Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

https://www.nature.com/articles/s41573-020-0073-9

7 Likes

Vi predikterer hele tiden Betalutins fortruffenhet innen NHL.
Hva er d vi ser som markedet tydeligvis ikke ser, eller kanskje ikke vil se?
Må si d er litt merkelig.
Men jeg vet en ting, og d er at hadde jeg solgt meg ut så hadde d kommet et partnerskap eller et bud ila få dager.
Så dermed mine medsammensvorne må dere seigpines i ennå en tid for jeg selger ALDRI, med mindre jeg må :slightly_smiling_face:

4 Likes

Jeg er så godt som all inn av samme grunn. Hadde blitt for bittert å blitt ristet av i slutt spurten. Jeg tipper flere og flere vil ha den holdningen jo nærmere det går. Pr idag er det ikke problem å hente aksjer i selskapet men jo nærmere vi kommer godkjenning jo flere vil tviholde på sine aksjer. Da bør fase 3 toget for alvor få opp dampen… i teorien kunne man vente til søknaden var sendt men jeg regner også med gode nyheter lenge før godkjenning og da går man fort glipp av den første doblingen (eller den andre om man var med fra 13 kroner. Lykke til venner.

2 Likes

Tror også mange vil kaste seg på etterhvert. Er nok mange som har blitt med ned fra toppen, gått på stygge tap og kastet kortene som skal inn igjen i aksjen.
Det går nok en f*** i mange om at det skal tas en slags revansje her til slutt, og hvertfall ikke la de årene med lidelse være til ingen nytte.

3 Likes

Jeg ser en Algeta avlegger, eneste grunnen til at jeg kjøpte Nano i den spede start. Nå som vi kun har kort tid til vi finner ut hva som skjer med Betalutin selger jeg ikke en aksje.

7 Likes

Rep emi påmelding går ut 9 april, altså i q2.
Ledelsen sa at Archer-1 kohort 2 tall kommer i q2.
Har en snikende følelse av at dette kommer i begynnelsen av neste uke for å sette litt fart i aksjen slik at de får fulltegnet rep emi.
Veldig rart at de skal bruke så mye lengre tid på kohort 2 kontra kohort 1.
Noen som tror d samme sånn på starten av påskehelga?

4 Likes

Jeg tror at en så seriøs ledelse ikke forserer eller forsinker den løpende rapporteringen for å oppnå taktiske fordeler på kort sikt. En slik praksis kan redusere troverdigheten og tilliten som også er innbakt i aksjekursen.

4 Likes

Forsåvidt enig i det selv om jeg tror selskapet selv mener d er viktig for dem å få fulltegnet rep emi.
Spørsmålet blir om d blir tilfelle med kursen vi ser i dag og at de derfor vil slippe noe juicy info før tegningsdato utløper.
Blir spennende å se i alle fall.
God påske :slightly_smiling_face::+1::slightly_smiling_face:

2 Likes

Trodde det samme mtp tidsbruk, men gjennom radiumpodcast mener jeg Lars sa at de forventet å presentere resultater “into the end of q2”. Grunnen er, som jeg har forstått, at de skal bruke litt tid på å finne ut av hva de skal gjøre videre i archer1 og dlbcl. Også skal man ikke se bort ifra at de ønsker å presentere på en konferanse i juni

Ingen seriøse selskap på OSE holder igjen noe “juicy info” hvis de har noe. Ting rapporteres til børsen når man har det i hende - og hvis det kan ha vesentlig innvirkning på selskapets virksomhet og verdi.

Archer kommer når det kommer. Og Paradigmeavlesning kommer når det kommer. Bare å rette blikket mot 2H 2021.

6 Likes

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordic%20Nanovector%20-%20Q4%20FY%202020%20presentation.pdf :slight_smile:

1 Like

Håper at Nanov er så seriøse. Men, en del vekstselskaper er veldig useriøse i forhold til informasjon til markedet, er min mening. Så ingenting overrasker meg lengre.

1 Like

Nanov er selvfølgelig dønn seriøse. De er avhengig av tillit i investormarkedet. Styret har tuppet ut ledelsen før pga manglende tillit.

De sitter selvfølgelig ikke på info som «doseres» ut for å forsøke å styre kursen. Slik fungerer det ikke.

Jeg kan ikke huske å ha hørt Lars si “into the end of q2”, men så har jeg ikke nærlyttet da. Jeg mener han på et tidspunkt i sendingen sa Q2, og på et annet sted “in a couple of months” som skulle indikere primo/medio mai.

2 Likes

Radiumpodcast, fra 17:25, synes han sier into the end of q2

2 Likes

Litt hakkete der, så jeg hører ikke “end of”, men på den annen side hører jeg rundt 25:10 at han sier “in a few months” og ikke “in a couple of months”. Litt hakkete der også, men det er mulig han sa “back end of q2” her. Så ja, juni virker som det safeste bet.

Nå er det jo uansett ikke gitt at Archerdata blir en positiv trigger heller. Med 100% som utgangspunkt kan det liksom bare bli like bra eller dårligere. Lite rom for positiv overraskelse da :slight_smile: Mer interessant om de hadde bikka 20 rekrutterte ved Q1. Da hadde det blitt fart tenker jeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Han sa “In a few months”, og også innen utgangen av 2Q2021.

3 Likes

Yup, er antall rekrutterte ved Q1 som blir det viktigste å se på nå, med mindre det kommer noen store nyheter plutselig, men det er bare noe man forventer i bullcase. Basecase er 18-21 ved Q1 og Paradigme resultater innen julen 2021.

1 Like

Ja, det har blitt en spesiell aksje der en potensiell kur mot FL (100% CR i Archer-1 40/15) forventes av mange å føre til et skuldertrekk, og alt annet litt dårligere, til et kursras. Når skal virkeligheten innhente Nano, egentlig?

9 Likes