Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Du skriver “Når de nå sier at tallene fra kohort 2 og dlbcl ikke kommer før sent i Q2 blir jeg skeptisk.”
Hvor har du at de sier dette fra? På radium i går sa de Q2 som altså begynner om knappe 3 uker.

2 Likes

Det er riktig. Påstanden om at Nano ikke skulle hente penger før etter Archer kohort 2 og Dlbc-tallene oppstod her på forumet og var feilaktig.

3 Likes

Enig!

Lars ble spurt i går om de hadde guidet på når Archer skulle slippes. Da svarte Lars during Q2, verken sent eller tidlig.

Jeg hadde ikke fått med meg annet enn at de hadde guidet H1 2021, men de kan ha endret dette i investordialoger i etterkant av Q4-sesjonen.

3 Likes

Dette stemmer ikke… Helt feil, faktisk…

Ehh… JO, sist gang i høst holdt de egm …

De sa i Q2… (ikke sent i q2…)

Ja, for premissene du legger for dine tanker stemmer ikke i det hele tatt…

14 Likes

Må nesten høre podcasten på nytt, for jeg har tydeligvis hørt noe annet enn deg, @tixis.

De nevnte Archer-1 flere ganger, så kanskje jeg har gått glipp av noe.

Ok, da beklager jeg dette. Mente han sa end of Q2
Ble kanskje litt for mye Møllers tran i går

Redigert:
Hørte på nå igjen og han sier Q2, in a "few"mounth’s
25:10
Så får man tolke da om dette er neste mnd eller om noen mnd som han sier. I mitt hode blir d da i slutten av Q2

Uansett så er de på overtid allerede nå i forhold til kohort 1, hvis vedkommende som har nevnt dette tidligere har rett. Det har jeg ikke sjekket ut.

Ikke noe stor sak og tar jeg feil så har jeg ingen problem med å ta den og d ser jo slik ut, ut i fra kommentarene her.

Spennende måneder blir d I alle fall

5 Likes

Anbefaler alle å høre Podkasten på nytt da den gode stemningen til Lars vil smitte over på ellers en tåkete gråværsdag (I alle fall her på Østlandet) :blush:
Den selsikre og gode stemningen i bua bør smitte over på aksjekursen idag :clap:

12 Likes

Det kom inn et spørsmål hvor Lars begynner sitt svar med å si at investorene er jo mer entusiastiske enn oss, trodde ikke det var mulig. :grin: Det svaret gir en god indikasjon om hvordan ledelsen tenker om caset.

4 Likes

Og i dag skal han spre det samme budskapet til Carnegie sine kunder. Vi får håpe de tenker likt som oss.

Ellers verdt å bemerke at når de snakket om hvordan det gikk å snakke med investorer og andre aktører over video fremfor live, så sa Lars at det ikke var noe problem. Også hans tidligere boss skulle delta på webinaret til Carnegie, og da omtalt som Roche som hans tidligere boss.

Så da vet vi det; både Bayer og Roche har hotline direkte til iCEO Nano :phone:

7 Likes

Ble det ikke nevnt at det var sendt ut skriv om tegningsrettigheter? Kan ikke se å ha fått dette

Mener å huske at han også sa at digitale møter mer mere effektivt og ja fungerer veldig godt. Sparer selskapet for mye reising også :+1:

1 Like

Er vel bare innkalling til EGF som vi har fått .

2 Likes

Synes at jeg hører nano-dampmaskinen gjøre klar til adgang snart… Neste stopp: 50kr. Husk å holde dere godt fast med dobbelt setebelte, dette blir turbulent.

2 Likes

Hold munn, tenk sjæl

2 Likes

Da ble det dobbling av denne i morges ja. Etter den gode presentasjoneen i går var det vel helt ok og få inngang på 24.08kr. Så gleder jeg meg til og følge denne 1 til 2 års tid. :slight_smile:

7 Likes

De som evt selger nå må være rendyrkede spekulanter som ser sitt snitt til å ta inn aksjene igjen til en lavere kurs.

Med aktivt pågående fokus på å lande partner i EU og Kina hadde ikke jeg vært særlig tilfreds våknet jeg til den meldingen og hadde lirket ut noen aksjer dagen før for å se at den åpner 40 - 60 % opp.

Det vil i hovedsak være to leire her nå; longs og tradere.

Man kan selvsagt kombinere dette på et vis, men å redusere longposisjonen lavere enn det man har blitt enig med seg selv om bare fordi man håper å fiske den tilbake noen prosenter lavere er ikke en øvelse jeg ville ha forsøkt meg på nå som de allerede har fundet seg gjennom 2021 med god margin.

2 Likes

Long her ihvertfall :wave::star_struck::wave:

1 Like

Likte at han sa at de rekrutterer “opp til 7 per måned” og det bare er gått under 1 mnd siden Q4 presentasjonen hvor tallet var 5 per mnd :slight_smile: Sammenfaller med guidingen fra Q4 da, så mulig han bare gjentok det. Uansett CEO med godt humør er betryggende.

3 Likes

Ja, bussjåfører og CEO skal ha godt humør :bus:

4 Likes

Nordic Nanovector ASA: Financial calendar