Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Denne er ganske interessant formulert med tanke på cashburn og kostnader relatert til filing, forberedelse av en fase III studie og salgsorganisasjon.

De mener altså at etter dagens plassering har de minimum penger ut H2 2022 med alt det som kreves av rigging og filing. Sterke ord, og dette bør de ha god dekning for å uttrykke på denne måten.

Edit: Mente og leste selvsagt Q2 2022.

Hvis noen selger aksjer i morgen so be my guest :muscle::moneybag::chart_with_upwards_trend:

18 Likes

Hadde emien kommet igår kveld hadde gårsdagens sluttkurs sikkert vært på 22kr og emi satt på 18. Dagens nærmest bisarre volum/kursutvikling var nok et resultat av hvisking i korridorene. Ingen av oss tror vel noe annet…er glad for selskapet…sur for at de fleste aksjonærene får garotten…

Ser at det er noe irritasjon over at “de nye” investorene i emi’en får aksjene uforholdsmessig billig…
Er det egentlig så mye å bry seg om?
Mulig jeg er helt på jordet, men handler det ikke til slutt egentlig om hvor mye du selv har investert i god tro, og hvor mye du selv sitter igjen med til slutt?
For min del tenker jeg at jeg kjøper det jeg anser som forsvarlig for meg og mine, og det er på en måte “min verden”…
Hva alle andre til enhver tid betaler for aksjene i samme selskapet, er på en måte “frikoblet” meg og mine.
Jeg har ikke vært i aksjemarkedet lenge, begynte å kjøpe Nano i 2017… Ikke solgt 1 aksje, og har bare kjøpt meg opp siden da. Er all-in, og forrige ukes + dagens melding tenker jeg er helt topp i disse turbulente tider. Jeg selger ikke, og det som skjer, det skjer! Jeg har virkelig troen på dette prosjektet!

4 Likes

Om ikke annet, blir det interessant å se hvem som er med i emien.

1 Like

får dra fram denne igjen. Enig med @hybrid :slight_smile:

1 Like

De skriver q2 2022 - ikke H2 2022.

Jeg synes det er helt flott de har fått i havn en EMI som kan dra dem helt til målstreken ene og alene fordi det kan bety at dette kan se ut til å bli sårt tiltrengt behandling for kreft syke.

All annen oppside er rein bonus.

3 Likes

Åpner den under emikurs, så kan man handle billigere enn de store gutta, åpner den over og holder seg der kan vi handle like billig som de store gutta :slight_smile:

Blir rart hvis de avlyser rep.emi om vi ligger si 10% over emikurs, egentlig

2 Likes

Hva er egentlig målstreken til NANOV? I teorien, hvis de ikke blir kjøpt opp, så er det vell conditional approval i US på Paradigme-data? Q1/Q2 2022?

Synse rabatten var stor,men pengene kommer godt med. Nå er alle problemer ute av veien . God rekruttering og penger på bok . Vi kommer i mål!

3 Likes

Emisjonen var allerede overtegnet i full fart litt over kl. 1700 så vidt jeg har forstått. Tror neppe kursen skal ned under tegningsnivået. Situasjonen er ganske forandret i forhold til forrige emisjon. Tildelingen blir offentliggjort før børs i morgen tidlig, da kommer tildelingsprosenten, som vil vise etterspørselen. Det blir ikke noen ny emisjon før tidligst etter offentliggjøring av 3-mndr. interimavlesning i Paradigme guidet H2-21. Da får man neppe en tilsvarende lav emisjonskurs i Nanov igjen.

3 Likes

Du svarte 0% på spørsmålet jeg stilte.

Noen tanker rundt Health Cap sin forhåndstegning på 500000€ da? 220000ish aksjer.

Det gikk fort!

Noen som vet når aksjene fra emien blir tildelt?
Lurer på om vi kan forvente snarlig negativ effekt med evt salg av emiaksjer…

Til info så tegna de for 700000EUR sist emi.

Vet jo ikke hva tildelingen blir, men måtte de ikke kjøpt ca 6 ganger så mange for å beholde posisjonen sin denne gangen? Blir de “tvunget” til å la seg vanne ut eller velger de det? Hvis man tror man sitter på et gullegg så virker det litt rart. Hvor stor prosentandel hadde de på det meste? 11-12%.

Rekker beløpet til avlesning av Paradigme?
Eller må det nok en emisjon til?
Jeg tror og håper på det første, og om det slår til bør høstens kursmål dobles til 80.

Leser du meldingen så står det der😇

3 Likes

Noen som har tanker om hvor mye vi eksisterende aksjonærer vil få tildelt i en rep. emi?

1 Like