Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

En ting som er ganske fint med å ha en grunnleggende oversikt over caset og triggere er at det å sitte stille blir enklere. Uavhengig av kursutvikling i det korte bildet vil kursen gå opp mye ved Q1 og Q2 når Nano melder om 18-23 nye pasienter i Paradigme, på grunn av deriskingen det fører med seg. Og når fler og fler får den oversikten vil freefloat reduseres sakte men sikkert, som danner grunnlaget for større bevegelser. Mange vil forsøke å kjøre kortsikte pump n dumps og å selge i åpningen for å kjøpe tilbake billigere 15min senere, men jo fler som tar det med ro og sitter stille, jo mer kapital må brukes for å få noen effekt av det. Salg til seg selv/venner blir ineffektivt når få sitter og er klare til å følge falskt momentum blindt. Caset i mine øyne er relativt klart i at kursen i august vil være mye høyere enn i dag, gitt at Nano får de pasientene de guider. Så jeg sitter rolig og ser på kursen bli herset med og bare venter på at nok enkeltinvestorer har valgt min strategi og det tipper vekten til bevegelser mot 40-50kr/aksje. Slike bevegelser vil føre røkla av momentuminvestorer og saueflokken inn og vi ender noe over det området et sted i høst. Det er mitt base case sånn ting ser ut nå. Hva investerer dere utifra og har som deres targets?

4 Likes

Fant denne lagt ut idag:

33 Likes

Hvordan kom du frem til den konklusjonen?

Han sa at han for tre - fire år siden svarte at han trodde NANO ville bli det neste Algeta.
Det har gått noe tid, men påstanden gjelder fortsatt må vel være den riktige tolkningen (?)

“I said that would be Nordic Nanovector. It has been sometime, but its still running”

Så når Einarsson sier “it still running”, så mener/tolker du at han sikter til at selskapet fortsatt lever, men ikke at han henviser til hans påstand om at NANO blir det neste Algeta fortsatt “is running”?

5 Likes

Key responsibilities

creating the launch plan

Håper de velger noen som har peiling :crazy_face:

5 Likes

Det er mulig at han mener det, jeg tolket at han mente det da, men at ting endret seg jo litt.
Så kan det tenkes at han nå mener det igjen (det håper jeg da)
Det betyr jo lite uansett, men jeg syntes bare det blir litt flåsete å lage store nummer her av at:
«Einarsson sier vi er det neste Algeta»

Men jeg håper jo, og tror jo forsåvidt, at det ikke trenger å være langt unna sannheten.

1 Like

Det betyr så jævla lite at vi trenger vell strengt tatt ikke diskutere det. Det er trær i skogen

1 Like

Når de kommer med en slik annonse, tror jeg de har god kontroll på rekruteringa fremover

4 Likes

Samme slo meg, ansetter ikke launch folk hvis du ikke skal launche noe :blush:

6 Likes

Yup, viktigere å snakke om det faktiske potensialet enn hvem som mener eller ikke mener det finnes. :slight_smile:
Skulle hatt en post vi oppdaterte og repostet nedover med case-tall og8 forventete salgstall gitt forskjellige scenarier.

Kan starte kort:

Ved rapportene:
26.05 Nano Q1: Forventet 18-23 pasienter
27.08 Nano Q2: Forventet 18-23 pasienter
Forventet melding om fully recruited etter Q2, men før Q3 i november.
18.11 Nano Q3: Forventet resterende pasienter(om noen)
Forventet data fra paradigme, opp til 1 mnd etter Q3-rapporten. nov-des 2021
Nano Q4: FDA midlertidig godkjenning og veien til markedet klar. #håp

2 Likes

Betalutin vil ikke motta noen godkjennelse rett etter data-avlesing. Etter data-avlesing i q4, vil selskapet både forme og sende en søknad om godkjennelse til FDA, og midlertidig godkjennelse vil komme tidligst 6 mnd etter at søknad er sendt (ved Priority Review). Så noe godkjenning kommer ikke før om ± 18mnd. Håper alle er innforstått med det

2 Likes

Q4-rapporten kommer rundt februar/mars 2022. Tidligste godkjennelsesmulighet er vel senvår/sommeren 2022 om alt skulle klaffe med ekstremt god rekruttering, men mer sannsynlig høsten-vinter 2022/nyåret 2023 som du sier. Derfor #håp :slight_smile:

Litt tidlig å begynne å håpe på super rekruttering etter ett bra kvartal? Jeg tenker man skal være veldig happy om selskapet klarer nåværende guiding og at man om 1,5 år kanskje kan ha Betalutin i nærheten av en markedsgodkjenning👍

5 Likes

Det som er guidet er mer enn nok, alt over er bonus :slight_smile:

2 Likes

Som et tillegg til endrede inklusjonskriterier og solid oppfølging av sykehus. Kan den det være at den gode rekrutteringen tildels er en konsekvens av en opphopning av ubehandlede pasienter på bakgrunn av korona? Isåfall tenker jeg den økte rekrutteringen tildels er midlertidig. Det skal bli utrolig spennende å se rekrutteringstakten ved neste korsvei.

Fra Q4
· Forbedringer og protokollendringer implementert i 2020 har resultert i en
betydelig akselerasjon i pasientrekrutteringen til PARADIGME. Ergo de kan se i screening og etter screening at de nye kriteriene er grunnen til økningen i rekruteringen.

· Etter de forventede lettelsene i COVID-restriksjonene samt de pågående
operasjonelle forbedringene, ventes rekrutteringstakten i løpet av våren å kunne
øke til minst syv pasienter i gjennomsnitt per måned.

Men jeg kan vel strengt tatt ikke avskrive din vinkling heller, skal ikke se bort ifra at økningen kan ha hatt en effekt i forbindelse med lettelser av covid tiltak. Men da kan vi vinkle det andre veien også… Nå som vår pasient gruppe blir vaksinert så vil det kanskje øke yttligere?

Velger å stole på guidingen til Egbert og Nieba da de har levert alt de har guidet så langt. GoodWorkMalene har brått blitt en positiv beskrivelse :slight_smile:

4 Likes

Trolig er nok en del av grunnen til økningen at flere andre studier innen samme pasientgruppe er ferdigrekruttert eller stanset

2 Likes

Spennende, fra carnegie konferansen - • Competition for 3L FL patients reduced with completion or suspension of pivotal trials for CAR-T, Pi3k
inhibitor and bispecific antibody candidates

Har noen en oversikt over når disse ble ferdig innrullert?

Ser de meldte dette i Q4 rapporten også, den setningen gikk meg hus forbi :sweat_smile: Enda en setning jeg kan slenge inn i den økende rekrutering “ranten” min :slight_smile:

4 Likes

Denne annonsen bekrefter mye :sparkles::sparkles::sparkles:Og jeg personlig har STÅL-troen​:muscle:

3 Likes

Vi tar det til markedet selv😎

Lås ned aksjene pluss kjøp mer om nødvendig

4 Likes