Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ikke vær for gjerrig. Good luck.

Som flere har registrert så er beslutningen om rep emi lagt til EOGF en måned etter plasseringen.

Kravet til innkalling er ofte 14 dager, og dette er noe selskaper raskt ønsker å bli ferdige med.

Sist gang kansellerte NANO rep emi 5 dager etter placement.

Min antakelse er at de forventer å ha publisert Archer 2.cohort og mature data fra 1.cohort innen EOGF.

Det vil, med gode data, gi 60 MNOK ekstra til kassa og Egberts får levert noe tilbake til aksjonærene som han var opptatt av på callen.

We are entering the finish line :blush:

36 Likes

Tror dette er rimelig godt oppsummert. For oss som har 5 års oppbyggelsestid i menigheten er det enda noen uker til med tålmodighethetskrem og mulighet til å skrape sammen midler til å få med noen tusen aksjer til
Dette blir en nydelig mai vi kommer til å huske for mer enn korona vaksinen.

2 Likes

Ja, året 2021 vil bli en morsom historie å fortelle kommende slekter!:+1:

3 Likes

Ja, vi håper på en svært positiv historie :crossed_fingers:

2 Likes

«Very very soon»
«Any day now»
«Champagneproblems»

Jeg tror tiden snart er inne for å hente tilbake Costa som «interim marketing manager»
Da står vi i 200 før julenissen kommer.

:star_struck::star_struck::rofl::rofl:

8 Likes

Den var fin.

Dersom de gjennomfører rep emi for “oss dødelige” med den rabatten det trolig kan bli og samtidig rett i forkant kommer med de dataene du skisserer, og de er positive, da altså…

Da tror jeg alle er ferdige med klaging på gammel ledelse og hyller nåværende ledelse, styreleder og styret. Interim eller ei - klarer de den øvelsen er det feiende flott jobba!

5 Likes


Jefferies slår på stortromma

6 Likes

Mange vil idiotforklare Jefferies, og gjorde det når kursmålet ble satt til 15, så videre til 16,5. Om man hever seg over hva man selv tror på, hva er bakgrunnen for kursmålet? Jeg har ikke tilgang til analysen og hva som ligger bak. Hva er hoveddriverne for “det lave” kursmålet? LOA grad? Konkurrenter? Markedet? Pipeline?

2 Likes

Man kan spekulere, men inntil forrige emisjon var avholdt hadde de kursmål 50. På tidligere emisjoner var Jefferies brukt som tilrettelegger, men til emisjonen i fjor høst ble det valgt andre samarbeidspartnere. To måneder etter emisjon kommer kutt i kursmålet fra 50 til 15. Tilfeldigheter?

3 Likes

Jeffries har vel en agenda de og. De skal vel tjene penger som alle andre. Hadde vært interessant å lese begrunnelsen deres da. Men kursmålet deres virker ganske virkelighetsfjernt.

2 Likes

skriver de noe om hvorfor denne hinsides økningen kun 1-2 uker etter sist kursmål?

1 Like

Plukker litt igjen nå :grinning:

Det er jo nettoipp på denne typen subjektive holdninger fra Jefferies og likesinnede som gjør at man ikke kan ta deres utspill på alvor.

Ut fra det selskapet selv meldte ifm Q4 presentasjonen, så er det jo forunderlig at LoA blir satt til 45% av DnB. Altså mener DnB at sannsynligheten for å mislykkes er større enn det den er for å lykkes! Hallo! Selskapet befinner seg ikke bare på oppløpssiden mhp Betalutin, men er på god vei opp oppløpssiden mot målstreken.

Nei, man bør bruke hodet til annet enn pynt og teke sjæl. Alle disse såkalte husene har sin egen angenda og hva de sier styrer fullt og helt hva de kan tjene på de forskjellige selskapene. Og gjør man som NANOV tydeligvis har gjort, snudd ryggen til Jefferies så svarer huset med å gruse kursmålt. Seriøst?! Nei, komplett useriøst og fullstendig verdiløs vurdering!!

19 Likes

Og 17 til påske.

Vi inne her kan jo være uenig, men jeg var mer interessert i å forsøke å forstå deres analyse.

4 Likes

Fortell meg gjerne når du har forstått😁

2 Likes

Skal du forstå disse folka bedre, bør du se Exit serien på NRK.

3 Likes

Tipper vi ser nanov på emisjonskursen senest i løpet av neste uke.
Da er det bare å laste opp for de som fryktet at de ikke skulle få være med på rep emi en.

2 Likes

Vi har penger, vi har rekruttering, FDA er med på notene pga. gode konsise data underveis!

Last opp og vent, rep.emisjonen skjer nok.

5 Likes