Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ja, nå slipper vi å frykte at Archer resultater skal “spises opp” av emisjon!

1 Like

Har hatt mye værre dagen derpå i NANOV, helt greit dette :slight_smile: Rigget for oppgang med fullt ut finansiert tom reg. studie and beyond!

Ha en fin kveld!

7 Likes

Ja vi venter spent på Archer. Men tipper det kan ta noe tid. Hadde Archer resultatet vært «rundt hjørnet» - burde ledelsen ha ventet med emisjonen til etter resultatet - som vi forventer er positivt. Men jeg kan ta feil her. Ser ikke bort fra at man kan sikre seg aksjer til emisjonskurs i morgen.

1 Like

Så hyggelig du var da… nei, er vell ikke ment for meg dette forumet.

Er du så sikker på at ledelsen kjenner til hvilken vei det går i Archer da? Normalt er det eksterne krefter som sammenstiller og rapporterer data fra fasene. Det kan jo bare være så enkelt som at Nieba & Co ikke tok sjansen på å vente på et ukjent resultat? Selv om rapporten skulle kunne komme allerede i mars/april?

3 Likes

Det er sant - eksterne folk har kontrollen her. Vi får se i morgen.

1 Like

De har fått nok av kritikk tidligere for å ikke utnytte positivt momentum i aksjen. Nå var aksjen opp over 100% på et par dager og da synes jeg det var bra de fikk satt den høyere enn de to forrige emisjonene.

Litt surt at vi var ned 20% fra HOD samtidig som at emisjonen ble satt med nesten 20% rabatt

Tvilsomt at volumet og momentene hadde vart i flere uker/måneder frem til archerdata uansett.

7 Likes

Hvis de visste noe om Archer kunne de vel, som innsidere, heller ikke ha tegnet seg i emisjonen.

Tror at de vet omtrent like mye som oss, men at det selvfølgelig er noen “antagelser” ute og går :wink:

2 Likes

Mulig at denne er delt tidligere i uka og har druknet i jubel og fortvilelse men deler likevel. Ikke hver dag Nano får omtale i seriøse nettbaserte tidsskrifter:

27 Likes

ATH justert for emisjoner er vel på ca 57,9,- kr pdd.

Bør kunne klare 150% og en ny ATH ved årets slutt.

Noen som klarer/gidder å lage en graf over utviklingen av markedsverdien til Nano?

12 Likes

Finnes det noen gode analyser av NANO? Har dnb kursmål 30 med loa 50%?

DNB har kursmål 40 med loa 45%

1 Like

Men stemmer det som står i den artikkelen da…?

Ser for meg ut som det blandes sammen Lymrit og Paradigme på mye og de hevder resutater ble presentert på ASH 2020…? Dette stemmer jo ikke…(???)
Synes i det hele tatt det ser ut som det var en del unøyaktigheter og feil der…, :-/

1 Like

[quote=“InVivo, post:3496, topic:23775”]
Noen som klarer/gidder å lage en graf over utviklingen av markedsverdien til Nano

Den vannrette blåe linjen er dagens market cap. Trading view er ikke oppdatert med korrekt antall aksjer, så jeg la 20% på 1.8mrd

8 Likes

Hva tenker folk om dagen egentlig? Slett ikke værst at den holdt seg over emi-pris tenker jeg.

Jeg bestemte meg for å handle når emisjonen kom etter Q4. Endte opp med å kjøpe på 23,3 i dag. Er fornøyd med det, og ser frem til resten av året. Dette blir spennende.

2 Likes

Jeg kjøpte på 23,50 - bra at aksjen holdt seg over emisjonskursen. Stemningen på tråden har endret seg :woozy_face:

2 Likes

En annen faktor er jo at makro kan jo surne fort over natta og plutselig må de sette emien på mye lavere kurs.
Samt hvis de enda ikke hadde henta penger, så ville vel kursen selv med gode archer resultater kunne bli avventende pga alle forventer emi etter resultatet.

Edit: har ikke selskapet innsyn i resultatene underveis når det er fase 1 doseeskalering?

4 Likes

Nå gjør selskapet alt riktig. De kjører en rettet emisjon for å vise at de ikke glemte og at de støtter de trofaste småaksjonærene, men størrelsen er såpass begrenset at ingen vil gidde å trade eller dumpe aksjene sine da de vet at de blir verdt langt mer om ikke så altfor lenge. Det gjenspeiles i kursen i dag. Og det som skjer er ordentlig uvanlig for oss som eier NANOV :slightly_smiling_face:
Kursen kan så klart falle ved større børskorreksjon, men men, den tid, den sorg. Og da hamstrer jeg mye mer som da kursen lå på 12-13 tallet.

2 Likes

Hvilken følelse sitter folket med nå , av hvor sannsynlig det er at Betalutin faktisk kommer på markedet. ??
Noen som kan lage en poll på det tro ?

Jeg sliter med å finne grunner for at ikke FDA skal godkjenne Betalutin. Og hvis betalutin godkjennes er Nano verdt mange ganger dagens verdi.
Så for meg går det regnestykket opp og konklusjonen min blir å investere godt på dette kursnivået👍

7 Likes