Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Er det egentlig det du strever med eller er det andre ting som gjør deg urolig? Sjansen for at fda godkjenner den eneste medisinen uten særlig bivirkning på eldre fl pasienter med utsøkt effektivitet er vel 95%. Jeg skal forsøke å skrive ett lengre innlegg om medisinen om mange strever med dette. Det ble nettopp godkjent ett legemiddel med 4% complete response. Nano ligger på alt fra 25-40% complete response og i følge deres egen presentasjon ett av få legemidler som fungerer på eldre pasienter pga bivirkninger.

Den neste uka eller måneden er kanskje preget av uvisshet. Men det middel langsiktige bildet er skyfritt for selskapet. Nå har de fullt kjør på inkluderingen, full kasse og ikke minst: svært gode signaler fra fda!!! Tror ikke folk helt har skjønt det. Fda ville aldri i livet gitt reduksjon om de ikke var fornøyd eller stilte spørsmål ved interim avlesningen av paradigme. Jeg er ikke all inn. Men vurderer det sterkt. Men om man er inne eller vurderer det bør det forøvrig være med 1 års horisont og fram til fda gir godkjenning. Om du har mindre horisont er det egentlig ikke noe å satse på.

Ja det kommer flere såkalt triggere det neste året. Archer arm 2. Dlbcl (men ikke forvent noe her)
Ferdig inkludert paradigme.(stort milestones ) .
Avlesning paradigme (nyttår)
Godkjent av fda. April-juli.

16 Likes

Dersom det er riktig at det faktisk er varsel om rep.emisjon i slutten av mars som vil holde kursen nede på og kanskje også under emisjonskursen i hele den perioden, hvilken fordel har da vi av den? Spesielt når tildeling kun blir lommerusk for de fleste?

Ikke annet enn at pengene går til selskapet fremfor noen i markedet.

Ta det som et godt tegn at de senker antall inkluderte fra 130 til 120 stk :boom:

3 Likes

Lang fin periode å laste rundt 22-23, som er supert for langsiktige, værre for tradere🤔

1 Like

For dere som er ekstra interessert i Archer som leverte 3/3 CR i første cohort, les denne og bli amazed. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/ejh.13139 Musene nektet å dø !

Disse gutta er ikke fra mars, de fikk en ganske nice combo med Lu‐lilotomab og rituximab :slight_smile:

Drar ut ett bilde fra linken for de som ikke gidder å grave etter gull
Ta en titt på den røde og brune

17 Likes

Greit nok dersom du eier en “Sareptas krukke” i den perioden til å kjøpe for. De fleste av oss har vel ikke uante midler til disposisjon. Personlig er jeg all in nå i Nano.
Tror nok mange nå heller hadde sett seg tjent med en stigning i kursen som bedre gjenspeilte situasjonen i selskapet. En hel måned med disse lave kurser fører kun med seg frustrasjon og at flere gir opp. En høyere kurs nå hadde også kunnet fungert som en buffer mot en eventuell korreksjon i markedet.
Jeg håper dog at markedet tar til fornuft og ikke lar en så liten emisjon få overskygge fakta og potensial.

3 Likes

Når forventer dere Archerdata?

1 Like

Innen rimelig tid :slight_smile:
Påske ??

Ref Pk2k sitt innlegg tidligere i dag, så 19.mars har det gått 4 mnd, så andre halvdel av mars bør det vel være en god mulighet for.

3 Likes

Har de sagt noe om ambisjoner om konferanse, eller planlegger de å slippe top linedata?

Nano har jo vært notorisk kjipe på data utenfor konferanse før.

1 Like

Q1 er jo den 26.MAi. Så får vel håpe det skjer noe føre det ?!

Kan jo hende dem bare sender ut en meld når dette foreligger ?
Litt lei av det med korta til brystet greiene , bare å få det på bordet vel ?!

Jeg mener å huske at de nevnte resultatene skulle slippes når de fikk de, men jeg husk erkjenner helt nøyaktig. Noen her følger sikkert bedre med enn meg om dagen.

1 Like

Angående at enkelte lurer litt på hva Nano kan være verdt ved et godkjent produkt, kan man fint bruke Epizyme som peer. Epizyme har som mange vet utviklet Tazemetostat, som i sommer ble godkjent som behandling av 3FL. MEN, den er kun godkjent hvor pasienten har en spesiell mutasjon, som finner sted i ca 15% av 3FL pasientene. Tazemetostat er i tillegg godkjent for bruk i ephitiliod sarcoma, som jeg ikke kjenner til, men markedsstørrelsen her er ca 25% av FL. Utover dette er ikke pipen så mye å snakke om kontra Nano.

