Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ja da var vel short aksjene på vei ut i markedet.
Da e nok målet deres og presse kursen ned under emisjonskursen slik at de får sabbotert rep emien.

Ja mønstret er det samme . Litt krevende å se dette holde på

Her er det formaliteter som må
på plass. Etter siste GF så hadde ledelsen kun fullmakt til å utede 20% flere aksjer. I den grad selskapet skal gjennomføre en repemi så må ny fullmakt på plass. Så har du frister mhp innkalling til EGF. Slik går no dagan. Så da blir det først 22 mars med EGF. Men den som venter på noe godt…

1 Like

Merkelig at markedet skal ha så kort hukommelse og lar seg skremme av og løse inn “gevinst” på noe som er fundamentalt langt fram i tid.

Nå har jeg sendt av gårde mail om refinansiering av utleieleighet, om kursen går ned til emisjonskurs nå så skal jeg ha nok til å øke betraktellig.

Det er dessverre få som gidder å sitte long innen biotech. Velkjent mønster fra andre tilsvarende selskap det her. Uten store nyheter er det like lurt å selge seg ut og gå inn igjen etter noen dager på lavere kurs.

Kjempelurt er det vel ikke akkurat når det gjelder Nano om dagen. Her kan det komme både det ene og det andre rett rundt hjørnet. Tror det kan være lurt å faktisk sitte long akkurat i denne :slight_smile:

13 Likes

Har tenkt det samme.

1 Like

Resultatene fra de 3 første pasientene i Archer-1 kom etter 104 dager fra siste pasient innrullert.

I dag er det nøyaktig 104 dager siden siste pasient ble innrullert i cohort 2! :wink: Melding nærmer seg :blush:

32 Likes

I 2016 var det lurt å ta gevinst. Dette fordi det var alt for stor oppgang på et så tidlig stadium.
I dag er situasjonen ganske annerledes!

2 Likes

Voldsomt generaliserende. Det er nok av eksempler på det stikk motsatte av det du sier. PHO er forøvrig ATH i dag.

Foretok en liten test. La ut en liten salgspost. Den ble plukket før jeg fikk blunka. Gjedder i sivet?

Synes kursutviklingen er merkelig, men den ligner på noe jeg har sett før i denne aksjen.

1 Like

Solgte du til meg nå? :slight_smile: Kjøpte en pott på 26. Synes den ser litt klar ut for en rekyl opp igjen.

6 Likes

Det er selvsagt generaliserende men etter nyheter følger ofte lengre perioder med ørkenvandring innen legemiddelbransjen fordi dette er tidkrevende. Kursnedgang og shorting er ikke så unormalt. Når det er sagt så følger jeg spent med på aksjen og har brukbar tro på suksess for de som sitter long. Men aksjen er også sårbar med få bein å stå på.

1 Like

Det kan nok tenkes at de falt i din favn…Håper du har rett i at det blir en rekyl!

1 Like

Ser det advares mot mulig ny ørkenvandring.
Da er det betimelig å nevne at det er jo nettopp bekreftelsen fra selskapet om at ørkenvandringen går mot slutten som er hele årsaken til den seneste oppgang i aksjen!

9 Likes

Skal ikke mer enn en dag med fall til før stemningen er snudd helt på hodet her :joy: mye skvetne penger, og det er nok en større årsak til svingninger enn shortere som manipulerer og andre røverhistorier

18 Likes

Ok. Lykke til med å time evt dupper. Man er nødt for å sitte med aksjer på de gode dagene.

Kan jeg spørre; satt du med aksjer for 14 dager siden? Før Q4 presentasjonen. Kjøpte du ved emisjonskurs?

2 Likes

Er vel andre dag med nedgang, riktignok bare ned 4% så langt, hva morgendagen bringer gjenstår å se…

1 Like

kjøpte endel ekstra i dag jeg :slight_smile: Satser på det var lurt. hehe

1 Like

Har ikke aksjer men kjøper meg inn dersom nedgangen fortsetter. Har jo tro på selskapet selvsagt.

1 Like