Mener du kronisk lymfatisk leukemi? Aldri hørt om kronisk lymfose
Takk.
Skal rote litt i papirene og finne eksakt hva diagnosen heter som vedkommende fikk i 2010, og startet som sagt cellegift nå i 2021. Kommer tilbake senere med mer info.
Tenkte dette var rette plassen og høre, finnes flere eksperter her inne på området.
hvis du setter det i sammenheng hvor de er nå syns jeg det, men enig om å være uenig. mye algeta-hype som dro nano til himmels, tror jeg.
Selvfølgelig blir det trukket sammenligninger med Algeta. Casene er jo veldig like. Den største forskjellen på selskapene er at Nordic Nanovector blir mye større. Blir mer riktig å sammenligne med danske Genmab når det gjelder NANOV. Blir spennende i morgen. De fleste begynner vel å skjønne hvor dette ender nå. Sitter stille i båten her. Er langsiktig, trader ikke.
Jau, men det betyr ikke at prisingen var riktig. Ref.covid prising på alle selskap hvor CEO nøys i april.
Haha. Voldsomt til utsagn
Synes ikke utsagnet er så voldsomt, hvor mange indikasjoner hadde Algeta ifht til Nano?
Edit: og Mdor var vel 3mnd. elns selv om populajonen var høyere.
Mdor var vel noen mnd høyere enn behandlingen den ble randomisert mot…
Alpharidin hadde også andre indikasjoner den ble utprøvd mot - bl.a brystkreft med spredning til skjelettet… Algeta hadde også en spennende thorium-teknologi i pipelinen som Bayer nå driver utprøving på…
Jeg mener den største forskjellen ligger i at Betalutin fortsatt er et heleid produkt i motsetning til Alpharidin (xofigo), synergieffektene man har funnet i kombinasjonsbehandlinger og at cd37-plattformen gir mange muligheter…
Jeg skjønner ikke hvordan man kommer til denne konklusjonen, bare. Kanksje du kan opplyse meg?
Godt poeng @TyrionIV men spennet fra prostatakreft over til brystkreft ser jeg på som mer håpefullt og opportunistisk en spennet innenfor flere indikasjoner av FL.
Ja… mulig å dra den litt langt der… men se på pipen til NANOV om de hadde hatt midler til å sette i gang samme løp som Genmab.
Genmab har ikke har blitt rævkjørt aksjemessig på samme måte som NANOV og har vel stort sett skaffet seg partnere innenfor indikasjonene - så jeg mener fullt ut at potensialet er det samme.
Edit: Beklager…zommet ut og så at Genmab har blitt like hardt kjørt som NANOV…30DKK → 400DKK → 27DDK → 2000DK
Nei, det synes jeg på ingen måte det var – det er kreft i skjelettet man snakker om i begge tilfeller her og preklinisk og tidligfase viste gode resultater i begge indikasjonene…
Mulig jeg husker feil men var ikke den indikasjonen kun in vivo?
Mulig de kjørte in vitro med mus med Radium men kan ikke huske at det var en pitch som Algeta kom med i stor grad?
Tar gjerne en sånn berg og dalbane
Vi har allerede tatt den første forsmak av opp og ned (ca 12->120->12) nå er vi klar for den store dalen- der man hver gang man tror man er på toppen så starter en ny stigning.
Flere som er spente på morgen dagens lister?
MZL markedet er noe NANO helt klart har en god start i --》 In Nordic Nanovector’s LYMRIT 37-01 Phase 1/2a trial, Betalutin® showed a highly
encouraging 78% overall response rate (ORR) and 44% complete response (CR) in
the MZL patient group (n=9) - the highest response rates of any patient sub
-population in this study. This followed a once-only administration of
Betalutin® in this heavily pre-treated group of patients with advanced disease.
Jeg venter spent på tiden fremover. Sitter med en følelse av at vi bryter 30 igjen denne uka. Lykke til med aksjonærer. Måtte det gå vår vei, mye. Bedre enn vi har spekulert i. Må det bli årets vinner vi sitter i og at vi kan feire sammen på q1 22🙏
Ser flere mener vi tar ut all time high mcap, kurs 59 justert for antall nye askjer. Jeg mener vi vil ha passert all time high kurs, 124(?), ved nyttår slik ting virker å ha snudd nå!
Det er flere kommende triggere og det ser svært lyst ut mtp rekruttering paradigme, archer-1, dlbcl, mlz, mcl og alpha37 framover. Godt finansiert! Selskapet vil garantert snakke med potensielle partnere, i asia blant annet. Nordic Nanovector kan bli en fantastisk kraftig rakett i 2021