Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Du har helt rett TheObserver. Detr står H2 2021 i rapporten;

“We continue to work hard to ensure that we complete PARADIGME in a timely fashion such that we can report preliminary three-month top-line data in H2’2021.”

Sorry. Har korrigert innlegget mitt.

Men det at det står H2 2021 og ikke Q4 21, tyder på at de kan komme før Q4 21. Og når man ser på hvilketr apparat som kan rekruttere de siste 47 pasientene; 95 sitres i 24 land, så ville jeg ikke utelukke at rekruttering av de siste 47 pasientene kan gå langt raskere enn det de guider. Og da kan de også komme med datene desto tidligere, altså muligens sent i Q3 21. Men det er kun mine optimistiske spekulasjoner.

Vanskelig å forstå at det fortsatt skal være mulig å få kjøpt NANOV på dette nivået. Rekrutteringsproblemene synes å være løst, og selv om mange nok hadde forventet en større reduksjon i antall pasienter enn 120 så er jo ikke det noe stort problem når inklusjonen har skutt fart. Det er vel ikke til å komme bort fra at reprisingsprosessen fikk et skudd i ryggen når selskapet gjennomfører en emisjon før prosessen egentlig er kommet ordentlig i gang, og når emisjonen blir satt på et så lavt nivå så oppfatter nok mange i markedet dette som en guiding fra selskapet sin side på hva man egentlig er verdt. Selv DNB sin analyse som opererer med en LOA godt under det som sunn fornuft tilsier konkluderer med 40 kr, og da gir det etter min mening lite mening å gi de nye aksjonærene en inngangsbillett på halve prisen. Antagelig må ledelsen ha ønsket å sikre seg mot alle eventualiteter av usikkerhet som kan dukke opp fremover og forpurre en vellykket emisjon.

Det er uvanlig at en aksje over lengre tid (en uke er langt i denne sammenheng) handles til kurser langt under det som fremtidsutsiktene tilsier, og unntakstilstanden vil neppe vedvare særlig lenge. De som fortsatt står parkert på sidelinjen har ingen andre å takke enn seg selv når de innser at toget har forlatt perrongen for siste gang. Vi som har vært langsiktige kan saktens irritere oss over at etternølerne får sjansen til å komme inn på dette nivået, men jeg tror egentlig ikke så mange av dem vil oppleve den helt store oppgangen. Flertallet vil nok tenke at “det er aldri feil å ta gevinst” og hoppe av i nærmeste sving. Så kan vi trøst oss med at de oppnår en avkastning på 50% mens vi sikrer oss 500% eller mer. For min egen del er jeg rundt nullpunktet i avkastning i denne aksjen, men har jo gått glipp av den stigningen jeg kunne hatt de siste årene på den kapitalen som har vært tilgodesett NANOV.

7 Likes

Jeg skal ikke ta fra deg gleden ved å være for optimistisk, for er det noe dagens interim CEO og styreleder IKKE gjør så er det å overselge. Jeg ser også for meg at med denne farten, og ikke minst det faktum at komiteen har sagt at dagens arm er den beste, så er legene fratatt all tvil om Betalutin og dosering; de får det beste alternativet basert på kliniske data etter interim. Det er en no-brainer å kjøre på for fullt med pasientene da når Betalutin by far er det beste alternativet disse pasientene kan få basert på hittil kliniske data.

Genistrek av NANO å avklare interim og endre inklusjonskriteriene. Here we go!

4 Likes

Det er jo den lille xfaktoren at du trenger å få det bekreftet på Q1 da.

Hvis den setter to streker under svaret så de omtrent bombastisk kan si at readout kommer før vi drikker gravøl for 2021, så kan du trygt regne med en market cap på 3 milliarder på q1 dagen.

8 Likes

Ser kanskje litt grådig ut å håpe på inngang på 22.00, men tiden vil vise.

Håper ikke jeg brenner meg på samme grådighet som med sist vi så på hus sammen. Fikk motbud fra selger, jeg bydde under, de sa de hadde andre kjøpere som kun ventet på finansieringsbevis men jeg kunne få det til motbudet før dagen var omme. Hadde nok is i magen til å se de få 100k mer av den,i følge meg «imaginære», andre kjøperen.

Henger ved enda det hustapet🙈

1 Like

Enig, ser for meg en da capo av q4 seansen, men i light utgaven

2 Likes

Det tar ofte litt tid for å markedet å vende seg, og den store trenden peker fortsatt nedover i Nano (selvom trenden er på vei til å snu opp nå). Vi har nesten 100% stigning siden bunnen, og var på et øyeblikk nesten 200% opp på i underkant av en uke.

Når flere ser at trenden er oppover skal vi nok snart se at flere kaster seg på toget. Det er nok mange uvitende som vegrer seg for å gå inn en aksje som allerede har gått så mye på så kort tid. Jeg tenker man minimum bør ha et halvt års horisont på sin investering. Hvis jeg skal gi et estimat som den profesjonelle investoren jeg ikke er, så ser jeg for meg kursen er et sted mellom 50 og 100 innen året er omme, og etter avlesning av paradigme tror jeg kursen er et sted mellom 150 og 300.

Om et par måneder er det nok flere som angrer på at de ikke kjøpte mer på disse nivåene. For de som er long vil jeg anbefale å begynne å skrive en liste i prioritert rekkefølge med ting du ønsker deg. F.eks ny båt eller hus osv.

7 Likes

Nuvel!

