Jeffries har vel en agenda de og. De skal vel tjene penger som alle andre. Hadde vært interessant å lese begrunnelsen deres da. Men kursmålet deres virker ganske virkelighetsfjernt.
skriver de noe om hvorfor denne hinsides økningen kun 1-2 uker etter sist kursmål?
Plukker litt igjen nå
Det er jo nettoipp på denne typen subjektive holdninger fra Jefferies og likesinnede som gjør at man ikke kan ta deres utspill på alvor.
Ut fra det selskapet selv meldte ifm Q4 presentasjonen, så er det jo forunderlig at LoA blir satt til 45% av DnB. Altså mener DnB at sannsynligheten for å mislykkes er større enn det den er for å lykkes! Hallo! Selskapet befinner seg ikke bare på oppløpssiden mhp Betalutin, men er på god vei opp oppløpssiden mot målstreken.
Nei, man bør bruke hodet til annet enn pynt og teke sjæl. Alle disse såkalte husene har sin egen angenda og hva de sier styrer fullt og helt hva de kan tjene på de forskjellige selskapene. Og gjør man som NANOV tydeligvis har gjort, snudd ryggen til Jefferies så svarer huset med å gruse kursmålt. Seriøst?! Nei, komplett useriøst og fullstendig verdiløs vurdering!!
Og 17 til påske.
Vi inne her kan jo være uenig, men jeg var mer interessert i å forsøke å forstå deres analyse.
Fortell meg gjerne når du har forstått😁
Skal du forstå disse folka bedre, bør du se Exit serien på NRK.
Tipper vi ser nanov på emisjonskursen senest i løpet av neste uke.
Da er det bare å laste opp for de som fryktet at de ikke skulle få være med på rep emi en.
Vi har penger, vi har rekruttering, FDA er med på notene pga. gode konsise data underveis!
Last opp og vent, rep.emisjonen skjer nok.
Jeg personlig tror selskapet vil lykkes med målet om å bringe Betalutin til markedet, og tror på bakgrunn av dette på en langt høyere kurs enn idag. Jeg er allikevel åpen for at andre har andre meninger (Jefferies)
Hva tenker folket om mulighetene for godkjenning i både 2FL og 3FL samtidig? Det har vel vært formidlet fra tidligere ledelse at de ser på muligheten for å sende Betalutin data som en total pakke dvs også inkludere Archer data. Det har vel ikke vært snakket så mye om dette i det siste
Edit: Altså ifbm fase 3 - da vil man vel i en felles fase 3 kunne rekruttere både fra 2FL og 3FL?
Det er jo en vesentlig forskjell på å kjøpe over børs til kurs under emisjonen, enn å gå inn i rep-emi hvis børskursen er høyere (garantert tilbudspris…), så det er for enkelt å si at “man kan bare handle over børs hvis rep-emi blir kansellert.”
Enig. For å bryte ned gjennom emisjonskurs trengs sannsynligvis negative nyheter, dvs. skuffelser ift. guiding. Lastet 60% av det jeg skulle ha rett over emisjonskurs. De siste dagene har jeg ironisk nok håpt at kursen skulle falle tilbake for å få grei inngang på resten. Gjorde det i går før stenging på litt under 26. Godt mulig vi skal innom 23-24, men ønsket ikke å ta risikoen for at kursen løper fra. Da er det bare å sitte rolig noen måneder!
what is the price threshold for the repair offering to take place? if the price is for instance NOK 23 they can easely say that there will be no repair issue as the investors could buy at a SIMILAR price. what do you think?
Om du ønsker å heve din egen troverdighet, bør du bytte ut “tipper” med “håper”.
An considerable amount of transactions at or under the bid price from capital offering
samme her, kjøpte på 26 i går. Hadde også en klar i dag tidlig, men klarte å avbryte. Får se hva den lander på iløpet av dagen.
I think there will be no repair offering. Thus NANOV can save up on the repair issue costs (brochure, advisors etc).
Så du mener at omkostningene er større enn det de får inn??
Jeg tror nok Nano mer enn gjerne vil ha inn de pengene en slik emisjon tross alt medfører. Emisjonen blir kun avlyst dersom selskapet ser at den ikke vil bli vellykket.