Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ser ut som en fin PM gruppe dette her:

2 Likes

Klart det blir det

Kun spørsmål om tid før denne faller under emisjonskursen

1 Like

Kun ett spørsmål om tid før denne går til værs som dupp som har vært holdt 1 m under vann

14 Likes

Så godt som alle aksjer der det er kjørt en emisjon og man venter på rep emi faller under emi kurs før rep. Det er bare tull å kjøre rep emi i selskaper av denne typen på Oslo Børs. Rep emi er som bedervet mat på et julebord.

Skjønner ikke hvorfor kursen føyk opp forrige mandag til hele 30kr. Nå er den på fuckings 23,2. Vanligvis vet jeg at man skal alltid kjøpe rundt rep emi kurs, men trodde virkelig at toget skulle gå da kursen var på 30 kr pga at finansieringen var på plass osv. Var faktisk glad for å komme inn på 25,75 noen dager senere. Nå ligger jeg i solid minus og skulle ha fulgt min originale plan. Lett å være etterpåklok…

2 Likes

I samme båt her, tror jeg bare får legge på minne at på oslo børs styres kursen alltid under emi kursen, alltid!

2 Likes

Hylekoret 1. mars: Nå kan vi si goodbye til 20-tallet!:rocket::rocket::rocket:

Hylekoret 8. mars: Jævla Oslo Børs!

5 Likes

Om du erstatter «hylekoret» med «kortsiktige»

Der var vi på emikurs :slight_smile: Fuck

Like greit om den legger seg på f.eks 22,5 ut uken så kan de melde at rep emi utgår. Den viste seg meningsløs her som i de fleste andre aksjer. Når den er avlyst vil kursen få en fri utvikling som trolig er positiv.

setter veldig pris på de nyttige innleggene til deg @kalleanka123 hva tenker du om lunsj?

2 Likes

Denne volatiliteten kommer vel ikke som en overraskelse?

Jeg tror de må vise til enda et Q hvor rekrutteringstallene er gode, og at det er mange som ønsker en bekreftelse på det momentet de forespeilet rekrutteringen hadde på Q4.

De 14 (approx 5 som de kaller det…) de kom med sist er muligens et resultat av (14-3)/3=3,66… og det er kun halvparten av de 7 de mener skal komme pr mnd fremover.

2 Likes

Får håpe kursen har nådd bunn og snur opp nå. Vil heller støtte selskapet gjennom rep emi så får de noen ekstra kroner i kassa. Er ikke så mange som er interessert i å selge på disse nivåene. Så håper jeg rep emi aksjene går til langsiktige små aksjonærer som kan pynte litt på snittet. :smiley: :smiley:

2 Likes

14 minus 3 – fordi de hadde 3 bekreftet til screening på forrige Q så mener du de ikke skal telles?
Den måten å regne på er ikke bare svak (og spekulativ) – den blir jo direkte feil… Man vet ikke engang om de som ble screenet kom med i trialen eksempelvis… (Kan heller ikke huske at du argumenterte noe særlig sterkt for at de egentlig rekrutterte 6 stk etter Q3…? :wink: )

Men enig i poenget om at det vil være veldig betryggende om man kan bekrefte guidingen gjennom god rekruttering i Q1 – det vil jo være en voldsom derisk og vise nok en gang at Eggen/Nieba innfrir på det de guider :slight_smile:
Men om kursen reagerer aner man ikke – det finnes nok en del aktører som ønsker at den ikke skal dra avgårde og bruker de (TA-styring)midler de har tilgjengelig for å hindre dette…

8 Likes

Hei, bare det at du antok at det var utregningen og at du visste
hvor tallet 3 kom ifra betyr jo at tanken ikke er fremmed i det hele tatt, og derfor en berettiget tanke, eller mulighet som jeg beskriver det.

I Q4 rapporten helgraderes det også i uttalelsen hvor de håper å nå ett snitt på 7/mnd:

  • After the expected lessening of COVID restrictions plus the ongoing operational improvements, this rate could further
    increase to at least seven patients on average per month by late spring

Så Q1 blir enda mer spennende enn Q4 var. Kanskje Q4 går inn i historien som den gang styreformannen tok fullstendig av med haussingen og kjørte kursen opp på et ok emisjonsnivå… :face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

Dette blir litt søkt.

Screening er screening og innrullert er innrullert. At det var 3 i screening under Q3 så kan du jo ikke trekke fra de for å regne snittet på 3 mnd. Kan jo være at ingen av de faktisk ble rekruttert.

Men bedre å diskutere noe annet enn at Archer-1 har 3CR vel (ikke rettet mot deg btw) for det er vi vel ganske lei av å få repetert hver eneste dag. Og da mener jeg jeg HVER ENESTE DAG!

Det er så mye annet som også må taes hensyn til hvis man ønsker å være enten forberedt på inngang, eller utgang.

2 Likes

Archer-1 3/3 i andre kohort burde vel komme snart nå?

2 Likes