Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Noen som jobber overtid på Kjelsås i kveld? De burde vel få ut årsrapporten før midnatt :thinking:

2 Likes

Hadde forventet større tegningsretter, men det var vel varslet. Så blir det å se rundt sluttiden hvor mye overtegning man skal prøve på.

1 Like

Fint å kunne finansiere en fremtidig gevinst til de største eierne i NANO da? De som fikk kjøpt seg inn på 22,75 når minoritetsaksjonærer måtte betale 28-30kr pr aksje samme dag? Men JIPPI, man kan klappe seg på skuldra å si “jeg finansierte hvertfal cash-beholdninga i NANO!!”. Det finnes kun et tips; Vent til siste frist/børsdag for å tegne seg i rep.emisjon. Kjøp over børs heller dersom aksjekurs+kurtasje gir lavere inngangspris enn tegningsrettene man har fått.

2 Likes

Volen har redusert shorten i BergenBio noe, ser ikke at de har gjort det i Nanov enda, men kan være et tidlig tegn på endret strategi. Kan også bare være en liten tilpasning av eksponering, men siden deres handler sto for noe av nedgangen bør det også gi litt oppgang når de begynner å dekke inn. Får sjå. Bryr meg lite siden jeg venter på triggere, men tenkte å nevne det for de som ser veldig på kursen. :slight_smile:

1 Like

Nordic Nanovector ASA publishes 2020 Annual Report

6 Likes

1 TR per 21 aksjer (ca) :slight_smile:

1 Like

Flotte ord fra egberts var vel høydepunktene her. Ellers tar jeg med meg disse to inn i helgen og ønsker alle en god helg, hva med å bli med meg å holde eller øke aksjene holdningen frem til godkjenning? Er du med? Så viser vi at nanov har en sterk stamme av småaksjonærer.
.

7 Likes

“If PARADIGME is positive, we believe that Betalutin® will have a unique therapeutic profile that could serve the unmet needs of the approximately 70 per cent of R/R FL patients who are elderly and frail, particularly those whose disease is refractory to anti-CD20 immunotherapy. These patients often have co-morbidities that prevent chemotherapy or targeted therapies, such as Pi3K inhibitors, that have a high side-effect burden from being an option.”

“Nordic Nanovector is in a critical phase of the development of Betalutin®. The company expects to, given a positive readout of clinical data, start preparing the filing for market approvals in various markets. In parallel, the company has started preparations for a commercial launch for Betalutin® This will involve, among many other things, growing the current organisation by initiating the recruitment of a full commercial organisation. When recruiting experienced commercial managers and other key employees in the US and in Europe it will be important for Nordic Nanovector to be able to offer attractive compensation terms. A competitive equity-based incentive programme will be a key component in order to be able to attract and retain highly skilled and experienced individuals as Nordic Nanovector prepares for the commercial launch.”

“The interim analysis confirmed activity across both arms in this very difficult to treat patient population. In both arms, Betalutin®, as a single administration, was found to be active based on key efficacy measures, and was well-tolerated with a manageable safety profile, confirming findings from earlier clinical studies.

26 Likes

Bare å lene seg tilbake og vente på kina mannen skal ta plass :bomb:

3 Likes

Mye bra i årsrapport. kjekt å lese “letter from the chairman” disse bet jeg meg merke i. i April( ?Q1)i fjor snakket Lars om sosiale media som en kilde til pasienter, dette er noe dem har aktivt gjort noe med. Lars har uten tvil gjort en meget god jobb siste 12mnd, nå har Peter bare med å følge opp, og helst toppe innsatsen Lars har utført som CEO.

13 Likes

Klønete for meg som liker runde summer. Forsøker meg med overtegning på nærmere 80% - Ordren er lagt inn, så får vi se utviklingen frem til fristen hvor mange det er realistisk å få.

Selv om kursen holder seg litt over pleier det å fungere med overtegning. Småsparere pleier ikke å være så ivrige på emisjoner.

Jeg håper selskapet ihvertfall får fulltegnet emisjonen, de pengene kommer godt med og styrker caset.

3 Likes

Klippet fra HO

3 Likes

image
image

image

Etter sist allokering.

3,14% - er vel mer en rep.emi det, og før Egberts og Nieba var dette et tall som guiding skulle ganges med for å få den reelle tidsbruken ledelsen prøvde å kommunisere.

Samt å være hjernen bak gildet er ikke særlig lønnsomt ? Kanskje han måtte ned i lønn etter han kødda til opsjonsfesten til ledelsen? :wink:

3 Likes

5 direktører som hever 3mill eller mer inkl bonus… er dette normalt lønnsnivå for et norsk biotek uten salgsinntekter?

2 Likes

Spinnvilt med 4 mill til CFO. Why?

1 Like

Hadde du gått fra en lederstilling i en av verdens største farmaselskaper, bosatt i høykost-landet Sveits, til en stilling i et ikke-kommersielt selskap for mindre enn 4 MNOK i året og 350 000 PSU’er?

Se på CEO i DNB hva hun hever for sin jobb. Det er ikke den tyngste personen i norsk næringsliv, men allikevel fikk hun jobben og hever 12 mill i året.

Tror det er tøffere å finne en drivende god og rett person til å lede NANO enn DNB, så når man ser hva NANO får for sin lønn i forhold til Norges største bank tror jeg 4 mill er godt innafor.

8 Likes

God lønn er innafor i min verden, men hvilke resultater har de oppnådd som forsvarer slike bonuser som er på nesten 50% av lønn. Trodde det var derfor de hadde opsjoner.

3 Likes

Joda. Dyrt i Sveits, men må CFO sitte der, og er erfaring fra pharma et must som CFO?

Nano har jo en ganske heftig cashburn uten at det har gitt dem et ekstra gir.

2 Likes

Har ikke NANO fått et ekstra gir sier du?
Hvor har du vært siden april 2020?

Kan du vise til andre bioteks på Oslo Børs eller øvrige land som kan vise til samme speed up i rekrutteringen som NANO det siste året?

Synes ledelsen i fellesskap med styret har fortjent hver eneste krone i den snuoperasjonen og strategiske grepene de har gjort. Det var nok ikke lett å få kastet ut Lisa og Eduardo, men snakk om effektivt styre som fikk det gjort og satte riktige folk på jobben.

En kan jo bare med grøss og gru tenke på hvor aksjekursen og forventet read out Paradigme hadde vært hadde forrige managementet fortsatt sittet ved roret.

4 Likes

Har fått med meg at det ser lysere ut, men det gikk vel fra elendig til bra, og dette lønnsnivået har de vel hatt alle mann alle.

Anyways. Fremdeles spinnvilt å lønne CFO 4 mill + psu’er i et selskap som ikke tjener en krone. I min verden kan ikke det rettferdiggjøres. En helt annen diskusjon når det er snakk om CMO, eller andre med spesialkompetanse.

4 Likes