Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Samme her, samboeren har lagt inn en ordre på 4000 på 22,00.

Dette er risikosport, men tror virkelig ikke på noe nedgang fra disse nivåene på mellomlang sikt… vi har cash, vi har rekruttering, vi er best, nano det er vi

1 Like

Rep emienblir ikke avlyst selv om kursen dipper under emisjonskursen en kort morgenstund.
Ref. begrunnelsen for siste avlysning:
The Company has decided not to proceed with the Repair Offering. Since the announcement of completion of the Private Placement, the Company’s shares have traded on the Oslo Stock Exchange, with significant trading volume, at prices close to or below the subscription price in the Private Placement of NOK 17.50. Accordingly, any shareholders wishing to neutralize the dilutive effect of the Private Placement have had the opportunity to purchase shares in the Company in the market, at prices close to or below what would have been the subscription price in a Repair Offering. In light of this, the Company has resolved not to proceed with a Repair Offering that would have resulted in additional costs for the Company.

1 Like

Tidenes kommentar! Hilsen aksjonær siden 2016

1 Like

Dagens prising av NANOBV finner jeg merkelig.

OK, for vel en uke siden hang det er usikkerhetens slør over NANOV; rekrutteringen til Paradigme var mildt sagt elendig og emisjonsspøkelset truet med en saftig utvanning med en kurs under kr 10,-. Helt greit at markedsaktørene var tilbakeholdne og anså NANOV som en høyrisikoaksje, på kanten av stupet.

Så, torsdag 18 feb smeller ledelsen til med informasjon som viser at rekrutteringen er på skinner, antall pasienter til Paradigme er reduseert til 120 og det gjenstår kun å rekruttere 47 pasienter, noe NANOV har et apparat bestående av 95 siter spredt i 24 land til å gjennomføre. Avlesning av Pardigme er derfor flyttet frem til H2 2021 istedet for H2 2022!! Fantastiske nyheter! Og kursen skyter mot himmels! Det til tross for at det fortsatt henger en viss usikkerhetr igjen med tanke på finansieringen.

Så mandag 22 feb slår ledelsen igejn til og setter en emisjon og raker inn 360 mill i løpet av natten til tirsdag 23. Halleluja nok en gang! Finansiell runway er forlenget til utgangen av 1H22!! Fantastisk.

Vel, vel dette får ikke samme reaksjon hos markedaktørene. Kursen tryner ned mot kr 23,-.

Jeg finner det ganske facinerende at en slik solid derisking av selskapet kun resulterer i at kursen øker fra kr 13 til 23-tallet! Uforståelig! Og for meg fremstår dagens NANOV som særdeles attartaktivt og billig. At denne skal reprises utover våren er jeg ikke i tvil om. Og at en skarve repemi en gang i slutten av mars skal være årsak til at kursen lagger, det finner jeg merkelig. Det er en varslet, beskjeden utvanning som i tillegg tilfører selskapet noen titalls ekstra millioner. For vær dere sikre på at når den er i boks så vil vi se en helt annen prising av NANPOV utover i mai, juni und so weiter.

Men , men det er ikke gitt mennsket å skjønne alt.

5 Likes

En Rep Emi er drepen for aksjekursen. Vi har lært det før i NANO, og nå også i SoftOx.
At de gidder å gjennomføre noe slikt er ihvertfall ikke i småaksjonærenes interesse.

6 Likes

Jeg skjønner at du surrer med 2022 her og at du egentlig forsøker å skrive H2 2021, men for enkelthets skyld og sikkert til god avklaring for alle; har de endret avlesningsguidingen / read out til Q3 2021? De skal med andre ord være ferdig rekruttert innen utgangen av juni måned, og lese av data innen september 2021?

Det er i så fall 3 måneder foran min forventning og stål bull :muscle:

Her er hva som står i børsmeldingen som kom kl 07:00:

As a result, the company is more confident that it can deliver preliminary three-month top-line data from PARADIGME in H2’2021.

5 Likes

Selv benyttet jeg starten av dagen til å kjøpe de siste aksjene jeg trengte for å unngå utvanning etter emisjonen.
Rettnok ikke til kr. 22, men uansett litt under emisjonskurs.

Tror ikke det blir noe avlesning allerede ved Q321 ?
Har iallefall selv basert meg på H2-2021 (som også er stålbull)

1 Like

Tror vi bør holde oss til børsmeldingen ja om top-line data i H2 2021
Så får det være en stoor bonus om de skulle bli ferdig tidligere.

Her fra transcript, og da kan vi jo alle regne sammen :wink:

Now we only have 47 patients to go to completion of PARADIGME, so a significant reduction. We also expect that this recruitment rate will further improve to about 8 patients per month or so in the late spring, early summer of this year.

47 gjenværende pasienter fordelt på 7 stk nye pr måned gir en forventet fullrekruttering om 6.7 måneder. Det betyr ferdig rekruttert i september, avlesning desember.

Og helt enig med JTHP; fortsatt stålbull, men lurte på hvor kommentaren fra Londonmannen stammet fra. Har ikke lest ferdig transcript, men legger man til vågale 8.5 pasienter pr måned så er vi på 5.5 gjenværende måneder. Da er vi mot slutten av juli.

Du har helt rett TheObserver. Detr står H2 2021 i rapporten;

“We continue to work hard to ensure that we complete PARADIGME in a timely fashion such that we can report preliminary three-month top-line data in H2’2021.”

Sorry. Har korrigert innlegget mitt.

