Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg regner med han mener antall aksjer / utvanning og dermed lavere kursmål.

1 Like

Her er alle enige, et eksempel rabatt på 4,4 prosent

3 Likes

NEL gjorde en utvanning på ca 3.5% (1.407.797.488 aksjer eksisterer, 50.000.000 nye akser). Kilde: Børs - E24

NANOV gjør en utvanning på 20%… Kan være fornuftig å ta hensyn til utvanningsprosent før man sammenliknner prosenten :wink:

4 Likes

Litt dårlig formulert, i 2016 så jeg for meg en sluttpris for exit rundt 350-400 kr. Med så mye utvanning som vi har hatt ser jeg for meg kurs rundt 100 kr. Det er langt fra #uglyrich for min del, spesielt når man ikke kan øke hver gang de vanner ut :disappointed_relieved:

2 Likes

Kunne ordrett skrevet den samme posten, kanskje med hakket høyere kurs enn 100.

Kurs 200 tilsvarer nå 19 milliarder.

Men det skal sies at det har blitt VELDIG tett om beinet i lymfom i årene som er gått 2019-2022. Det gjør at man kanskje ikke kan ha helt samme håpet om market cap.

Jeg er vel kommet ned fra 16 til at jeg hadde blitt helt greit fornøyd med 12. Det har vært en lang og smertefull reise det her. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Dobbelt så mange aksjer som du har sett for deg gjør at du nå ser for deg kun en fjerdedel i aksjekurs…??

9 Likes

200 pr aksje … nesten 10 ganger’n opp dit da :innocent: Den vil jeg ta any day!

5 Likes

Greit nok. Men hadde man lansert Archer-studiet i 2016? Hvor stort er markedet der Betalutin kan revitalisere CD20 og bidra til at blockbuster Rituximab igjen funker? Er et positivt utfall i Archer studien en del av et kurspotensiale på kr 200,-?

1 Like

alpha37, mzl, mcl, dlcbl… Tror ikke folk faktisk tenker over potensialet som ligger i pipen til Nanov

7 Likes

Enig. Vil ikke bli overrasket dersom man finner en viss forskjell på NANO utgaven i 2016 og i 2021. I tillegg synes jeg at jeg nå ser en utvetydig målstrek for Betalutin noen måneder frem i tid, godt innenfor enden på den finansielle runwayen. Det har jeg aldri tidligere vært vitne til!

Og selv om jeg ikke har innsyn i hva som skjer på kontorene hos Bayer og Roche, så vil jeg ikke bli besynderlig forundret om NANOV IG resultatene selskapet har oppnådd er et tema som diskuteres.

Spennende tider vi lever i!:wink:

2 Likes

Ja, fordi vi har “mistet” pipen. Vi har 1 produkt; Betalutin - i 3 FL. I 2016 hadde vi Archer, DLBCL og Humalutin. I tillegg kan vi jo legge til MZL som det er gode resultater i senere tid.

Betalutin i 3FL - det er noe håndfast. Noe vi vet med ganske stor sannsynlighet blir godkjent som medisin. Archer, DLBCL osv. - alt det er fint; og muligens noen her ønsker å sitte til også disse verdiene er materialisert, men jeg er nok ferdig med denne aksjen lenge før den tid :slight_smile:

1 Like

Det blir ikke mulig, for da er sjappen solgt :wink:

2 Likes

Vel, det valget er du selv ansvarlig for. Men vil bare minne om at oppturen i 2016 var basert på forventninger, ikke på Betalutin som ferdig produkt. Poengterer at markedet vil prise inn oppløftende/overbevisende resultater i de andre studiene lenge før produktene er ferdige. Så prisingen av NANOV vil ikke kun måtte baseres på Betalutin i 3L.

7 Likes

Joda, fair poeng. Aksjekursen kan jo langt overstige reell “nåverdi” på et selskap, på samme måte som den kan være helt feil (slik den kanskje er nå i Nano). Sånn sett så kan den sikkert gå over både mitt og @Savepig sitt target også, men vi får se når vi eventuelt kommer dit.

Først må vi over 30 igjen :slight_smile:

3 Likes

Ja, men du ser hvordan markedet har priset Betalutin med manglende framgang i paradigme.

Jeg tror det er store verdier å hente ved å sette i gang en registreringsstudie for MZL, noe de tilsynelatende jobber med, og å få på plass kliniske data fra Alpha-37. Det tror jeg er alt de klarer å rekke, og som det er verdt å satse på, før selskapet snappes opp.

4 Likes

Archer er vel kommet like langt nå som en 3.linje var kommet i 2016…
Alphs-37 er helt ny med like stort potensial som betalutin…
Humalutin var heller ikke en del av pipen/hypen i 2016… og er på mange måter ny fra d og er ind-klar…
Det eneste jeg ser som endret er at det har tatt tid, kommer litt konkurrenter med helt andre egenskaper og at dlbcl er blitt litt mer virkelighetsorientert…

8 Likes

Ja, og “faren” for at at NANOV blir snappet opp er vel trolig den største trusselen mot at vi aksjonærer skal få ta fullt ut del i de verdiene som NANOV vil materialisere i årene som kommer. For ingen avc oss kan bli overrasket om det lurer flere “gjedder” i sivet. Og hvor høyt må budet før at frustrerte aksjonærer slår til?

1 Like

Da har ferden opp mot 30 startet :sunglasses:

8 Likes

Jeg tror ikke nødvendingvis dette er er fare for at de blir snappet opp, men det er store synergier å hente for et BP med globalt distribusjonsnettverk som gjør at de kan betale en høyere pris for Nano enn det aksjonærene kan forvente å sitte igjen med dersom Nano skal ta dette til markedet selv.

Fordelen med at Nano står alene uten partner i dag, er at de kan invitere flere til forhandlingsbordet etter godkjenning - altså i eventuelle oppkjøpsforhandlinger. I et slikt scenario er det viktige å kunne synliggjøre de underliggende verdiene i selskapet, utover Paradigme, og det e her jeg mener at et klinisk studie for Alpha-37 vil bli viktig. Dette koster lite å gjennomføre, men vil kunne øke verdien på selskapet med flere milliarder i en eventuell budrunde med flere BP’er involvert. Det samme gjelder en klart definert roadmap for godkjent Betalutin innen MZL, noe som åpenvart kan gjøres effektivt om de bygger videre på oppsettet i Paradigme, samt erfaringer fra denne studien.

EDIT: Og så flyr vi videre. Snakkes på 30-tallet!

6 Likes

Håper det! Tok en bunch på 23.60 :slight_smile:

2 Likes