Epizyme er per nå verdsatt til ca 1mrd dollar.

Jeg mener derfor at når Betalutin blir godkjent burde det kunne verdsette Nano til 1,5mrd dollar. lett.

9 Likes

Kanskje noen kunne kontaktet selskapet og spurt om de kommer til å melde Archerdata til oss så snart de er klar?
Noen her som har god erfaring med å kontakte selskapet?
Dette må det da være mulig for selskapet å svare på? For oss aksjonærer er det jo en god motivasjonsfaktor å vite om vi har grunn til å vente på melding i stedet for en eller annen konferanse ut i tid.

1 Like

De sa jo på Q presentasjonen at dette kommer så snart det er klart? :thinking:

1 Like

Data from the phase II study investigating the safety and efficacy of tazemetostat as monotherapy in patients with FL, which were presented at the 2019 American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting, served as the basis for the NDA.

As of the data cutoff date, August 9, 2019, treatment with tazemetostat achieved an objective response rate (ORR) of 69% in the group of patients with anEZH2mutation and 35% in those who wereEZH2wild type. Of the responses observed, the best response was complete response (CR). According to the assessment of an Independent Review Committee,

13% of patients withEZH2mutations have a CR (n = 6)
, 56% had a partial response (PR; n = 25),
29% had stable disease (SD; n = 13).
Two percent of patients in theEZH2-mutated group had progressive disease (PD; n =1).

In theEZH2wild-type group,
4% of patients had a CR (n = 2),
31% had a PR (n = 17), 33% had SD (n = 18),
22% had PD (n = 12).

The media duration of response (DOR) was 10.9 months among patients with anEZH2mutation and 13.0 months for those withEZH2wild-type disease

Nano er enestående.

4 Likes

image

Et basispunkt er 0,01 prosentpoeng og benyttes ofte i forbindelse med renter. Et basispunkt er ett hundredels prosentpoeng og som måleenhet brukes det særlig i kapitalforvaltning til å angi avkastningsforskjeller og kostnader. Det kalles også rentepunkt eller yieldpunkt.

Så her ser dere dette svart på hvitt. Folketrygdfondet låner ut aksjer som de eier på våre vegne, 4,4 prosent av dem, og det skaffer fondet en årlig meravkastning på 0,04 prosentpoeng, som jeg antar de måler i pengene de får inn, minus rene timekostnader og annet de har med virksomheten.

Prosentpoeng er også et vanskelig ord.

Man ser på den lilla linjen i dette chartet hvor mye likviditet folketrygfondet har tilført shortaktører, i samme periode som OM holding var en solid medaksjonær og stort sett bare akkumulerte.

8 Likes

Har flere aksjer nå enn før jeg gikk inn i 2016. Dipper den ned i morgen så øker jeg med 25% til.
For første gang etter dipp i mars kommer jeg nå til å kjøpe enda mer. NANOV sin konto er nå fylt godt opp og de har ei flott pynta bru klar for den riktige partneren.
Argumentene for at jeg gikk inn i 2016 er enda sterkere nå enn da, selv om vi er 50% utvannet siden den gang.
Nå sitter jeg med 3ggr antall i aksjer og estimater mtp MCAP er overhodet ikke svekket.
For min del er pulsen helt lugn selv om aksjen går opp eller ned 20%-40% på en dag.
Slik følte jeg det ikke i 2017 når dritten traff vifta.
Man kan si mangt og mye om små aksjonærer som oss men tror det er mange som meg som har blitt ganske herdet oppigjennom de siste 4 åra. Om enn mange, så tror jeg det sitter igjen en sykt hard gjeng som ikke lar seg vippe av pinnen.
Føler meg så trygg på scenarioet, spm er bare hvor høy premien vil bli og når den kommer.
Opererer fortsatt med mitt originale estimat ettersom 2FL/Archer ikke var inkalkulert når jeg gikk inn i 2016. 360,- er min target fortsatt!

Lykke til og ha en fortsatt fin en gents!

22 Likes

Mener noen snakket om at det ble tatt biopsi av tumorer i Paradigme for en god tid tilbake.

Noen som husker dette? Står der noe om det på https://clinicaltrials.gov/ kanskje?