Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Holder seg utrolig godt med avtagende volum, liten pullback eller strikk som skal gå, spennende…

:wave:30​:wave:

Dette var jo kjekt å stå opp til. Trur eg selger halvparten på 60 nok. Gratulerer med ein flott dag alle nano aksje eigere​:slightly_smiling_face::heart::candy:

Det ville ikke jeg gjort. Du kommer til å angre i lange tider. Si heller at du selger 30 % i desember. Da selger du for mellom 80 og 120.

3 Likes

Eg har berre tenkt at 60 nok er det samme som 120 fra 2016 pga utvanning og emisjoner. Og greit å sikre litt underveis. Men veit da faen ka som er lurt. Snitt på 23.00​:muscle::+1::spades:

4 Likes

Det kan komme et bud på selskapet! Særlig etter Paradigme er ferdig. Da vil det være surt å stå utenfor!

2 Likes

Et par ting.
1 Vår 2017 uttalte grynder av nanov at en kurs på 300 da kunne forsvares. Syns å huske det var i en podkast fra rikshospitalet.
2 jegctror endring av inklusjonskriterie vil øke orr og cr. Opprinnelige inklusjonskriterie i paradigme var for en gruppe rituximab resistente som også hadde lavere respons av betalutin

Ja det er sant. Men vil jo ikkje stå utenfor, er berre halvert.

Eg må jo sei at detta selskapet er veldig gresk for meg og eg har fryktelig lite forståelse for kva dei drive med.

Men det er liksom eit driv og ein positivitet her som er knallbra. Difor liker eg dåke og selskapet.

Håper på meir oppgang og glede! :+1:

2 Likes

Derfor trorjeg på en pullback nå på vårparten, tror ikke noen av de som har kommet inn i det siste har tålmodighet til denne casen dessverre.

95% inne, 5%ute

2 Likes

Du skulle vært her for to uker siden :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Du har sikkert rett i at en del av dem som er kommet inn ikke vil ha tålmodighet til å bli med på hele oppturen. Vel, slik er det i de fleste aksjer ; the winner takes it all, the looser standing small.
For her tror tålmodighet vil lønne seg.

Men jeg ville ikke satset siste stenen min på at kursen vil falle fordi enkelte blir utålmodige. Her er mange som gjerne tar imot flere aksjer. Med positive Archer resultater, så blir det ikke færre interessenter.

Mitt råd er å gi NANOVECTOR aksjene et par år, så tror jeg man en investor kan leve et bekymringsfritt liv, ihvertfall hva gjelder økonomi. Vi må ikke glemme at summen av det som ble levert på Q4 pluss utvidelse av finansiell runway har derisket NANOV betydelig.

3 Likes

Bedre seint enn aldri🙂

1 Like

Ja, enig.

Kortsiktig trade bare, forventer lavere inngang innen uken. Investeringer er kortsiktige greier i dagens klima, så det tror jeg resulterer i store svingninger i et selskap som dette. Vil bare utnytte meg litt av kortsiktige svingninger, treffer nesten aldri, men denne gangen skal det gå…:see_no_evil:

Hvorfor gå indeks når du kan gå NANOV, outperformance :peanuts::rocket:

1 Like

Ja så gu’. Jeg skulle dra en kontra-fleip og be deg sammenligne litt lenger bakover, men ser at for min del er dagen i dag en merkedag hvor nanov faktisk har tatt igjen ose i mitt perspektiv. Happy days.

5 Likes

Kjøpte noen lodd her på fredag og litt i dag. Etter og ha fått forklart alt rundt nano virker dette helt fantastisk spennende. Oppsiden er jo enorm og med tanke på hvordan denne har slitt siste 4 år. Tror dette er en once in a lifetime mulighet når det gjelder inngang.
Var jo heldig i dag da men i forhold til hvor utrolig godt den holdt seg ned lave volumer på 28kr mellom 12.00 og 14.00 (måtte jeg doble) . Denne har jo momentet til Kahoot og qfuel x2

3 Likes

Ekstraordinær Generalforsamling 22.Mars kl.11:00

4 Likes

Det er vel en egen tråd som heter " den store musikktråden " her på TI.
Kanskje poste der i stedet .

I disse dager har Nano har blitt ledet av en interim CEO i et helt år.

For et halvt år siden så kommenterte og spekulerte Jonas Einarson litt rundt dette - Episode 138: Sommeren 2020 - Korona og nytt fra selskapene by Radium | Free Listening on SoundCloud (fra ca. 26:20):

“Jeg syns det er litt rart at de kjører en så lang periode med en interim CEO. Det kan jo være at de er på jakt etter den ene kandidaten som skal lede selskapet gjennom de viktige årene fremover nå” … “eller for å spekulere vilt : at de ser at her kommer det en avtale med et eller annet selskap relativt kjapt så det er ikke noen vits i å gå den veien nå”

Ingen kjapp avtale hittil. Heller ingen permanent CEO. Men Einarsons spekulative tanke kan kanskje fremdeles være en mulig grunn(?)…

3 Likes