Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nesten ikke gått opp for meg før nå at NANO endelig snart skal legge frem paradigme data.

Det er en kort og pirrende ventetid på ca 6-8 mnd alt ettersom. Har lest dette forumet og denne tickeren siden 2015 og at vi nå endelig snart skal få fasiten er nesten surrealistisk. Gleder meg meget! Husker jeg sa til meg selv i 2016, hadde jeg bare kjøpt aksjer… i 2017, jeg skal tømme sparekontoen om jeg kan få Nano på 70kr. 2018, jeg skal virkelig tømme alle penger jeg har og hamstre NANO om jeg noen går ser 50kr…
tror nesten det er en joke sett i bakspeilet, men nå har jeg faktisk også tømt sparekontoen og kjøpt for en ganske vill sum om jeg får være ærlig. Men igjen jeg føler meg heldig, og dette kan både felle meg eller gi meg «nytt liv». Uansett så vil jeg bare si, at dette er det mest spennende jeg har ventet på over børs, og hver dag er faktisk litt spenning i. Skulle investeringen gå helt skeis, så har jeg hvertfall støttet forskning noe som er et bra plater på såret. Men selvfølgelig så er mitt scenario at Nano vil lykkes. Hver gang jeg tviler på det, så leser jeg over Lymrit data også fenger «one shot, one kill» godt i mine ører. Nano har rett å slett bare noe «unikt» for min del og tror mange andre her inne også føler dette. Lykke til alle og så får vi uansett data fra paradigme snarlig!

13 Likes

Nå ligger Andrea sin historie øverst hos tv2.no. Der skriver de at kreftformen hun har er diffust storcellet B-lymfom. Tolker jeg det riktig at det er det samme som DLBCL?

NANO selv har vel ikke ikke store troen på at mono behandling av DLBCL vil bli en suksess, men derimot Archer-1 kan bli en suksessbehandling for DLBCL? Men når planlegger NANO å prøve ut kombibehandlingen på DLBCL pasienter? Når de har fått data fra DLBCL mono og Archer-1 cohort 2?

Archer 1 med rituximab combi behandling er ikke for dlbcl, men for FL, dog andre linjes behandling. For dlbcl er det snakk om kombi behandling med annet en ritux ihvertfall såvidt meg bekjent. Å her har de jo ikke startet prøvene for kombinasjonsbehandling enda heller, ei heller sagt hvilket produkt de tror vil egne seg. Så dette er nok endel fram i tid :blush:

1 Like

Her sitter gutta i Voleon på teppegulvkontoret sitt uten vinduer og shorter en potensielt svært nyttig kreftmedisin for pasienter uten andre reelle muligheter for behandling for sykdommen sin.

Over 670.000 aksjer var de short per 26.03. Og dette basert på ‘machine learning’ i følge dem selv. Sikkert ordreeksekutering ut ifra teknisk analyse kombinert med hvordan aksjen har oppført seg etter emisjon og under rep emi tegningsperiode tidligere.

Jeg er ikke prinsipielt i mot shorting. Poenget er at jeg tror at de som uavhengig baserer investeringen sin på gamle bevegelser i kursmønsteret, vil få seg en fundamental smekk på pung det kommende året. Tviler på at Voleon har sittet og nistirret med lupe på selskapspresentasjoner, kvartalsgjennomganger og hørt gjennom radiumpodcaster med pause- og spoleknapp før de har trykket på salgsknappen.

12 Likes

APR1 har godkjent betalutin i Kina, noen som har fått med seg det. Har selv ikke fått med meg at de jobbet med godkjenning der.

Edit: ja dette var en aprilspøk, bare slik at aksjen ikke stikker 200% på tirsdag pga dette

Hvor ser du dette? En dårlig aprilsnarr? :joy:

1 april!:joy:

Drar du den neste år igjen kan det hende det ikke blir for langt unna realiteten ^^

1 Like

De behøver jo ikke det så lenge markedet ikke responderer rasjonelt på nyheter uavhengig av om de er gode eller dårlige …

1 Like

Synes jo aksjen reagerer på nyheter. Problemet for de som har vært longe er heller at nyhetene stort sett har vært av negativ karakter de siste åra. Samt at reaksjonen på de enkelte negative nyhetene stort sett har vært sterkere og mer langvarige enn for de positive.

3 Mai får de som sendt in abstract til ICML 2021 beskjed om de kom med eller ikke. Tenker vi får beskjed da eller den 4e. Enten resultatene fordi de ikke kom med eller nyheter om at de skal presentere på konferansen.

1 Like

Oppdatering: To nye sites åpnet i frankrike, ref fundamental tråden :white_check_mark:

23 Likes

Joda, jeg vil ikke bli veldig overrasket dersom ledelsen overrasker positivt hva angår rekruttering på Q1 21 presentasjonen.

4 Likes

Tror vi skal være fornøyd om de klarer guiding…har vært en del innskrenkninger i for eks Frankrike med covid. Men disse pasientene er vel vaksinert og berøres kanskje ikke… Vi får satse på at de er på.stø.kurs. de har hatt to muligheter nå til å fortelle oss noe annet. Sist nå i årsrapporten der egbert forteller om snuoperasjon. Hadde det stoppet helt opp hadde han spart seg for å hylle ledelsen og hevde at skuta er snudd… så jeg regner ikke med noe negativt i mai. Vaksinene viser også at vaksinerte ikke smitter noe som er en gamechanger.

2 Likes

Hva tenker du de skal presentere der?

Han tenker nok på Archer. :slightly_smiling_face:

Konferansen går av stabelen 18. til 24. juli, Nano melder at resultater kommer i Q2?

1 Like

Conference on Malignant Lymphoma, that will be held virtually from June 18 to 22, 2021.

Var litt kjapp der, men da er det vel liten tvil ja :+1:

Kan noen gi meg tre grunner for hvorfor jeg absolutt ikke bør kjøpe Nano-aksjer? Mener jeg har god oversikt over risikobildet, men mulig jeg har oversett noe vesentlig