Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Riktig! Du er god!

Er vel det som har vært planen til NANOV hele tiden mener jeg

De kommuniserer det ja, men leser jeg på dette forumet. Og ser på endel av storeieren, så det salg som virker som det eneste riktige.

1 Like

Det beste hadde vært en partner avtale slik som genmab. Da er man sikret store inntekter og samtidig eierskap. Lisensiere ut 50% av betalutin ,salg gjennom nettverk til bayer eller novartis. Ingen utgifter men en tikkende pengemaskin til utbytter og utvikling av pipeline. Bayer har 3000 sites i usa til sin alpharadin… det nettverket der er gull verdt…

Ps kjøpte litt mer idag.

4 Likes

4/3/21: Alden AS +150k aksjer totalt 660k aksjer.

Alden AS = Tapte 50 mill. i 2018. Så traff aksjemilliardær Edvin Austbø blink | DN

Spennende

Løfter frem igjen denne. Tror og håper virkelig at du er inne på noe her. Det er i alle fall en logisk forklaring dersom Egberts mente alvor med endelig å kunne levere noe positivt til tålmodige aksjonærer!
For hvorfor skulle de ellers vente så lenge med denne emisjonen?

2 Likes

Handlet ikke dette om økt rekrutteringstakt og reduksjon i antall pasienter for søknadsgodkjenning da?

1 Like

*23. sept 2020: Emisjon annonseres
*30. sept 2020: Pressemelding om at det holdes EGM
*21. okt 2020: EGM
*21. okt 2020: Rep emi avlyses.

Nå:

*24. feb 2021: Emisjon annonseres
*1. mars 2021: Pressemelding om at det holdes EGM 22. mars.
*22. mars 2021: EGM

Hva er forskjellen fra forrige emisjon? Det tar like lang tid som sist.

2 Likes

Jeg tipper vi ser resultater fra kohort 2 i slutten av uken før EGF. Det vil løfte kursen betydelig og som TheOb sier så gjør det at vi forlater emi kurs for godt og noen eksisterende aksjonærer kan hente inn en pen liten gevinst, eller bare sitte videre.
Før det så tipper jeg vi siger ned mot emisjonskurs ila neste uke.
Har derfor i dag solgt en liten slump og kalt det en trading pott, så får vi se.
Hvis alt er ved det normale så må jeg nok kjøpe meg inn og tape på det, men håper selvsagt på en liten trade og litt ekstra penger til påskeferien.
PS! Første gang jeg har solgt noe siden 2015 så da går det vel galt da :wink:

2 Likes

Forskjellen er at NANOV er kraftig derisket gjennom redusert krav til antall pasienter, økt rekrutteringsbase gjennom ny protokoll som er godkjent i alle 24 land samt betydelig økt rekrutteringstakt. Noe som gjør at avlesning kan fremskyndes. Hele situasjonen er snudd på hode og kursen frem til repemi blir liggende over emisjonskursen, noe som sikrer eksisterende aksjonærer 1 ny aksje for hver 29 aksjer de eide ved stengetid 23 feb.

“Hele situasjonen er snudd på hode og kursen frem til repemi blir liggende over emisjonskursen”

Og dette vet du?

Det man virkelig må ta innover seg er det faktum at vi ikke hadde godkjenning for de nye kriteriene i alle land under Q4 samt vaksineringen som skyter fart og vår pasient gruppe er en av de første som mottar! Veien til neste Q kan bestå av nedsalg til emi kurs > rep emi og archer / dlbcl data. Ikke i samme rekkefølge nødvendigvis.

Og det som ikke guides er så klart en eventuell partner melding :wink:

Fra Egbert Q4: These 2 facts, the lower platelet count and the patients that were coming included with bone marrow transplantation or have had bone marrow transplantation in the past, will increase the number of eligible patients we could potentially include in our clinical study by – depending on the country, depending on the local practices in a different country, anywhere from about 30% to 70% more patients that could be included in the clinical study.

3 Likes

Nei han vet ikke det. Han er bare så utrolig god på å Hause…:slight_smile:

1 Like

Jeg vurderte kun ut fra innlegget til TheObserver.

Her er forresten også første del av det innlegget:

"Som flere har registrert så er beslutningen om rep emi lagt til EOGF en måned etter plasseringen.

Kravet til innkalling er ofte 14 dager, og dette er noe selskaper raskt ønsker å bli ferdige med.

Sist gang kansellerte NANO rep emi 5 dager etter placement."

Hva er egentlig din intensjon og agenda når det gjelder Nano? Finner ikke et eneste positivt innlegg fra deg?

Hva vil du si er det mest positive som har skjedd med nanov de siste fem årene, hvor kursen har falt fra 120 til dagens ca 25 på en rekord sterk børs i perioden?
Hvor emisjoner, forsinkelser og utskifting av ledelsen har vært de mest fremtredende.

Jeg har valgt å være ute av aksjen i mesteparten av den negative tiden.
Nå har jeg gått inn igjen fordi jeg har fått fornyet tro på selskapet. Det er samtidig grunnen til at jeg engasjerer meg i denne tråden.
Hva er grunnen til at du engasjerer deg?

2 Likes

Det mest positive er archer kohort1 data og at de har klart å snu skipet mot klarere farvann. Men du skal vel være langsint eller? Du får sende noen mails til synderen bravo, lisa og costa :wink:

@pdx eller @Savepig gjør om beskrivelsen av Bravo er dere snille :joy:

2 Likes

Det mest positive vil jeg si er at siden du snakker om 5 år så fra 4.mars 2016 til nå så har aksjen nesten doblet seg :rofl: Men datagrunnlaget er mangedoblet og NANOV har en realistisk plan for når Betalutin er på markedet - at det blir litt gevinstsikring etter 100% oppgang er helt naturlig - kortsiktige må få komme seg ut.

Er vi der igjen nå?
Hvis du er uenig i hva noen mener eller setter lys på så enten bit det i deg eller argumenter imot.

Veldig få gode investeringer blir gjort hvis man kun lytter til de som vil si hva som er bra men ikke vil vurdere eller tenke på risikoene.

Og nå sier jeg dette uten å ha sett hvilken type innlegg som har irritert deg, men på generelt grunnlag.
Det er en uting på TI at fokus kun skal være på hvor høyt noe kan gå.

2 Likes