Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror ikke det. Men man vet jo aldri. Mulig de drar noe preklinisk opp av hatten

Det som er sabla irriterende er at vi ikke får inn de siste 3 små pasientene vi trenger for å fullrekruttere Archer C2 og DLBCL. Hadde vært så digg å kunne vente på data istedenfor pasienter :slight_smile:

Kolstad rekrutterte jo Cohort 1 på no time - husker den meldinga kom som lyn fra klar himmel.

1 Like

Mildt sagt utrolig at det skal være så vanskelig å få inn til sammen tre stk i Archer, spesielt med resultatet på første cohort.

For strenge kriterier her også?

Blir matt av hele archer opplegget… 3/3 CR så plutselig er det ingen fler?

4 land, 6 klinikker/sykehus totalt. Covid eller ikke, dette virker rart ja. Hvilke sterke krefter er det som kjemper imot NANO og Betalutin egentlig? Hvor ble det av interessen? Jeg gir blanke i shortere og aksjeroboter. Det som er helt krise er jo rekrutteringen.

2 Likes

Ja, biotek er underlig. Skulle tro at 100 % CR tiltrakk seg pasienter og leger som ville anbefale pasienter å være med. I hvert fall 3 stykker i løpet av et helt år. Likeledes som at veldig gode resultater innen fimaNAc hos PCIB burde i hvert fall ha endt opp i en liten avtale om ikke annet. Må vel bare stole på det som blir sagt og vist frem av resultater og håpe det fundamentale vinner til slutt (TTT for real).

3 Likes

Mener jeg husker at Nieba i Radforsk snakket om at det mest optimale ikke nødvendigvis er å kombinere Ritx og Betalutin, men at man heller så på monobehandling i tidligere fase; 2L.

Mulig jeg husker feil, men er det noen som kjenner igjen dette? Mener en del av grunnen blant annet er tox, og at en ren Betalutin-behandling kan være bedre enn kombo. Jeg tenkte i alle fall etter å ha lyttet til Nieba at de er ikke så gira på Archer som det vi aksjonærer er fordi de ser andre veier til mål enn komboen Archer. (Correct me if I’m wrong, og det pleier jo ikke å være noe problem på TI :wink:)

5 Likes

Tror du har rett for jeg husker det samme. Men man skulle jo tro at det ble lagt ned litt jobb i å få cohort 2 ferdig allikevel. Resultatene er jo kanskje gull verdt uansett. Så får de lagt den (og DLBCL) på is og fokusert 100% på Paradigme som trenger det sårt.

2 Likes

Jeg er helt enig; alt som viser at Betalutin er optimalt for NHL-pasienter, være seg kombo eller mono, er viktige valuetriggers. Jeg tar gjerne imot tall fra en ny cohort, men det virker som om ledelsen er svært trygge på effekten av Betalutin uten en runde til med Archer. Hadde det vært viktig nok for de burde de klart å få inn de siste to pasientene på 9 mnd.

Amagad: de mangler 2 pasienter

I Archer alene ja.

Men vi trenger noen i DLBCL og :slight_smile:

  • Ytterligere tre nye pasienter innrulleres i den siste doseringskohorten i DLBCL ettersom en pasient opplevde et reversibelt DLT.

Edit: Håper NANO i Q3 kan vise at de setter tæring etter næring hvis ikke så kan det bli takk og adjø for en periode. Kostnader kan ikke holde seg på dette nivået uten rekruttering. Da kommer jeg heller tilbake etter COVID og enda flerie emier

Det stod vel i emi-prospektet at de venter å annonsere DLBCL-data innen utgangen av 2020, så dette er ikke langt unna.

Det er vel kun Archer som er i det blå?

1 Like

Litt usikker på hvordan de skal klare det når de mangler pasienter og har sagt følgende før COVID:

DLBCL:
“• Recruitment is very slow”

Archer:
“Good initial efficacy, but recruitment is very slow”

I tillegg etter COVID:
Although we see improvements in certain geographies, the negative impact due to COVID-19
continues to impact PARADIGME patient recruitment during Q3

Som nevnt før er jeg skeptisk til hvorfor snittlønn ansatte i NANO skal være dobbelt så høy som for de i Vaccibody.

Q3 håper jeg å få noen svar som jeg kommer til å ta en beslutning utifra for min videre fremtid i NANO

6 Likes

Det er mange med deg som forventer tydelige signaler fra ledelsen ved Q3. Vi bør se at endrede kriterier for inkludering til Paradigme er gjennomført i de viktigste land og tegn til øket rekruttering har kommet. Dersom cashburn er like høy uten økt rekruttering kommer også jeg til å gå tom for tålmodighet.

2 Likes

Er det virkelig nå dere vurderer å legge skoa på hylla og gi opp Nano.?
Her er noen godbiter som bør sjekkes ut , føre dere tar det endelige valget :slight_smile:

6 Likes

Hvis dette stemmer er det hinsides. Snittlønn ledelsen?

1 Like

Flere som lurer på dette med snittlønn. Har du tall og litt mer dokumentasjon på dette?

Hva med medianlønn…?
Er det ledelsens lønn som trekker opp?

Ta denne med en klype salt

1 Like

Fra FY 2019 i begge selskaper

Vaccibody
2019 - 24 ansatte og Emplyee Expenses på 29 MNOK

Salaries 26,247
Employer’s social security contributions 2,075
Pension costs 500
Other employee expenses 533
Total 29,355

NANO
2019 - 48 ansatte Payroll and related expenses 96,409

Edit: Nå bryr jeg meg sånn sett ikke så mye om dette sålenge NANO fremover kan vise til at det er tatt grep, men blir litt bekymret dersom kostnadene holder seg så høye uten at det rekrutteres ett godt antall pasienter

1 Like