Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Forsåvidt enig i det selv om jeg tror selskapet selv mener d er viktig for dem å få fulltegnet rep emi.
Spørsmålet blir om d blir tilfelle med kursen vi ser i dag og at de derfor vil slippe noe juicy info før tegningsdato utløper.
Blir spennende å se i alle fall.
God påske :slightly_smiling_face::+1::slightly_smiling_face:

2 Likes

Trodde det samme mtp tidsbruk, men gjennom radiumpodcast mener jeg Lars sa at de forventet å presentere resultater “into the end of q2”. Grunnen er, som jeg har forstått, at de skal bruke litt tid på å finne ut av hva de skal gjøre videre i archer1 og dlbcl. Også skal man ikke se bort ifra at de ønsker å presentere på en konferanse i juni

Ingen seriøse selskap på OSE holder igjen noe “juicy info” hvis de har noe. Ting rapporteres til børsen når man har det i hende - og hvis det kan ha vesentlig innvirkning på selskapets virksomhet og verdi.

Archer kommer når det kommer. Og Paradigmeavlesning kommer når det kommer. Bare å rette blikket mot 2H 2021.

6 Likes

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordic%20Nanovector%20-%20Q4%20FY%202020%20presentation.pdf :slight_smile:

1 Like

Håper at Nanov er så seriøse. Men, en del vekstselskaper er veldig useriøse i forhold til informasjon til markedet, er min mening. Så ingenting overrasker meg lengre.

1 Like

Nanov er selvfølgelig dønn seriøse. De er avhengig av tillit i investormarkedet. Styret har tuppet ut ledelsen før pga manglende tillit.

De sitter selvfølgelig ikke på info som «doseres» ut for å forsøke å styre kursen. Slik fungerer det ikke.

Jeg kan ikke huske å ha hørt Lars si “into the end of q2”, men så har jeg ikke nærlyttet da. Jeg mener han på et tidspunkt i sendingen sa Q2, og på et annet sted “in a couple of months” som skulle indikere primo/medio mai.

2 Likes

Radiumpodcast, fra 17:25, synes han sier into the end of q2

2 Likes

Litt hakkete der, så jeg hører ikke “end of”, men på den annen side hører jeg rundt 25:10 at han sier “in a few months” og ikke “in a couple of months”. Litt hakkete der også, men det er mulig han sa “back end of q2” her. Så ja, juni virker som det safeste bet.

Nå er det jo uansett ikke gitt at Archerdata blir en positiv trigger heller. Med 100% som utgangspunkt kan det liksom bare bli like bra eller dårligere. Lite rom for positiv overraskelse da :slight_smile: Mer interessant om de hadde bikka 20 rekrutterte ved Q1. Da hadde det blitt fart tenker jeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Han sa “In a few months”, og også innen utgangen av 2Q2021.

3 Likes

Yup, er antall rekrutterte ved Q1 som blir det viktigste å se på nå, med mindre det kommer noen store nyheter plutselig, men det er bare noe man forventer i bullcase. Basecase er 18-21 ved Q1 og Paradigme resultater innen julen 2021.

1 Like

Ja, det har blitt en spesiell aksje der en potensiell kur mot FL (100% CR i Archer-1 40/15) forventes av mange å føre til et skuldertrekk, og alt annet litt dårligere, til et kursras. Når skal virkeligheten innhente Nano, egentlig?

9 Likes

Basert på guidingen er mitt basecase fremdeles 15-18. Tror det vil være bekreftelse nok for markedet til at kursen vil stige. Alt over 18 tror jeg vil gi kraftig kursløft. Naturligvis litt avhengig av hvor kursen er fra før. 12-15 tror jeg gir fin kjøpsanledning, mens under 12 vil være litt dritt.

Det er en robot som opererer i nanov om dagen. Virker som den skal ha aksjer til salgs på laveste bud på selger siden uansett. Jeg forsøkte å legge 50 aksjer to øre under nåværende pris. Da datt det inn på sekundet 1500 aksjer på samme pris.

Vet ikke om det gjelder på kjøpersiden… men råttent er det at robotene styrer…

95% prosent av alt som legges inn i Oslo Børs’ handelssystem, er robotdrevet støy.

1 Like

Bare å plukke, jevnt og trutt, så vil noen på et eller annet tidspunkt begynne å slite

1 Like

Merlin og Tyrion
Det er nesten utrolig at man kan selge medisin der 88% og 94% får sterke bivirkninger, nesten dødlige.
Tror markedet at Betalutin er for godt til å være sant? Har nanov en stor oppgave med å overbevise investorer her?
For meg som lekman er jo nanov rene drømmen av behandling. Ville bedt om den hvis jeg hadde hatt dise typene kreftsykdom.
Takkef for informasjon dere finner frem og legger ut

5 Likes

Ja men ingen hinder i veien for å be om resultater til gitt tid all den tid d ikke er Nanov selv som produserer tallene

1 Like

Er en uavhengig review committee som skal se på tallene, covid er nok den eneste grunnen til at readout i cohort 2 drøyer lenger enn cohort 1, tror jeg :sweat_smile: