Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hvordan regner de seg frem til denne?

Er det copanlisib han mener når han nevner kliniske forsøk på lymfoma eller er det andre trials de har i NHL?

De har blant annet denne, som er deres «Archer»:

1 Like

50 er en start :rocket:

12 Likes

Når en leser artikkelen om Bayers satsning, ser jeg på dem som en konkurrent. De har brukt 1,4 milliarder på dette de siste årene. Noen innspill på hvorfor de skal eksempelvis kjøpe Nano når de har sitt eget opplegg ?

1 Like

Veldig informativ den plansjen på q4 over de forskjellige behandlingene i fl. Der nevner nieba at copanlisib knappet blir brukt på eldre pasienter pga svært sterke bivirkninger. Så han frykter den ikke. Bayer har hatt stor suksess med algeta kjøpet. Så jeg tror det frister…

1 Like

At det jobbes med det er ikke ensbetydende med at Bayer får frem et like godt produkt. Og som det sies «If you van not beat them, join them!» ;-))

Men her er det nok skribenter på forumet som kan mer enn meg om medisin. Dog vil det være merkelig dersom NANOV okke nevner Bayer som en konkurrent, dersom de var å anse som det.

  1. februar 2021:
  • Conduct Pharmacokinetics (PK) studies and execute CMC activities required for the regulatory filing.
  • Initiate the preparatory activities for the confirmatory phase 3 trial and preparation of market launch.
  • General corporate purposes.
  1. september 2020:

• Further progress the pivotal PARADIGME Phase 2b trial with Betalutin® in patients with 3rd-line relapsed/refractory Follicular Lymphoma (3L R/R FL).
• Conduct Pharmacokinetics (PK) studies and execute CMC activities required for the planned BLA (Biological License Application) filing.
• Initiate the preparatory activities for the confirmatory phase 3 trial.
• General corporate purposes.

  1. oktober 2019:

• Continued clinical development, (including completion of enrolment of the PARADIGME study), and commercial preparation of Betalutin®.
• Manufacturing development activities for Biological License Application (BLA) readiness.
• General corporate purposes.

  1. januar 2019:

• Manufacturing development activities (including Process Validation studies) for Betalutin®
• A scale-up of the Company’s clinical and commercial activities in preparation for a commercial launch of Betalutin®
• General corporate purposes

Synes det alltid er interessant å se hva pengene skal brukes til sammenlignet med tidligere “proceeds”. Gir et fint innblikk i fremdriften.

23 Likes

Helt på siden.

Kronisk Lymfose. Har en bekjent som skal starte på cellegift kur 1 av 6, ferdig i juni. Lurer litt på hva dette egentlig er, Google hjelper meg lite egentlig.

Mener det har vært litt på agendaen at Nanov har ønsket å ta produktet til markedet alene, er det utenkelig? Tenker alt er mulig i dette Caset. Vi har enorm kompetanse i Olje og Gass, det har vi også i farma. Da er det litt underlig at kapitalsterke Norge ikke klarer å få til noe i medisin…
Tenker litt utenfor boksen nu… ledelsen har virkelig holdt tett og kortene inntil brystet, kanskje det kan være en god grunn til dette… Vi vet jo hvor lett det kan være å skaffe mye kapital i Norge spesielt når markedet er stål sterk. Sitter med en følelse at Nano kan bli det ingen våget å drømme om. Gleder meg stort til fortsettelsen : )

Hold på aksjene!

8 Likes

Mener du kronisk lymfatisk leukemi? Aldri hørt om kronisk lymfose

1 Like

Takk.

Skal rote litt i papirene og finne eksakt hva diagnosen heter som vedkommende fikk i 2010, og startet som sagt cellegift nå i 2021. Kommer tilbake senere med mer info.

Tenkte dette var rette plassen og høre, finnes flere eksperter her inne på området.

hvis du setter det i sammenheng hvor de er nå syns jeg det, men enig om å være uenig. mye algeta-hype som dro nano til himmels, tror jeg.

1 Like

Selvfølgelig blir det trukket sammenligninger med Algeta. Casene er jo veldig like. Den største forskjellen på selskapene er at Nordic Nanovector blir mye større. Blir mer riktig å sammenligne med danske Genmab når det gjelder NANOV. Blir spennende i morgen. De fleste begynner vel å skjønne hvor dette ender nå. Sitter stille i båten her. Er langsiktig, trader ikke.

11 Likes

Jau, men det betyr ikke at prisingen var riktig. Ref.covid prising på alle selskap hvor CEO nøys i april.

1 Like

Haha. Voldsomt til utsagn

4 Likes

Synes ikke utsagnet er så voldsomt, hvor mange indikasjoner hadde Algeta ifht til Nano?

Edit: og Mdor var vel 3mnd. elns selv om populajonen var høyere.

3 Likes

Mdor var vel noen mnd høyere enn behandlingen den ble randomisert mot…
Alpharidin hadde også andre indikasjoner den ble utprøvd mot - bl.a brystkreft med spredning til skjelettet… Algeta hadde også en spennende thorium-teknologi i pipelinen som Bayer nå driver utprøving på…
Jeg mener den største forskjellen ligger i at Betalutin fortsatt er et heleid produkt i motsetning til Alpharidin (xofigo), synergieffektene man har funnet i kombinasjonsbehandlinger og at cd37-plattformen gir mange muligheter…

7 Likes

Jeg skjønner ikke hvordan man kommer til denne konklusjonen, bare. Kanksje du kan opplyse meg?

2 Likes

Godt poeng @TyrionIV men spennet fra prostatakreft over til brystkreft ser jeg på som mer håpefullt og opportunistisk en spennet innenfor flere indikasjoner av FL.

3 Likes