Men ingenting hadde vært bedre :wink:

2 Likes

Ser at 2500 mafiaen jobber hardt for å holde kursen nede på er «anstendig» nivå. Blir spennende å se hvor lenge de er villige til å holde på. For på noen måneders sikt vil disse salgene trolig koste dem fletta.:beers:

1 Like

Det er ikke umulig at du får deg den inngangen du ønsker. Aksjen kan falle en del tilbake pga en periode med mangel på gode nyheter eller at en kraftig korreksjon kommer. Men du må følge godt med, pga store bevegelser i markedet for tiden. Mvh GG

1 Like

Hva er risikoen med det endrede inklusjonskriteriene? Siden Lisa var jo ganske tydelig på inklusjonen, så kan det være at disse endringene går negativt utover tallene vi har sett som har vært både konsise og hatt en god sikkerhetsprofil. Kan godt være at dette har blitt diskutert tidligere også har det gått meg hus forbi, da ber jeg om unnskyldning :wink:

1 Like

Knallsterk nano på en sur børs dag. Lover jo ekstremt godt.

12 Likes

Takk for det. Regner med at kunnskapen er like sterk som din navnebror (hvis det er din navnebror da :stuck_out_tongue_winking_eye:) så den kjøper jeg :slight_smile:

Listen er lang, så her er det kun langsiktighet som gjelder - håper jeg :crossed_fingers::handbag: :gem: :speedboat: :house:

1 Like

Archer-1 dokumentasjonen fra Nanov ble analysert av selskapet og ligger på deres hjemmesider, men det kan være god grunn til å gjenta nå. Det er denne nærmest fysisk betingede økningen av CD20 som gjør at det bør kunne være høye forventninger til kohort 2 i Archer-1. Det er vel nærmest utelukket at en slik virkning plutselig skal kunne forsvinne i kohort 2? Legg også merke til at levetiden for mus i de prekliniske forsøkene øket med 5 GANGER, og det sammenlignet med vanlig rituximab-behandling, dvs. standard SOC-behandling. Siden dette er fysikk og i mindre grad biologi, viste resultatene seg konsistente i forsøk på mennesker, slik vi så i kohort 1. Det bør i utgangspunktet også ha samme gjennomslag i kohort 2, selv om forsøksantallet er lavt. Resultatene i form av reduksjon av krefttumorene bør også være rel. uavhengig av pasientens øvrige helse.

Spesielt flg. ordlyd er det verdt å merke seg: “Betalutin® was found to substantially increase CD20 expression and rituximab binding to rituximab-resistant Raji2R cells and to increase rituximab-mediated antibody-dependent cellular cytotoxicity (ADCC) activity, resulting in significant tumor growth delay.”

08.10.2020 08:00
Oslo, Norway, 8 October 2020

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that its preclinical study investigating the ability of Betalutin® (177Lu-lilotomab satetraxetan) to reverse rituximab-resistance in disease models of non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) has been published in the October 2020 issue of The Journal of Nuclear Medicine (M. Malenge et al*).

NHL is the most common blood cancer and has a high mortality rate. The CD20-targeting monoclonal antibody immunotherapy rituximab was approved for treatment of NHL more than 20 years ago and is the current standard of care. However, many patients eventually develop resistance against rituximab, which is often associated with changes (a decrease) in expression of the CD20 antigen on NHL cells.

The study found that:

Betalutin® (an anti-CD37 radioimmunoconjugate) acted synergistically with rituximab (anti-CD20 immunotherapy) to suppress tumour growth in a rituximab-resistant xenograft NHL mouse model.
The median survival time of mice treated with this combination doubled when compared to survival of mice given Betalutin® monotherapy and was five times longer than for mice given rituximab monotherapy.
In NHL cell lines, Betalutin® was found to substantially increase CD20 expression and rituximab binding to rituximab-resistant Raji2R cells and to increase rituximab-mediated antibody-dependent cellular cytotoxicity (ADCC) activity, resulting in significant tumor growth delay.
“This work is potentially very important, as it could provide a welcome treatment option for the large pool of NHL patients who have become resistant to rituximab. If those patients receive an injection of Betalutin®, they could be treated again with rituximab and have an improved response,” said Dr Jostein Dahle, Chief Scientific Officer of Nordic Nanovector. “In a Phase 1b clinical trial, a 100 percent complete response rate was achieved in the first group of patients treated with Betalutin® followed by rituximab. Achieving a complete response is very important as it usually correlates with an improved duration of response and overall survival.”

Dr Dahle continued, “Combination treatments are the future for cancer therapy. By exploring strategies with radioimmunotherapy together with other drugs, nuclear medicine may play an important role in lymphoma therapy.”

12 Likes

Er det bare jeg som ikke hadde fått med meg dette fra forrige kvartalsrapport?

Edit:
av 21 RTX refractory FL så har antallet med respons økt fra 13 til 14. Ikke bare det, men det er COMPLETE response på den nye. Så hva er det som har skjedd her? :thinking:

32 Likes

Selvsagt fikk vi det med oss, så du ikke at kursen gikk fra 13,54 til 35 :chart_with_upwards_trend::rocket::wink:

Bra observert :ok_hand:

6 Likes

Jeg hadde heller ikke sett dette. Takk for at du deler.
Jeg går ut fra at de 21px i refractory FL er en delmengde av de 57px i All FL. Siden ORR for All FL er uendret og de andre tre boksene ( ORR og CR Refractory, og CR All FL) har gått opp med 1px, så må minst 2 pasienter ha endret status. F.eks. har 1 Refractory blitt endret fra SD/PD til CR (!) og en ikke-refractory FL med PR har blitt endret til SD/PD.

Oppdateringen ble publisert i Blood Advances i september 2020.

https://ashpublications.org/bloodadvances/article/4/17/4091/463597/Phase-1-2a-study-of-177Lu-lilotomab-satetraxetan

25 Likes