Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Helt enig! :grin: Men er nok som Nocturne sier ja. Jeg bare slang ut en tease :laughing:

1 Like

Fra FN:
" Biotekselskapet Nordic Nanovector , som forsker på kreftmedisin, har den siste tiden kommet med flere positive nyheter. Midt i februar meldte selskapet om positive nyheter med over dobling av innrullering av pasienter i fase 2-studien av kreftmedisinen Betalutin.

Selskapet har også snakket med USAs legemiddeltilsyn (FDA) om godkjenning av kreftmedisinen og på diverse aksjeforum spekuleres det i om og når en eventuell godkjennelse vil komme. Mandag kalte selskapet inn til ekstraordinær generalforsamling som skal holdes 22. mars angående en reparasjonsemisjon.

Sundt, med Christian Gruner Sundt i spissen, og Arne Fredly gjennom Apollo Invest, er på topplisten over største investorer i selskapet. De nye meldingene har sendt aksjen kraftig opp, og aksjen har steget 115 prosent siste ti dager. Mandag fortsatte aksjen opp ytterligere 25 prosent. NANO"

Skulle nok sjekket dagens aksjonærliste før de skrev dette :joy:

4 Likes

Herlige tradingmuligheter i NANO om dagen. Over 10 % intradagssvingninger på 20 minutter gir rom for å leke seg litt :cowboy_hat_face:

3 Likes

NANOV APOLLO ASSET LIMITED Gått ut av listen

Det er et par-tre stykker fra Bærum som virkelig ikke er en god indikator på ensidig oppgang… Dette må læres av erfaring

2 Likes

Ble en pen Nano gevinst i dag ! Så får en prøve å time inngang igjen :thinking:

1 Like

… du foretrækker at sælge ned af bakke? :slight_smile:

2 Likes

Kursen var over 31 kroner tidligere i dag og 27.5 nå, det er jo det en trader vil ha.

Selge høyt og kjøpe tilbake, så nei, selger helst i oppoverbakke og kjøper i nedoverbakke. Kjedelig for long-posten, men som jeg skrev i går; jeg tar høyde for at dette vil svinge mye frem og tilbake en stund. Det kan man enten sitte og se på, eller prøve å benytte seg av. Jeg foretrekker det siste når det omsettes for over 40 MNOK på 30 minutter så er det game on :wink:

4 Likes

Skjønner ikke hvorfor Fredly, Spetalen osv får være med på alt som er av EMI i Norge. De tjener penger som få på stadige EMI rabatt, men så er de kjapt ut!

3 Likes

Helt enig med deg - og den oppfører seg teknisk perfekt også - loving it :v:

1 Like

selskapet trenger penger, har du 100k euro å punge ut minst?

1 Like

Du verden det er mange som har behov for å dele hvor flinke de er. Selger på topp, kjøper på bunn. Er det intr å høre for «alle»? Kos dere med gevinsten, men for meg så er det null int å bli informert om det.

Til syvende og sist er det få amatørtrader som tjener på trading.

13 Likes

Spetalen er blitt ett navn jeg skyr unna. Pls holde seg borte fra Nano🙏🏼

2 Likes

Det har du rett i, trading og shorting er statistisk sett det dummeste i lengden.

1 Like

Jeg vet godt at de som trader nå står utenfor den store oppgangen over tid, akkurat som i 2016 :slight_smile: Så man får trade på egen risiko.

1 Like

Hvis det er meg du sikter til så skrev jeg i går at jeg kjøpte på fredag og solgte på mandag. Jeg skrev også at jeg var laaangt unna å treffe toppen, men det handler kun om å leke seg litt underveis.

Når det omsettes for 100 mill om dagen og man tror på det langsiktige og har den potten liggende i fred, så er det nå helt enorme tradingmulighter i aksjen som en liten side-dish. Denne interessen drar også med seg kursen opp, så det er lite å klage på som langsiktig at noen vil trade i aksjen vår om dagen.
Jeg skriver verken om antall aksjer, volum eller gevinst, men selvsagt er det et rom av muligheter som åpner seg med slike forutsetninger.

Så lenge man IKKE rører longposten så blir det ikke mindre gevinster in the end hvis man ikke mikser dette med tradingposten. Hvis man legger inn 5 - 8 % mellom hvert kjøp og salg i NANO så, skal du se at det er ikke så vanskelig for “amatører” heller å tjene penger her. Bruk algoritmene for hva det er verdt er mitt tips.

4 Likes

Hvorfor? Han var én av dem som var med og sikret oss drift til over Paradigme. Folk er på børsen for å tjene penger, eller for å hente penger. De som skal hente penger (nanov) trenger at noen er risikovillige. De som er risikovillige og skal tjene penger, er på jakt etter best mlug risk/reward.

Hvor mange av de som gikk inn i emisjonen, dumpet aksjene sine dagen i forveien? Man må ikke tro, at alle de som ikke selger seg ned ETTER emisjonen, har flere aksjer før enn etter.

Og det er egentlig værre med dem som selger før, de senker verdien på emisjonen og svekker sådant selskapet.

3 Likes

Han har tendens til å opp aksjer i selskap som sliter, restrukturerer og legger firma i en annen bransje…se på f eks biotek som ble eiendomsselskap. Er mange eksempler på denne fyren

Han er ingen engel som redder bedrifter, vil heller si at horn passer bedre på topplokket

Tror du han har planer om å gjøre om NANOV til et shippingselskap??

1 Like

Nei men her er deg ikke snakk om at han skal “restrukturere”, her er det noen som er sure fordi han er med på å lage et salgspress etter emisjonen. Jeg vil mye heller ha folk med i emisjonen og ut etterpå, enn folk som dumper før og er med etterpå.

Hvis han kunne tjent på det ja😂