Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ja det blir spennende å se, etter hukommelsen så er vel poenget med Humalutin at man unngår mulige allergiske reaksjoner mot “antibodyen” siden den for humalutin er basert på menneske-proteiner og ikke mus, slik at Humalutin kan brukes gjentatte ganger. I tillegg til at kanskje effekt er bedre, også.

Den eneste grunnen til at Humalutin ble lagt bort, var vel konsolidering og full satsing på Paradigme, meg bekjent skyldes det ikke redusert tro på produktet.

Omtrent-ish. :slight_smile:

10 Likes

Gjennomført rep.emi vil gi selskapet ca. 60 millioner i cash. Det holder til 2-3 måneder med drift utover våren/sommeren 2022.

4 Likes

Nuvel

Med Paradigme ferdig så skal vel kost ned. Kommer an på hvilke andre aktiviteter de sparker i gang.

4 Likes

Tror de har estimert ca 45-50 mnok i driftsutgifter per kvartal etter Paradigme er i boks.

Men som Nordpolen sier, det kommer an på hva annet de setter i gang. MZL, en arm eller eget studie med Betalutin + rituximab/CPI, Alpha37 osv.

Kommer mcap opp på et anstendig nivå igjen, så ser jeg ikke bort fra at de sparker liv i pipelinen igjen

8 Likes

Angående Archer-1 studien;

Safety and Tolerability: frequency and severity of adverse events (CTCAE v4.03) [ Time Frame: 12 weeks ]
Safety and tolerability of Betalutin in combination with rituximab as determined by the frequency and severity of adverse events

Preliminary Anti-tumour Activity [ Time Frame: 3 months - 5 years ]

Preliminary anti-tumour activity of combination treatment based on tumour response rates per Cheson 2014

Med andre ord vil man lese av de første effektdata etter 3mnd. Studien ble meldt ferdig innrullert i forbindelse med q3, 19.nov.

Bør derfor kunne nærme seg en avlesing?

2 Likes

Kan komme allerede neste uke? Var noen som sa at det gikk 3,5 måneder fra 1c ble ferdig innrullert til resultater ble presentert på R&D-day?

Enten kommer det bare som en vanlig børsmelding, eller så kan de presentere det på AACR tenker jeg

https://www.aacr.org/meeting/aacr-annual-meeting-2021/abstracts/

2 Likes

Svaret på det får vi altså om knappe 2 uker :+1:

1 Like

Poenget er at i 2015 mente mange at selskapet ville være verdt over 20 mrd ved fullføring av Paradigme.
Etter den tid har bekken fått flere armer. Greit at man er utvannet og hvis man ikke har passet på og fylle opp så vil man selvsagt miste verdi hvis man forutsetter at salgssummen blir d samme som man så for seg i 2015.
Min mening er at salgssummen har økt i takt med utvanning som en følge av dlbcl, mzl, Archer, a37 og reaktivering av cd20.
Så vil noen si, jo men konkurransen er langt større nå.
Ja enig i det men så lenge ingen er i nærheten av å vise resultatene NN kan så vil nok onkologisk velge NN sine produkter så lenge prisen er fornuftig, og d tror jeg den blir.
For min del blir jeg overrasket om NN blir solgt for under 30 mrd om et år eller to.
Evig optimist jeg ja :slightly_smiling_face:

10 Likes

Jeg er enig med deg. Ingen grunn til at Nano skal selges rimeligere enn algeta. Prisene på biotec har økt kraftig. En partner hadde vært perfekt. Da kan man fokusere på utvikling og ha gode royalties ellers.

2 Likes

Enig. Tror også at regnestykket blir i vel enkleste laget mår man hevder prisen i 2016 var 400 PR aksje og med dobbelt så mange aksjer vil den i dag, 5 år senere, være 200 PR aksje.

Men det blir spennende å se hva prisen er den gang det å være NANO aksjonær er historie.

1 Like

Alt “tøvet” om utvanning må vi bli ferdig med. Noen tror de eier en konstant andel av selskapet og at selskapet har en konstant verdi. Dersom det ikke tilføres ny kapital til fortsatt utvikling beholder man sin andel av selskapet, mens verdien av selskapet stuper. Så vær glad for at det tilføres ny kapital slik at din reduserte (utvannede) andel av selskapet stiger i verdi. Det er tross alt betydelig bedre å ha 0,1 % av 20 Milliarder enn 0,12 % av 2 Milliarder.

Forøvrig er jeg overbevist om at det man kjøper for i denne perioden, trygt kan selges for det dobbelte i løpet av høsten ved flere anledninger.

30 Likes

Har vi begynt å klatre mot 30 igjen? Bra volum og fundamentalt/finanser på plass.
Behagelig å vite at pengene rekker ut paradigme og vel så det.
Dette blir moro!!

5 Likes

Noen som har laget en oversikt over emisjonene de siste årene og når rep emi sist ble gjennomført? Husker det var en rep emi som ble gjennomført der nesten ingen deltok, var det i 2018?

Laget meg en tabell over alle aksje-økningene fom 2014 for et par år siden, og har nå også føyd på de siste :

image

54 Likes

Såvidt jeg vet var det kun etter emisjonen i begynnelsen av 2019 at det ble utført reparasjonsemisjon.

6 Likes

Wow. Grundig arbeid. Takk så mye

Hvor mye kapital er hentet inn totalt?

Nå har jeg jo ikke starten - hva som ble tilført før emisjonen 17.06.2014, men summen av det jeg har i kolonne D på regnearket over her er 2.547.668.010

5 Likes