Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Venter på hylekoret som skal gi hausserne smekk på pung når/hvis kursen svinger, de kommer på en rød dag og like etter må londonmannen snekre sammen enda en forsvars tale :moneybag:

2 Likes

Financial calendar

Ja… han kunne ikke sagt 7 pasienter pr måned i går når de har hatt en måned nå etter q4. Det må bety at guidingen fungerte første måneden ihvertfall. Malene understreker at de “have moved forward since then” da har de god traction…

Jeg tror de fleste kreftpasientene i den vestlige verden har fått vaksine nå. Ihvertfall de over 65.

Da er vi på 80 pasienter inkludert ca pr idag.

40 pasienter igjen :pray::pray: ca 6 måneder…

Slutten av september. Svært spennende hva som kan skje med partneravtaler mellom nå og september.

4 Likes

Da kan de tillate seg å ligge under målet på 7-8 pasienter per mnd. Om de skule klare 8 per mnd så er jo Paradigme ferdig i juli :crossed_fingers:

8 Likes

Jeg forholder meg til guidingen som er ca 5 pasienter/mnd under pågående Covidrestriksjoner og mulig økning til 7+ “by late spring”.

Hva som er “late spring” er jo et definisjonsspørsmål, men jeg, for min del, forventer da ikke rekrutteringshastighet på 7pas før tidligst i mai.

Det vil si at jeg anser alt over 18 nye pasienter på Q1 (26.05.21) som over forventning og 14-18 som helt greit.

5 Likes

Ja det hadde vært en drøm… men jeg tør ikke regne inn noe positivt når det gjelder Nano. De siste årene har det stort sett vært utsettelser. At de skal overraske på den positive siden nå på slutten tør åjeg ikke engang håpe på. Det for bli en enorm bonus. Mzl er jo en bombe i markedet… leit at det ikke er kommet lenger

De jobber med en protokoll her?

Om de skulle klare ca 10 pax i kvartaler og 50-60 pax totalt så er jo dette ferdig neste år i beste fall

Det ble sagt 7 pr måned, ikke at det startet fra mai.

Enig. Greit å forholde seg til det som er guidet.

2 Likes

Det siste vi bør gjøre nå, er å hausse opp urealistiske forventninger. Skulle man klare et resultat som overgår siste guiding når vi får Q1, bør det komme som en positiv overraskelse.

5 Likes

Man ser jo uansett at det ikke er vi som styrer kursen. Hadde kursen gått dit vi på TI mener den burde ha ligget med siste tids info hadde vi dundret gjennom 50 :wink:

Så om vi hausser opp oss selv for mye så ser det ut til å ha null effekt på kursen.

2 Likes

For min del er guidingen det de presenterte på Q4, og det var som jeg skrev:

Hvis du sikter til hva som ble sagt på Radium, så er det etter min mening en uformell muntlig arena med mindre grad av/forventning om presisjon. Jeg legger derfor mindre vekt på det, men er uansett heller ikke enig hvis du mener at det der ble sagt at de rekrutterer 7/mnd pr i dag.

“up to seven” ble nevnt, men det var rom for tolkning med hensyn til akkurat hva som lå i det. Slik jeg forstod det kan de jo ha hatt en veldig god måned med 7 ila Q4, men at de andre to månedene ga 3 og 4 (7+3+4=14).

Grunnen til at jeg pirker i dette er fordi jeg, som @rockpus, synes at det å skape overdreven forventning forut for Q1 bare reder grunnen for overdreven krisestemning i etterkant.

8 Likes

Dagens presentasjon på Carnegie’s Nordic Virtual Healthcare Seminar 2021 er ute:

5 Likes

Denne presentasjonen gir i alle fall ingen grunn til å tro at man allerede i Q1 har overgått guidingen fra Q4? Her presiseres det at dette kan øke sent på våren.
Men så er selvsagt spørsmålet om når dette faktisk ble skrevet…

1 Like

Da har mine ører hørt feil, la du merke til at Malene korrigerte og sa at antallet hadde økt etter avlesning

1 Like

Der må vi være litt forsiktig med antakelsene :slight_smile: Han har ikke lov til å si noe om det på podcast, så regner med at han heller bare gjentok det de hadde fra Q4 presentasjonen. Men jeg håper på 7 per mnd uansett.

2 Likes

Nederste punkt! :+1:t2: :+1:t2: :blush:
“Possibility to augment patient flow into PARADIGME leveraging existing infrastructure”

image

16 Likes

Ja, jeg la merke til at Malene korrigerte, men det hun sa var vedrørende tallet på 73, at “…we have of course moved on since then”.

Slik jeg oppfattet det var korrigeringen for at ikke Nieba skulle etterlate et inntrykk av at 73 pasienter er status innrullerte pr i dag, men pr 17. februar. Altså, at det har skjedd mer etter Q4, men det betyr jo ikke at det som har skjedd etter 17. februar innebærer en høyere rekrutteringstakt enn det de hadde før 17.februar.

Nå mener jo ikke jeg å påberope meg å være fasiten på tolkning av det de sier heller, men synes det er greit å synliggjøre ulike muligheter/synspunkter i hvert fall. Mener vi har sett flere eksempler, både her og i Pcib-trådene, på at forumet drar tolkninger av det som sies på Radium for langt. Er nok best å ha i bakhodet at det ikke er en arena for meldepliktig informasjon og sånn sett at sannsynligheten for at de mener noe mer der enn det de har guidet er liten :slight_smile:

Edit: Malenes korrigering kan høres fra 09:45

12 Likes

Enig med deg, sånn oppfattet jeg det også. Malene ville få frem at de har rekruttert flere siden Q4-callen, men ikke at det nødvendigvis var foran guiding på noe vis. Hun sa dette for å berolige/ korrigere kommentaren til Nieba som sa 74 pasienter pr 18.februar. Hun var redd for at småinvestorene skulle misforstå, nok en gang :wink:

De måtte jo korrigere at de hadde hentet penger til å klare seg gjennom H1 2021 også, det vakte stor ståhei og latter. Det skulle jo selvsagt være H1 2022. (Editet etter nok en glipp!!)

Ting må IKKE kunne være gjenstand for misforståelser på Radforsk, så bra at de rydder det av banen mens de er live i studio. Heller det enn det motsatte.

3 Likes