Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det blir ikke mulig, for da er sjappen solgt :wink:

2 Likes

Vel, det valget er du selv ansvarlig for. Men vil bare minne om at oppturen i 2016 var basert på forventninger, ikke på Betalutin som ferdig produkt. Poengterer at markedet vil prise inn oppløftende/overbevisende resultater i de andre studiene lenge før produktene er ferdige. Så prisingen av NANOV vil ikke kun måtte baseres på Betalutin i 3L.

7 Likes

Joda, fair poeng. Aksjekursen kan jo langt overstige reell “nåverdi” på et selskap, på samme måte som den kan være helt feil (slik den kanskje er nå i Nano). Sånn sett så kan den sikkert gå over både mitt og @Savepig sitt target også, men vi får se når vi eventuelt kommer dit.

Først må vi over 30 igjen :slight_smile:

3 Likes

Ja, men du ser hvordan markedet har priset Betalutin med manglende framgang i paradigme.

Jeg tror det er store verdier å hente ved å sette i gang en registreringsstudie for MZL, noe de tilsynelatende jobber med, og å få på plass kliniske data fra Alpha-37. Det tror jeg er alt de klarer å rekke, og som det er verdt å satse på, før selskapet snappes opp.

4 Likes

Archer er vel kommet like langt nå som en 3.linje var kommet i 2016…
Alphs-37 er helt ny med like stort potensial som betalutin…
Humalutin var heller ikke en del av pipen/hypen i 2016… og er på mange måter ny fra d og er ind-klar…
Det eneste jeg ser som endret er at det har tatt tid, kommer litt konkurrenter med helt andre egenskaper og at dlbcl er blitt litt mer virkelighetsorientert…

8 Likes

Ja, og “faren” for at at NANOV blir snappet opp er vel trolig den største trusselen mot at vi aksjonærer skal få ta fullt ut del i de verdiene som NANOV vil materialisere i årene som kommer. For ingen avc oss kan bli overrasket om det lurer flere “gjedder” i sivet. Og hvor høyt må budet før at frustrerte aksjonærer slår til?

1 Like

Da har ferden opp mot 30 startet :sunglasses:

8 Likes

Jeg tror ikke nødvendingvis dette er er fare for at de blir snappet opp, men det er store synergier å hente for et BP med globalt distribusjonsnettverk som gjør at de kan betale en høyere pris for Nano enn det aksjonærene kan forvente å sitte igjen med dersom Nano skal ta dette til markedet selv.

Fordelen med at Nano står alene uten partner i dag, er at de kan invitere flere til forhandlingsbordet etter godkjenning - altså i eventuelle oppkjøpsforhandlinger. I et slikt scenario er det viktige å kunne synliggjøre de underliggende verdiene i selskapet, utover Paradigme, og det e her jeg mener at et klinisk studie for Alpha-37 vil bli viktig. Dette koster lite å gjennomføre, men vil kunne øke verdien på selskapet med flere milliarder i en eventuell budrunde med flere BP’er involvert. Det samme gjelder en klart definert roadmap for godkjent Betalutin innen MZL, noe som åpenvart kan gjøres effektivt om de bygger videre på oppsettet i Paradigme, samt erfaringer fra denne studien.

EDIT: Og så flyr vi videre. Snakkes på 30-tallet!

6 Likes

Håper det! Tok en bunch på 23.60 :slight_smile:

2 Likes

Nordic Nanovector :heart:

10 Likes

Meget godt poeng! Jeg er også tilbøyelig til å tro at minst to BP kan ha interesse i å sikre seg NANOV. Og dess mer NANOV kan ha i “sekken” når beilerne banker på døren, dess høyere kan det endelige budet bli.

Men det at NANOV er herre i eget hus mener jeg er særdeles gunstig for oss aksjonærene. Så får vi heller akseptere at vi ikke ble direkte tilgodesett ifm kapitalinnhentingen. Vi kan vel ikke se bort fra at den fremgangsmåten ledelsen valgte, på sikt vil falle heldig ut for aksjonærene. Og i så tilfelle vil ledelsen ha sine ord i behold.

Med siste brikkene på plass er det ihvertfall vanskelig å se at dette ikke kommer til å bli lukrativt for oss aksjonærer på sikt, så sant majoriteten ikke lar seg avlede med glassperler og glansbilder, men er seg bevisst hvilke verdier de sitter på.

2 Likes

Dagens kursutvikling har vært grei så langt. Spørsmålet er hva som skjer når den kommer opp mot 25. Går den gjennom eller skal vi ned igjen?

Det er nettopp det. Jeg er lite fornøyd med hvordan emisjonen ble håndtert, men det er en annen diskusjon.

Blir spennende å se på aksjonærlistene om det var noen som solgte seg ned på tirsdag…

2 Likes

Det svaret kommer veldig snart LM. Hyggelig start på dagen.

1 Like

Da sitter man som Nano aksjonær igjen. Nødvendig kapitalinnhenting unnagjort samt at de har klart å snu trenden, i hvert fall foreløpig på rekrutteringen, var triggeren for meg.

5 Likes

Meget hyggelig at OM er på 4% igjen i alle fall👍

2 Likes

Humalutin, ja, der har du noe det har vært stille rundt lenge. Det var jo tenkt å bli det helt store for linje to og sågar kanskje førstelinje. Så vidt jeg kan huske, er det bare satt “på vent” - potensialet er der vel fremdeles.

Det er meldt i løpet av det siste året, at nanov kommer med en ny strategi for markedstilgang og hvordan verdien av Betalutin skal maksimeres, 2L / Archer / 3L etc. Ett av spørsmålene er mono- vs. combo behandling. Kanskje er det der vi vil få løftet Humalutin fram i lyset igjen?

Jeg ser fram til at den strategien blir meddelt!

4 Likes

Nordic Nanovector ASA - Share capital increase registered

Økte beholdningen m 15% for 23,32 i går.

2 Likes

Humalutin har vel hele tiden vært beregnet på 1.linje… betalutin/ritux var linje 2 og betalutin single dose i linje 3… Tror ikke det er noe nytt der.

4 Likes