Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Enig i alt du skriver Teejay :clap:t2::clap:t2::innocent:

1 Like

Hva skjer med topplistene på dn? 16,7 % hos dnb, er det noe jeg misforstår her nå? Emisjonsaksjene før de bytter hender?

Nanoaksjonærer som leser årsrapporter og kommer til avsnittet om kompensasjon
:laughing:
tenor (6)

4 Likes

Gammelt nytt dette med lønnsnivå. Move on :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ja… “artig” med nye indignerte småaksjonærer hver gang årsrapport kommer…

2 Likes

Hei! Er det noen spesiell årsak til dagens relativt kraftige oppgang, eller er det tradere som leker seg igjen (slik som vi har sett så utallige mange ganger i det siste)? . Kan vel da forvente en like kraftig nedgang i morgen? :eyes::wave:

Si ifra om du finner ut av det

1 Like

Shortgutta har påskeferie? :hatched_chick:

1 Like

Ledelsen fortjener hver krone. Skulle bare mangle!

Volumet er ikke så fraværende, bortsett fra sporadiske poster, som sist uke.

Kan noen gi denne dama en klem fra meg, sterkeste jeg har lest…

Hvordan kan det ha seg at hun ikke får Betalutin asap? Her har vi virkelig muligheten til å gi en mulig pasient et bedre liv. Noen mulighet for å bidra med å koble henne i kontakt med Nano behandlingsløp?

2 Likes

Det var egentlig det jeg lurte på, er dette en person som kan dra nytte av Betalutin ?

Dette må være spleisen hennes.

3 Likes

Hvis det er Non-Hodgins lymfekreft så vil det sannsynligvis hjelpe. Men 1. og 2. linje gjøres jo først. Cellegift og stråling.

Hvis det er Hodgins så er vel ikke Betalutin aktuelt.

" etter at Andrea i oktober fikk påvist lymfekreft - 7 måneder gravid. Gode prognoser til tross, kroppen har ikke svart slik vi håpte på standard cellegiftbehandling og kreftsvulsten vokser igjen."
høres ikke ut som FL som er en saktevoksende kreftform eller standard behandling for FL som er Rituximab…

2 Likes

Shorten ble økt fredag

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Ja de må bare øke på. Det trengs en god del aksjer for å holde kursen ned fremover. Jeg tror disse shorterne kommer til å blø stygt. Mange skal inn i selskapet nå. Flere og flere holder på sine aksjer. Etterspørsel overgår tilbud frem mot data fra DLBCL, Archer1 og Paradigme. Partneravtale kan komme som lyn fra klar himmel! Jeg har aldri følt meg tryggere enn nå som aksjonær i Nordic Nanovector.

10 Likes

Jeg gikk vel mot strømmen da på slutten og økte i denne., på 24.6 … men virker jo veldig spennende dette. Så får vi se i morgen hva det blir…

1 Like

off topic, men la gå. Slutten fru blom, det var nok meg på 24,42. :wink: litt Fomo…

1 Like

Jeg fulgte vel strømmen og solgte aksjer jeg har tegningsretter på. Sorry, jeg satt ute i sola og øynet en mulighet for å finansiere 3 6-pakninger pils.

1 Like