Kan være at shortrene nå benytter uroen rundt emien til å trykke kursen ytligere ned nå når momentet har gåt ned
Jeg er klar til å ta noen ekstra om det skulle duppe videre iallefall
Husker du hva som skjedde i Photocure etter emisjonen?
Ikke umulig. Men dersom noen shoerter NANOV etter det ledelsen presenterte sist torsdag og etter at den finansielle usikkerheten er fjernet, da har vedkommende baller av titanium eller satser på at det blir en alvorlig korreksjon på verdens børser, slik det ble i mars 2020.
Jeg fant tilbudet på 22,90 såpass attraktivt at jeg valgte å skrape sammen det som var å finne av tomflasker så jeg fikk kjøpt meg enda noen NANOV aksjer. ;-))
Det kan være unntak men akkurat PHO er ikke god eksempel her synes jeg. Det er ikke biotek selskap i utviklings fase som har 0 inntekter. De har godkjente produkter og salgs organisasjon. Jeg har PHO aksjer.
Tror ikke du skal bekymre deg for at du har betalt 24,50. Selv handlet jeg på 28,80 i går. Men fikk nå kjøpt mer på 22.90. Er takknemlig for at det finnes såpass mye korte penger i NANOV i dag. Det gir jo oss andre noen fantastiske kjøpsmuligheter. Vi kanm jo snakkes om et år og se hvor kursen befinner seg da. ;-))
Ultimovacs har også lagt sin siste emisjon bak seg. Så det kan være det har snudd for norsk biotek?
Bak betalingsmur. Hva er budskapet?
Det er jo ikke slik at aksjen går fra 23 til 69 kr over natten (med mindre de melder om partner, noe som er lite sannsynlig gitt at de nettopp kjørte en emisjon?) Ser man aksjen begynner å klatre igjen er det bare å hive seg rundt
Hos noen er frykten for tap pga. dårlig timing større enn frykten for å gå glipp av gevinst.
De som kjøpte open i morges er alt i minus. Vi trader nede ved LOD. Chartet viser ikke tegn til at korreksjonen er ferdig. Det er slike vurderinger jeg gjør meg ila. dagen.
I tillegg er børsene på ATH og det er stigende inflasjonsfrykt. Sier ikke at det vil påvirke Nano direkte, men nå som moment er drept og børsene kanskje surner så gjør man en educated guess på at man kan få kjøpt til emisjonspris, eller lavere. Ikke verre enn det.
Dette skrev du før stengetid igår.
Så du hadde ingen peiling på at en emi kom etter stengetid.
Å prøve å skryte på deg en «hva sa jeg» blir da for dumt, i mine øyne.
Men hey, hva vet jeg. En dag kommer det en melding, og da skyter den i været igjen. Da skal jeg gjøre det samme som deg, for nå har jeg sagt det
Denne er ikke verdt å betale penger for, dersom du vil se denne artikkelen på E24. Bare tull.
Historien har en tendens til å gjenta seg Stockwolf, derfor jeg la ved bilde. Se bare nedgangen i kursen etter emisjonen på 114kr. Har man litt is i magen så kan man plutselig få 2x mer avkastning den dagen selskapet er i mål! Hele poenget er jo at jeg skrev det før stengetid, nærmere sagt kl 15:15 når kursen var 29,10kr… tenkte jeg skulle roe ned hylekoret her inne et par hakk men da får jeg bare “hate” tilbake. Hilsen en med 5830 aksjer i NANOV og klar til å kjøpe mer de neste dagene, under emi-kurs
Veldig bra oppsummering Londonmannen
Etterpåklokskap er en ting. Men enig i at hylekoret koster seg selv dyrt. Om man prøver å presse ut folk som påpeker risiko ender man opp med en gruppe yes-men som går på alle smeller man kunne forutsi. Ikke bra det heller. Har 210% avkastning i Targovax over siste 3 år hvor aksjen har falt 43%, og hver gang jeg har sagt noe om risiko i den tråden der har jeg blitt møtt med negativitet og avfeininger. Sluttet derfor å dele mine tanker der, så bare investerer jeg i stedet.
Veldig bra sagt, @Martins, og ikke overraskende at du har opplevd det samme i Targovax-tråder.
Vurderer selv å droppe å poste innlegg her, og heller bare lese de få informative innleggene som kommer fra eksempelvis @ath100. Så får gjengen med “yes-men” seile fritt.
Helt greit å påpeke risiko, men for meg virker det som om det du etterlyser er skryt over hvor flink du var…
han var sykt flink til å “tro”, akkurat som de gjør i kirka
Hadde Archer vært like om hjørnet ville de ha ventet med emi. Tipper Archer kommer i slutten av Q2.
Tror ledelsen i dette selskapet er mest opptatt av å sikre finansiering av sin forskning og utvikling, uavhengig av kurs. Selv om de innerst inne skulle føle seg sikre på de kommende Archer resultater, mente de antagelig at det var mest ansvarlig å sikre finansieringen nå. Da slipper man risikoen for et eventuelt urolig børsmarked.
Alt er rigget for kursoppgang på Archer nå. Emisjon tynger ikke lenger kursen:)