and what if HealthCap sells right now? is it possible? their money is already on NANOV accounts. why not to sell and thus earn some money + get rid of repair offering costs?
Because they’re a major stakeholder, they’ve invested time and effort into the company since its birth. They sit on a major position, and dumping their stocks would TANK the stockprice. What are you getting at?
Tror man er inne på noe her. Jefferies kan være sure for at de ikke ble brukt som tilretteleggere sist. I kombinasjon med at noen av dem som hadde muskler til å være på den forrige emisjonen , og som nå dumper ut aksjer ikke ønsker at småaksjonærer som oss skal få noen ny repemisjon.
Hvem er det som ønsker at Nano ikke skal få inn denne ekstra kapitalen en slik repemisjon vil medføre? En konkurrent eller en partner? En som vil kjøpe selskapet så billig som mulig?
Eller kan det være et forsøk på å kippe ut flere småaksjonærer?
Eller er det en kombinasjon av alt dette?
Vi som er aksjonærer i Nano ønsker at selskapet lykkes. At pasienter kan bli friske og leve lenger med Betalutin. Hvem er det som ønsker at selskapet mislykkes?
Det blir for konspiratorisk. Eneste som virkelig ønsker at selskapet går ned mot 0 er shortere. Salgspress kan komme av lettjente penger for emisjonskamerstene… men om man ser litt frem i tid så ser dette svært lyst ut. Dessverre henger biotec ofte igjen på potensiale.
Hvor stor del av handlene og postene er med bakgrunn i algoer mon tro
Skal vi i grønt i dag mon tro?
ja, det eller i rødt.
Kan vi forvente børsmelding for nye data som er klare “any day now” i Archer-1? Eller må vi vente til “non-event” (ref. DNB) altså Q1? Altså om de sender ut en børsmelding utelukkende for å opplyse om nye data Archer-1
Kan komme hvilken dag som helst nå
En ting jeg er litt nysgjerrig på. De fleste her virker fokusert på hva oppkøpsprisen blir. Men hva tenekr folk om at man hadde satset på Nanov som et fortsatt børsnotert selskap? Altså at i stedet for å ta en gevinst, og la noen i utlandet nyte godene i genrasjoner fremover. Så kunne vi beholdt Nanov i Norge og prøvd å bygge en minivariant av Novo Nordisk? Og levd på fortsatt verdistiging og utbytter?
Riktig! Du er god!
Er vel det som har vært planen til NANOV hele tiden mener jeg
De kommuniserer det ja, men leser jeg på dette forumet. Og ser på endel av storeieren, så det salg som virker som det eneste riktige.
Det beste hadde vært en partner avtale slik som genmab. Da er man sikret store inntekter og samtidig eierskap. Lisensiere ut 50% av betalutin ,salg gjennom nettverk til bayer eller novartis. Ingen utgifter men en tikkende pengemaskin til utbytter og utvikling av pipeline. Bayer har 3000 sites i usa til sin alpharadin… det nettverket der er gull verdt…
Ps kjøpte litt mer idag.
4/3/21: Alden AS +150k aksjer totalt 660k aksjer.
Alden AS = Tapte 50 mill. i 2018. Så traff aksjemilliardær Edvin Austbø blink | DN
Spennende
Løfter frem igjen denne. Tror og håper virkelig at du er inne på noe her. Det er i alle fall en logisk forklaring dersom Egberts mente alvor med endelig å kunne levere noe positivt til tålmodige aksjonærer!
For hvorfor skulle de ellers vente så lenge med denne emisjonen?
Handlet ikke dette om økt rekrutteringstakt og reduksjon i antall pasienter for søknadsgodkjenning da?
*23. sept 2020: Emisjon annonseres
*30. sept 2020: Pressemelding om at det holdes EGM
*21. okt 2020: EGM
*21. okt 2020: Rep emi avlyses.
Nå:
*24. feb 2021: Emisjon annonseres
*1. mars 2021: Pressemelding om at det holdes EGM 22. mars.
*22. mars 2021: EGM
Hva er forskjellen fra forrige emisjon? Det tar like lang tid som sist.
Jeg tipper vi ser resultater fra kohort 2 i slutten av uken før EGF. Det vil løfte kursen betydelig og som TheOb sier så gjør det at vi forlater emi kurs for godt og noen eksisterende aksjonærer kan hente inn en pen liten gevinst, eller bare sitte videre.
Før det så tipper jeg vi siger ned mot emisjonskurs ila neste uke.
Har derfor i dag solgt en liten slump og kalt det en trading pott, så får vi se.
Hvis alt er ved det normale så må jeg nok kjøpe meg inn og tape på det, men håper selvsagt på en liten trade og litt ekstra penger til påskeferien.
PS! Første gang jeg har solgt noe siden 2015 så da går det vel galt da
Forskjellen er at NANOV er kraftig derisket gjennom redusert krav til antall pasienter, økt rekrutteringsbase gjennom ny protokoll som er godkjent i alle 24 land samt betydelig økt rekrutteringstakt. Noe som gjør at avlesning kan fremskyndes. Hele situasjonen er snudd på hode og kursen frem til repemi blir liggende over emisjonskursen, noe som sikrer eksisterende aksjonærer 1 ny aksje for hver 29 aksjer de eide ved stengetid 23 feb.