Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Fem pasienter i en fase 1 studie betyr knapt noe. Og alle her forventer full klaff.
Det eneste som betyr noe fremover er å få fart på innrullerigen tilParadigme.
Og når den er ferdig er det resultatet av den studien som avgjør om selskapet kan bli en suksess eller en flopp.

Og om, og jeg tror når, Betalutin godkjennes, så kommer spørsmålet om vi kan få tilstrekkeige marketsandeler tilen akseptabel pris.

Så det er et urent farvann, med stor risiko, og stor gevinstmulighet, selv etter en godkjenning.

DNB sa 40 kr
Jeffries sa 16,5

DNB var inhabile ,som tilretteleggere

Jeffries var sure, fordi deble satt på gangen

1 Like

Lymrit 37-02

1 Like

Gründer Roy Larsen uttalte i et intervju i Nettavisen 2016 at: En typisk verdi for et liknende selskap i USA er rundt 20 milliarder kroner, sier Roy H. Larsen om selskapet hvor han er gründer: Legemiddelselskapet Nordic Nanovector (Nano). Selskapet som ligger an til å bli årets børsrakett på Oslo Børs. Og dette bare under forskningsfasen.
Dette etter:
Superaksjen er opp nesten 700 prosent siden årsslutt 2015 og er nå verdt rundt fem milliarder kroner, mer enn selskap som SAS, Kværner og Ekornes på Oslo Børs. Kursen har gått fra 13 kroner til et foreløpig rekordnivå på 124 kroner tidligere denne uken.
Kilde: Superaksje har gått fra 13 til 120 kroner på ett år - gründer Roy Larsen tror det bare er starten (nettavisen.no)

Det var den gangen. Nå står selskapet seg sterkere enn noen gang. Men dessverre tror jeg kursen skal enda mer ned på kort sikt. Før nyheter og oppdateringer. GG

2 Likes

Hmm. SAS verdsatt til 14mrd nå. Kanskje der man skulle hatt pengene de siste årene🤔

1 Like

Jeg har tenkt på dette før (og også kommentert her på TI): Archer bør være en no-brainer. Første del av regimet er det samme som Lymrit/Paradigme. Deretter som sagt her over Rituximab-behandling. Gitt at populasjonen er tilsvarende, er minimum efficacy er lik den som observeres for Lymrit/Paradigme. (Det er jo tilsvarende behandling). Altså allerede før oppregulering av CD20 kommer inn i bildet. Så kommer effekt av Rituximab på toppen.

Logikk for høns!

Nå er jo dette selvsagt en forenkling på godt gyngende grunnlag. Andre effekter vil kunne spille inn, men det peker etter min mening i retning av et godt poeng: Det bør være høyst sannsynlig at Archer kommer inn med en svært god efficacy. Så får vi håper at safety også holder mål.

2 Likes

Det du/dere grubler over et godt beskrevet her i artikkelen under. Det er ikke bare oppregulering av CD20 som er nøkkelen her, men immunresponsen som blir trigget av RIT/stråling

Indeed, consistent and repeated T cell stimulation may be achieved by RIT with its capacity to induce high numbers of CR, combined with rituximab maintenance capable of maintaining such CR. This approach may therefore be well suited as novel and readily feasible perspective towards potential cure of FL.

One could hypothesize that the patient’s T cell response would possibly be able to eradicate or at least control FL progenitor cells under such a combination of RIT with rituximab [103], a hypothesis supported by the observation of long-term CR after single agent rituximab and single agent RIT.

2 Likes

De siste årene burde man vært vektet i it og esg selskaper. Her har det stort sett bare vært å følge pengestrømmen. Slik markedet har vært den siste tiden har det gått an å tjene penger uten å bruke hodet. GG

1 Like

Jeg fikk kjøpt litt mer i dag, ikke i henhold til plan, men fikk snittet ned. Godt fornøyd med det egentlig. #twocents

3 Likes

Hæ Nocturne???

“Tror dette blir bra til slutt, om en ikke så bra som jeg så for meg i 2016”

Hva så du for deg i 2016 som ikke ser så bra ut nå???

Selskapet har utviklet seg voldsomt siden 2016.
Ut i fra din tekst så hadde jeg solgt på dagen og aldri kjøpt en eneste Nano aksje “ever”.

Du skriver mye fornuftig N men dette virker på meg veldig rart.
Forklar meg gjerne

1 Like

Jeg regner med han mener antall aksjer / utvanning og dermed lavere kursmål.

1 Like

Her er alle enige, et eksempel rabatt på 4,4 prosent

3 Likes

NEL gjorde en utvanning på ca 3.5% (1.407.797.488 aksjer eksisterer, 50.000.000 nye akser). Kilde: Børs - E24

NANOV gjør en utvanning på 20%… Kan være fornuftig å ta hensyn til utvanningsprosent før man sammenliknner prosenten :wink:

4 Likes

Litt dårlig formulert, i 2016 så jeg for meg en sluttpris for exit rundt 350-400 kr. Med så mye utvanning som vi har hatt ser jeg for meg kurs rundt 100 kr. Det er langt fra #uglyrich for min del, spesielt når man ikke kan øke hver gang de vanner ut :disappointed_relieved:

2 Likes

Kunne ordrett skrevet den samme posten, kanskje med hakket høyere kurs enn 100.

Kurs 200 tilsvarer nå 19 milliarder.

Men det skal sies at det har blitt VELDIG tett om beinet i lymfom i årene som er gått 2019-2022. Det gjør at man kanskje ikke kan ha helt samme håpet om market cap.

Jeg er vel kommet ned fra 16 til at jeg hadde blitt helt greit fornøyd med 12. Det har vært en lang og smertefull reise det her. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Dobbelt så mange aksjer som du har sett for deg gjør at du nå ser for deg kun en fjerdedel i aksjekurs…??

9 Likes

200 pr aksje … nesten 10 ganger’n opp dit da :innocent: Den vil jeg ta any day!

5 Likes

Greit nok. Men hadde man lansert Archer-studiet i 2016? Hvor stort er markedet der Betalutin kan revitalisere CD20 og bidra til at blockbuster Rituximab igjen funker? Er et positivt utfall i Archer studien en del av et kurspotensiale på kr 200,-?

1 Like

alpha37, mzl, mcl, dlcbl… Tror ikke folk faktisk tenker over potensialet som ligger i pipen til Nanov

7 Likes

Enig. Vil ikke bli overrasket dersom man finner en viss forskjell på NANO utgaven i 2016 og i 2021. I tillegg synes jeg at jeg nå ser en utvetydig målstrek for Betalutin noen måneder frem i tid, godt innenfor enden på den finansielle runwayen. Det har jeg aldri tidligere vært vitne til!

Og selv om jeg ikke har innsyn i hva som skjer på kontorene hos Bayer og Roche, så vil jeg ikke bli besynderlig forundret om NANOV IG resultatene selskapet har oppnådd er et tema som diskuteres.

Spennende tider vi lever i!:wink:

2 Likes

Ja, fordi vi har “mistet” pipen. Vi har 1 produkt; Betalutin - i 3 FL. I 2016 hadde vi Archer, DLBCL og Humalutin. I tillegg kan vi jo legge til MZL som det er gode resultater i senere tid.

Betalutin i 3FL - det er noe håndfast. Noe vi vet med ganske stor sannsynlighet blir godkjent som medisin. Archer, DLBCL osv. - alt det er fint; og muligens noen her ønsker å sitte til også disse verdiene er materialisert, men jeg er nok ferdig med denne aksjen lenge før den tid :slight_smile:

1 Like