Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ja… mulig å dra den litt langt der… men se på pipen til NANOV om de hadde hatt midler til å sette i gang samme løp som Genmab.
Genmab har ikke har blitt rævkjørt aksjemessig på samme måte som NANOV og har vel stort sett skaffet seg partnere innenfor indikasjonene - så jeg mener fullt ut at potensialet er det samme.

Edit: Beklager…zommet ut og så at Genmab har blitt like hardt kjørt som NANOV…30DKK → 400DKK → 27DDK → 2000DK :rofl:

Nei, det synes jeg på ingen måte det var – det er kreft i skjelettet man snakker om i begge tilfeller her og preklinisk og tidligfase viste gode resultater i begge indikasjonene…

Mulig jeg husker feil men var ikke den indikasjonen kun in vivo?
Mulig de kjørte in vitro med mus med Radium men kan ikke huske at det var en pitch som Algeta kom med i stor grad?

Jeg har ikke så veldig god kontroll på Algeta, så godt mulig du har rett…

Edit:

Tar gjerne en sånn berg og dalbane :joy: :rocket:

Vi har allerede tatt den første forsmak av opp og ned (ca 12->120->12) nå er vi klar for den store dalen- der man hver gang man tror man er på toppen så starter en ny stigning.

11 Likes

Flere som er spente på morgen dagens lister? :male_detective:

MZL markedet er noe NANO helt klart har en god start i --》 In Nordic Nanovector’s LYMRIT 37-01 Phase 1/2a trial, Betalutin® showed a highly
encouraging 78% overall response rate (ORR) and 44% complete response (CR) in
the MZL patient group (n=9) - the highest response rates of any patient sub
-population in this study. This followed a once-only administration of
Betalutin® in this heavily pre-treated group of patients with advanced disease.

8 Likes

Jeg venter spent på tiden fremover. Sitter med en følelse av at vi bryter 30 igjen denne uka. Lykke til med aksjonærer. Måtte det gå vår vei, mye. Bedre enn vi har spekulert i. Må det bli årets vinner vi sitter i og at vi kan feire sammen på q1 22🙏

16 Likes

Ser flere mener vi tar ut all time high mcap, kurs 59 justert for antall nye askjer. Jeg mener vi vil ha passert all time high kurs, 124(?), ved nyttår slik ting virker å ha snudd nå!

Det er flere kommende triggere og det ser svært lyst ut mtp rekruttering paradigme, archer-1, dlbcl, mlz, mcl og alpha37 framover. Godt finansiert! Selskapet vil garantert snakke med potensielle partnere, i asia blant annet. Nordic Nanovector kan bli en fantastisk kraftig rakett i 2021 :rocket:

22 Likes

Bekreftelse av innrulleringstakten på Q1 vil sette fyr på aksjen frem til readout :slightly_smiling_face:

8 Likes

Dagens aksjonærliste(fra emisjon) levner vel liten tvil om hvilken retning vi skal i dag og denne uka :blush:

3 Likes

Tror du har rett, stadig imponert av mange gode skribenter her :slight_smile:

Håper din venn tåler kemoen godt og får det bedre!

Kan du forklare nr 9 på listen? Meglerkonto innland? De drar jo ned totalen eller?

Det er vel levering av emisjonsaksjene til alle de andre. De kom inn med over 15 mill aksjer på siste liste før helga.

1 Like

Som sjog sier, det er den kontoen emisjonsaksjene er delt ut fra…

1 Like

Fredly kjøpt ytterligere 50k aksjer etter emisjonen ?

1 Like

Dagens aksjonærliste er første hvor emisjon er inkludert… betyr vel at han tok 50000 i selve emisjonen…

Urbanium gruppen har troa, har kjøpt ca 900k aksjer siden Q4

1 Like

Spennende og se hva Fjarde AP-Fonden har for planer også fremover med sine aksjer .