanov igjen.

3 Likes

Du svarte 0% på spørsmålet jeg stilte.

Noen tanker rundt Health Cap sin forhåndstegning på 500000€ da? 220000ish aksjer.

Det gikk fort!

Noen som vet når aksjene fra emien blir tildelt?
Lurer på om vi kan forvente snarlig negativ effekt med evt salg av emiaksjer…

Til info så tegna de for 700000EUR sist emi.

Vet jo ikke hva tildelingen blir, men måtte de ikke kjøpt ca 6 ganger så mange for å beholde posisjonen sin denne gangen? Blir de “tvunget” til å la seg vanne ut eller velger de det? Hvis man tror man sitter på et gullegg så virker det litt rart. Hvor stor prosentandel hadde de på det meste? 11-12%.

Rekker beløpet til avlesning av Paradigme?
Eller må det nok en emisjon til?
Jeg tror og håper på det første, og om det slår til bør høstens kursmål dobles til 80.

Leser du meldingen så står det der😇

3 Likes

Noen som har tanker om hvor mye vi eksisterende aksjonærer vil få tildelt i en rep. emi?

1 Like

Oppdatert guiding fra selskapet : paradigmeavlesning H221, cash ut Q222.

1 Like

Kan ikke huske om det ble konkludert med noe sist gang men ledelsen må vel følge vanlige regler for kjøp/salg som innsidere når de er med i emisjon…?

Da sitter de i så fall ikke på noen info som er av betydning for øyeblikket (f.eks. Archer data, partnerplaner som er godt underveis etc etc).

1 Like

Dette var akkurat som forventet, ikke minst ønsket. Nå har NANO fullstendig kontroll. Det er nå dere skal kjøpe😎

3 Likes

For en regatta dette har vært, og fortsatt er! :smiley:
I ettermiddag er herved skuta oppgradert med hydrofoil!
Nå går vi så høyt at verken krapp eller rom sjø knapt knapt merkes.
Vi nærmer oss hurtig målbøya, trygg havn, landgang og champagne problems. :clinking_glasses:

3 Likes

H2 2022 tidligst. 3mmd TOPLINE data tidligst Q4-2021/Q1-2022 ref guiding. Så filing. Så 6mnd behandlingstid hos FDA hvis de får AA. Jeg vil bli overrasket hvis Betalutin er i butikken i 2022. Men jeg tar feil hver dag… Men kanskje trenger vi ikke bekymre oss for aksjekursen lenger i 2022 en gang…

2 Likes

Det er nå det starter, mange år…

1 Like

Takker for svar! Uten partneravtale eller oppkjøp, så snakker vi da ny emisjon i Q4 2021 eller senest Q1 2022. Håper vi slipper det.