Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Litt tidlig å begynne å håpe på super rekruttering etter ett bra kvartal? Jeg tenker man skal være veldig happy om selskapet klarer nåværende guiding og at man om 1,5 år kanskje kan ha Betalutin i nærheten av en markedsgodkjenning👍

5 Likes

Det som er guidet er mer enn nok, alt over er bonus :slight_smile:

2 Likes

Som et tillegg til endrede inklusjonskriterier og solid oppfølging av sykehus. Kan den det være at den gode rekrutteringen tildels er en konsekvens av en opphopning av ubehandlede pasienter på bakgrunn av korona? Isåfall tenker jeg den økte rekrutteringen tildels er midlertidig. Det skal bli utrolig spennende å se rekrutteringstakten ved neste korsvei.

Fra Q4
· Forbedringer og protokollendringer implementert i 2020 har resultert i en
betydelig akselerasjon i pasientrekrutteringen til PARADIGME. Ergo de kan se i screening og etter screening at de nye kriteriene er grunnen til økningen i rekruteringen.

· Etter de forventede lettelsene i COVID-restriksjonene samt de pågående
operasjonelle forbedringene, ventes rekrutteringstakten i løpet av våren å kunne
øke til minst syv pasienter i gjennomsnitt per måned.

Men jeg kan vel strengt tatt ikke avskrive din vinkling heller, skal ikke se bort ifra at økningen kan ha hatt en effekt i forbindelse med lettelser av covid tiltak. Men da kan vi vinkle det andre veien også… Nå som vår pasient gruppe blir vaksinert så vil det kanskje øke yttligere?

Velger å stole på guidingen til Egbert og Nieba da de har levert alt de har guidet så langt. GoodWorkMalene har brått blitt en positiv beskrivelse :slight_smile:

4 Likes

Trolig er nok en del av grunnen til økningen at flere andre studier innen samme pasientgruppe er ferdigrekruttert eller stanset

2 Likes

Spennende, fra carnegie konferansen - • Competition for 3L FL patients reduced with completion or suspension of pivotal trials for CAR-T, Pi3k
inhibitor and bispecific antibody candidates

Har noen en oversikt over når disse ble ferdig innrullert?

Ser de meldte dette i Q4 rapporten også, den setningen gikk meg hus forbi :sweat_smile: Enda en setning jeg kan slenge inn i den økende rekrutering “ranten” min :slight_smile:

4 Likes

Denne annonsen bekrefter mye :sparkles::sparkles::sparkles:Og jeg personlig har STÅL-troen​:muscle:

3 Likes

Vi tar det til markedet selv😎

Lås ned aksjene pluss kjøp mer om nødvendig

4 Likes

Svarte på kommentar som sa det ikke var mulig, ville vise at det var mulig. Ikke sannsynlig da :slight_smile:

De glemte en sak i stillingsannonser:

It’s only 45% chance you will have a job​:joy::joy::joy:

Godt det ikke er DNB som styrer den skuta her.

3 Likes

Hvis kursmålet på 40 tilsvarer LOA på 45% så gir dagens sluttkurs LOA på 25.9%

Godt det ikke er Oslo Børs som styrer den skuta her.

Hvis kursmålet på 40 tilsvarer LOA på 45% og dagens sluttkurs tilsvarer LOA på 25,9%, så får vi kurs 88,89 ved godkjennelse.

Godt det ikke er lineære sammenhenger som styrer denne skuta her.

6 Likes

vel, sammenheng mellom forventningsverdi og sannsynlighet er i hvert fall lineær… Og man skulle tro kursmålet var basert på nåverdi av fremtidig forventet inntjening?
Men mulig jeg må lese meg opp på definisjonen av LOA, eventuelt definisjon av kursmål:-) Ser at DNB oppjusterte kursmålet fra 27 til 40 basert på å øke LOA fra 0.4 til 0.45:

"Following yesterday’s news that recruitment is moving in the right direction and that the trial was only reduced by 10 patients, we have raised the LOA from 40% to 45%. BUY reiterated, and target price raised to NOK40 as a result of the higher LOA "

2 Likes

de har ikke så mye annet å basere seg på uten at analysen blir direkte villedende kontra indirekte villendende :blush:

Noen blåruss her som kan forklare en fysiker hvordan kursmål øker fra 27 til 40 når den eneste parameteren som justeres er LOA fra 0.4 til 0.45 ? Ifølge DNB analysen er det kun LOA som er justert… Ser ikke hvordan dette gir mening, ikke slik jeg setter mine veddemål:-) regner med at det er noe basic økonomi jeg ikke har fått med meg.

1 Like

Mulig at rep emi blir kansellert?
Noen som har en ide om hvor langt ned kursen må, og til hvilket volum før det kan være aktuelt å kansellere rep emi.

Hvis du spør så er det sikkert fluktueringer i dollarkursen :slightly_smiling_face:

Rep emi ble satt lavt i mine øyne, om den blir kansellert er det ikke vondt. Vi har fort kurser på 60+ i år spør du meg. Lønner seg heller å hente etter data på paradigme.

Hvorfor er mange folk her så «kortsiktige» og trauste her?
Vi sitter I et selskaper som for dager siden viste oss at de leverer! Hver dag er en dag nærmere målet, om nye data fremlagt på Paradigme studie, en dag nærmere partner, en dag nærmere markedet. At noen her velger, eller mer bevisst fokuserer på en dag nærmere rep emisjon, tåketakt på børsindex, kommunikasjonsovertolkning etter podcaster etc - det er folk som ikke er interessert eller har en egen interesse og agenda.

La oss se fakta, og la oss puste med magen alle sammen. Data står nå endelig for tur, og jeg er kjempe spent. Videre så ser det fortsatt ut til at alt er på stell mtp rekktuttering av pasienter og data i Lymrith viste oss sist var knallgode og dette kan snarlig gi oss det vi har investert for. Gevinst.
Fremtiden for NANO har vel aldri vært mer spennende enn nå?

2 Likes