Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

ATH justert for emisjoner er vel på ca 57,9,- kr pdd.

Bør kunne klare 150% og en ny ATH ved årets slutt.

Noen som klarer/gidder å lage en graf over utviklingen av markedsverdien til Nano?

12 Likes

Finnes det noen gode analyser av NANO? Har dnb kursmål 30 med loa 50%?

DNB har kursmål 40 med loa 45%

1 Like

Men stemmer det som står i den artikkelen da…?

Ser for meg ut som det blandes sammen Lymrit og Paradigme på mye og de hevder resutater ble presentert på ASH 2020…? Dette stemmer jo ikke…(???)
Synes i det hele tatt det ser ut som det var en del unøyaktigheter og feil der…, :-/

1 Like

[quote=“InVivo, post:3496, topic:23775”]
Noen som klarer/gidder å lage en graf over utviklingen av markedsverdien til Nano

Den vannrette blåe linjen er dagens market cap. Trading view er ikke oppdatert med korrekt antall aksjer, så jeg la 20% på 1.8mrd

8 Likes

Hva tenker folk om dagen egentlig? Slett ikke værst at den holdt seg over emi-pris tenker jeg.

Jeg bestemte meg for å handle når emisjonen kom etter Q4. Endte opp med å kjøpe på 23,3 i dag. Er fornøyd med det, og ser frem til resten av året. Dette blir spennende.

2 Likes

Jeg kjøpte på 23,50 - bra at aksjen holdt seg over emisjonskursen. Stemningen på tråden har endret seg :woozy_face:

2 Likes

En annen faktor er jo at makro kan jo surne fort over natta og plutselig må de sette emien på mye lavere kurs.
Samt hvis de enda ikke hadde henta penger, så ville vel kursen selv med gode archer resultater kunne bli avventende pga alle forventer emi etter resultatet.

Edit: har ikke selskapet innsyn i resultatene underveis når det er fase 1 doseeskalering?

4 Likes

Nå gjør selskapet alt riktig. De kjører en rettet emisjon for å vise at de ikke glemte og at de støtter de trofaste småaksjonærene, men størrelsen er såpass begrenset at ingen vil gidde å trade eller dumpe aksjene sine da de vet at de blir verdt langt mer om ikke så altfor lenge. Det gjenspeiles i kursen i dag. Og det som skjer er ordentlig uvanlig for oss som eier NANOV :slightly_smiling_face:
Kursen kan så klart falle ved større børskorreksjon, men men, den tid, den sorg. Og da hamstrer jeg mye mer som da kursen lå på 12-13 tallet.

2 Likes

Hvilken følelse sitter folket med nå , av hvor sannsynlig det er at Betalutin faktisk kommer på markedet. ??
Noen som kan lage en poll på det tro ?

Jeg sliter med å finne grunner for at ikke FDA skal godkjenne Betalutin. Og hvis betalutin godkjennes er Nano verdt mange ganger dagens verdi.
Så for meg går det regnestykket opp og konklusjonen min blir å investere godt på dette kursnivået👍

7 Likes

Er det egentlig det du strever med eller er det andre ting som gjør deg urolig? Sjansen for at fda godkjenner den eneste medisinen uten særlig bivirkning på eldre fl pasienter med utsøkt effektivitet er vel 95%. Jeg skal forsøke å skrive ett lengre innlegg om medisinen om mange strever med dette. Det ble nettopp godkjent ett legemiddel med 4% complete response. Nano ligger på alt fra 25-40% complete response og i følge deres egen presentasjon ett av få legemidler som fungerer på eldre pasienter pga bivirkninger.

Den neste uka eller måneden er kanskje preget av uvisshet. Men det middel langsiktige bildet er skyfritt for selskapet. Nå har de fullt kjør på inkluderingen, full kasse og ikke minst: svært gode signaler fra fda!!! Tror ikke folk helt har skjønt det. Fda ville aldri i livet gitt reduksjon om de ikke var fornøyd eller stilte spørsmål ved interim avlesningen av paradigme. Jeg er ikke all inn. Men vurderer det sterkt. Men om man er inne eller vurderer det bør det forøvrig være med 1 års horisont og fram til fda gir godkjenning. Om du har mindre horisont er det egentlig ikke noe å satse på.

Ja det kommer flere såkalt triggere det neste året. Archer arm 2. Dlbcl (men ikke forvent noe her)
Ferdig inkludert paradigme.(stort milestones ) .
Avlesning paradigme (nyttår)
Godkjent av fda. April-juli.

16 Likes

Dersom det er riktig at det faktisk er varsel om rep.emisjon i slutten av mars som vil holde kursen nede på og kanskje også under emisjonskursen i hele den perioden, hvilken fordel har da vi av den? Spesielt når tildeling kun blir lommerusk for de fleste?

Ikke annet enn at pengene går til selskapet fremfor noen i markedet.

Ta det som et godt tegn at de senker antall inkluderte fra 130 til 120 stk :boom:

3 Likes

Lang fin periode å laste rundt 22-23, som er supert for langsiktige, værre for tradere🤔

1 Like

For dere som er ekstra interessert i Archer som leverte 3/3 CR i første cohort, les denne og bli amazed. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/ejh.13139 Musene nektet å dø !

Disse gutta er ikke fra mars, de fikk en ganske nice combo med Lu‐lilotomab og rituximab :slight_smile:

Drar ut ett bilde fra linken for de som ikke gidder å grave etter gull
Ta en titt på den røde og brune

17 Likes

Greit nok dersom du eier en “Sareptas krukke” i den perioden til å kjøpe for. De fleste av oss har vel ikke uante midler til disposisjon. Personlig er jeg all in nå i Nano.
Tror nok mange nå heller hadde sett seg tjent med en stigning i kursen som bedre gjenspeilte situasjonen i selskapet. En hel måned med disse lave kurser fører kun med seg frustrasjon og at flere gir opp. En høyere kurs nå hadde også kunnet fungert som en buffer mot en eventuell korreksjon i markedet.
Jeg håper dog at markedet tar til fornuft og ikke lar en så liten emisjon få overskygge fakta og potensial.

3 Likes

Når forventer dere Archerdata?

1 Like

Innen rimelig tid :slight_smile:
Påske ??