Men det at det står H2 2021 og ikke Q4 21, tyder på at de kan komme før Q4 21. Og når man ser på hvilketr apparat som kan rekruttere de siste 47 pasientene; 95 sitres i 24 land, så ville jeg ikke utelukke at rekruttering av de siste 47 pasientene kan gå langt raskere enn det de guider. Og da kan de også komme med datene desto tidligere, altså muligens sent i Q3 21. Men det er kun mine optimistiske spekulasjoner.

Vanskelig å forstå at det fortsatt skal være mulig å få kjøpt NANOV på dette nivået. Rekrutteringsproblemene synes å være løst, og selv om mange nok hadde forventet en større reduksjon i antall pasienter enn 120 så er jo ikke det noe stort problem når inklusjonen har skutt fart. Det er vel ikke til å komme bort fra at reprisingsprosessen fikk et skudd i ryggen når selskapet gjennomfører en emisjon før prosessen egentlig er kommet ordentlig i gang, og når emisjonen blir satt på et så lavt nivå så oppfatter nok mange i markedet dette som en guiding fra selskapet sin side på hva man egentlig er verdt. Selv DNB sin analyse som opererer med en LOA godt under det som sunn fornuft tilsier konkluderer med 40 kr, og da gir det etter min mening lite mening å gi de nye aksjonærene en inngangsbillett på halve prisen. Antagelig må ledelsen ha ønsket å sikre seg mot alle eventualiteter av usikkerhet som kan dukke opp fremover og forpurre en vellykket emisjon.

Det er uvanlig at en aksje over lengre tid (en uke er langt i denne sammenheng) handles til kurser langt under det som fremtidsutsiktene tilsier, og unntakstilstanden vil neppe vedvare særlig lenge. De som fortsatt står parkert på sidelinjen har ingen andre å takke enn seg selv når de innser at toget har forlatt perrongen for siste gang. Vi som har vært langsiktige kan saktens irritere oss over at etternølerne får sjansen til å komme inn på dette nivået, men jeg tror egentlig ikke så mange av dem vil oppleve den helt store oppgangen. Flertallet vil nok tenke at “det er aldri feil å ta gevinst” og hoppe av i nærmeste sving. Så kan vi trøst oss med at de oppnår en avkastning på 50% mens vi sikrer oss 500% eller mer. For min egen del er jeg rundt nullpunktet i avkastning i denne aksjen, men har jo gått glipp av den stigningen jeg kunne hatt de siste årene på den kapitalen som har vært tilgodesett NANOV.

7 Likes

Jeg skal ikke ta fra deg gleden ved å være for optimistisk, for er det noe dagens interim CEO og styreleder IKKE gjør så er det å overselge. Jeg ser også for meg at med denne farten, og ikke minst det faktum at komiteen har sagt at dagens arm er den beste, så er legene fratatt all tvil om Betalutin og dosering; de får det beste alternativet basert på kliniske data etter interim. Det er en no-brainer å kjøre på for fullt med pasientene da når Betalutin by far er det beste alternativet disse pasientene kan få basert på hittil kliniske data.

Genistrek av NANO å avklare interim og endre inklusjonskriteriene. Here we go!

4 Likes

Det er jo den lille xfaktoren at du trenger å få det bekreftet på Q1 da.

Hvis den setter to streker under svaret så de omtrent bombastisk kan si at readout kommer før vi drikker gravøl for 2021, så kan du trygt regne med en market cap på 3 milliarder på q1 dagen.

8 Likes

Ser kanskje litt grådig ut å håpe på inngang på 22.00, men tiden vil vise.

Håper ikke jeg brenner meg på samme grådighet som med sist vi så på hus sammen. Fikk motbud fra selger, jeg bydde under, de sa de hadde andre kjøpere som kun ventet på finansieringsbevis men jeg kunne få det til motbudet før dagen var omme. Hadde nok is i magen til å se de få 100k mer av den,i følge meg «imaginære», andre kjøperen.

Henger ved enda det hustapet🙈

1 Like

Enig, ser for meg en da capo av q4 seansen, men i light utgaven

2 Likes

Det tar ofte litt tid for å markedet å vende seg, og den store trenden peker fortsatt nedover i Nano (selvom trenden er på vei til å snu opp nå). Vi har nesten 100% stigning siden bunnen, og var på et øyeblikk nesten 200% opp på i underkant av en uke.

Når flere ser at trenden er oppover skal vi nok snart se at flere kaster seg på toget. Det er nok mange uvitende som vegrer seg for å gå inn en aksje som allerede har gått så mye på så kort tid. Jeg tenker man minimum bør ha et halvt års horisont på sin investering. Hvis jeg skal gi et estimat som den profesjonelle investoren jeg ikke er, så ser jeg for meg kursen er et sted mellom 50 og 100 innen året er omme, og etter avlesning av paradigme tror jeg kursen er et sted mellom 150 og 300.

Om et par måneder er det nok flere som angrer på at de ikke kjøpte mer på disse nivåene. For de som er long vil jeg anbefale å begynne å skrive en liste i prioritert rekkefølge med ting du ønsker deg. F.eks ny båt eller hus osv.

7 Likes

Nuvel!

Men ingenting hadde vært bedre :wink:

2 Likes

Ser at 2500 mafiaen jobber hardt for å holde kursen nede på er «anstendig» nivå. Blir spennende å se hvor lenge de er villige til å holde på. For på noen måneders sikt vil disse salgene trolig koste dem fletta.:beers:

1 Like

Det er ikke umulig at du får deg den inngangen du ønsker. Aksjen kan falle en del tilbake pga en periode med mangel på gode nyheter eller at en kraftig korreksjon kommer. Men du må følge godt med, pga store bevegelser i markedet for tiden. Mvh GG

1 Like