Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

På et eller annet tidspunkt får man rett. Og med potensiale som ligger her vil man slå obx samme om det har tatt 2,5 eller 8 år :slight_smile:

5 Likes

Interessant. Tone Kvåle gikk fra Nano til en biotech-knøtt i Finland.

Dette har gått meg hus forbi. Ble det børsmeldt? Hvem er CFO nå?

Malene har vel vært det siden det ble annonsert nedskjæringer for å spare cash.

2 Likes

Malene Bronberg er CFO nå. Tipper Kvåle har blitt kicka ut ifbm innsparingene.

3 Likes

Styret i Nordic Nanovector har besluttet å redusere antallet direktører fra ni til syv, ifølge en børsmelding.

Bakgrunnen for avgjørelsen skal være å spare penger som en konsekvens av coronakrisen.

Børsmeldingen informerer også om at Malene Brondberg er også utnevnt til ny finansdirektør i selskapet. Hun har vært ansatt i selskapet i to år allerede og har over 20 års erfaring fra finanssektoren.

Tone Kvåle og Rita Deges posisjoner som henholdsvis finansdirektør og HR-direktør er terminert med virkning fra 1. mai 2020

8 Likes

Selv om det er på feil tråd så vil jeg tipse om at endringene på topp 50 aksjonærer kan tyde på at det er en viss tilbakelevering av short aksjer.

Følelsen av å være på gravøl for NANO er dog fremdeles litt til stede.

3 Likes

Dårlige nyheter på q3 nå, og vi er skikkelig ute å kjører :sweat_smile:

Dårlige nyheter på Q3 nå, så blir det førjulshandel for min del.
Må jo bruke den halve skatten på noe tenker jeg. Har sittet her i snart 5 år, og så lenge Betalutin holder seg konsistent - og ikke noen kommer med noe som blåser alt av konkurrenter av banen mener jeg det blir en god gevinst uansett. Men som sikkert alle andre skulle jeg gjerne fått til dette uten alle motbakkene jeg også.

7 Likes

Forventer ikke noen gode nyheter akkurat. Til nå bare 4 land i EU som rekrutterer i henhold til de nye kriteriene.

Hvordan vet du det?

Vet ikke om det gjelder det samme for nano, men jeg er med i en studie på en medisin selv. Studieveileder fortalte meg at de har fått press fra legemiddelprodusenten om å ta inn så mange de klarer fordi Norge er nesten det eneste lande de klarer å rekruttere kandidater. Det skulle være totalt 400 og 80 ish i Norge. Nå snakket hun om at de hadde flere hundre.

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=2011-000033-36

Gå gjennom alle landene en etter en, til nå er det bare 4 EU land som opererer med nye kriterier.
Eksempel: -->nye kriterier: **[Sweden] Principal exclusion criteria: Part B: 2. Patients with a prior autologous stem cell transplanted (SCT) are excluded unless at least two years have elapsed since transplantation and the patient has been without grade ≥2 Graft vs Host Disease (GvHD) in the 8 weeks before date of consent.

Gamle kriteriene: [Frankrike] Principal exclusion criteria: Part A: 8. Previous hematopoietic stem cell transplantation (autologous and allogenic).
Part B:
1. Prior hematopoietic allogenic stem cell transplantation.
2. Prior autologous stem cell transplantation.

2 Likes

Hvor fort oppdateres den siden etter endringer skjer?

Jeg vil tro og håper den oppdateres så fort kriteriene er godkjent i de forskjellige landene. Om det kan være en lagg her i forbindelse med covid19 det vet jeg ikke :sweat_smile:

Det har for noen år siden vært et tema at disse sidene har vært ujevnt oppdatert. Men i det mest optimistiske øyeblikk kan en klamre seg til håpet at det er rekruttert en pasient pr land med nye kriterier. Da har vi en svak indikator på at rekruttering kan løsne i løpet av Q4.

2 Likes

Jeg etterlyser en form for konsensus om hvor lavt ned kursen må falle før dere letter/dumper. Det virker som noen er bundet med kjetting til masta, og det er greit nok, men hva med dere andre? Jeg er forbi min egen grense for lenge siden, for å deklarere det først som sist.

12? 10?

Jeg har på langt nær så mange nano aksjer som jeg engang hadde, men det jeg har anser jeg på mange måter som «tapt». Det vil si at det jeg har nå blir jeg med til bunn med. Om ting plutselig skulle løsne, blir jeg også med til topps.

4 Likes

Ble plutselig 8 000 nye aksjer på 13,05. Snart må det flagges! :mailbox_with_mail:

6 Likes

Så lenge det fundamentale, altså Betalutin, fortsetter å fungere, så selger jeg ikke om så aksjen går til 1 kr stk.
Da kjøper jeg heller mer, selger huset og bor i telt :sweat_smile:

12 Likes