Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kan så være TyronIV, men det vil nok gjøre “2.linjetoget” noe mer usikkert og her ligger det en god del mer penger enn i 3.linje som paradigme først og fremt har som mål.

Archer1 kan like gjerne komme i morgen.

2 Likes

Isåfall må det være ekstremt dårlige resultater…
All empiri fra preklinisk , både in vitro og in vivo, forskningen som viser mekanismene som finner sted ift betalutin-behandling og virkningen på uttrykket av cd20, samt “bekreftelsen” fra kohort 1 sier meg at det er lite sannsynlighet for at det er tilfeldigheter som gav så god respons.
Jeg gleder meg til Archer-tallene – 2 til med respons vil gi en god bekreftelse på at dette har mye for seg – og man må heller ikke glemme at tallene kan vippes enda bedre over tid dersom det blir noen PR eller med respons under 50 %… (som vel er terskelen for å bli klassifisert som PR)

6 Likes

Dette var forøvrig mailen jeg sendte slik at dere ser hele konteksten.

2 Likes

Nei, det er vel uttalt rimelig klart at Archer-1 resultatene kommer mot slutten av 2. kvartal.

Link?

1 Like

Marco uttalte seg om dette på Q4-callen i februar.
Medisiner / behandlinger som har et klart fortrinn foran dagens tilgjengelige alternativer kan få midlertidig approval også i EU. Så de ser muligheter for å file basert på Paradigme også i EU.

13 Likes

Data from this cohort is expected in H1’2021 and will be analysed alongside the
data generated from the first cohort of patients receiving 10 MBq/kg
Betalutin®/40mg lilotomab.

Bare å lese meldingene som meldes, ingen vits å justere hørselsapparatet :female_detective:
https://newsweb.oslobors.no/message/518415

2 Likes

Nordic Nanovector ASA Announces Proposed Board Change

Nordic Nanovector ASA: Notice of Annual General Meeting on 28 April 2021

På direkte spørsmål fra Einarson i sist Radiumpodcast så svarer Lars “Yes we have said for both studies that we will have the data available in Q2 2021” og så på spørsmål om de vil ble presentert på konferanse: “We have not yet finalized decision, we will have an independent committee again, and will need to make a call about what is the best way forward … I guess that is something we will need to have anyways to get the PR out, but when and how is something we have to decice” (den siste er ikke helt ordrett)

Skal jeg gjette, så gjetter jeg top line-data presentert på melding og så fullstendig abstrakt innsendt til konferanse. Det er lov, og vanlig.

1 Like

Item 10 Authorisation to the Board to increase the share capital by up to
20% for other specified purposes
To give the Board financial flexibility in connection with acquisitions or similar
transactions, or to strengthen the Company’s equity in general, the Board proposes that
it is given an authorisation to issue shares for these purposes.
In particular, Nordic Nanovector is in a late stage development of its product candidate
Betalutin and the Company is preparing to be ready to build a commercial organization to
launch Betalutin on one or several markets, should the clinical data to be reported
support an application for marketing authorization. It will be important for Nordic
Nanovector to be able to act in a flexible way to cover the need for financial resources in
this important phase of the Company’s development.
There could be in the best interest of the Company and its shareholders that placements
of shares are directed at certain named persons and/or enterprises. The Board requests
therefore that the authorisation also encompass the right for the Board to waive the
shareholders’ pre-emptive rights

En rettet emisjon mot ett Big Pharma er velkomment, skjønner ikke at de skal ha mulighet til å gi en person opp mot 20% av aksjene.

Dette er vel samme tekst som sto i “NOTICE OF ANNUAL GENERAL
MEETING” for 2020, slik jeg ser det. Ser ikke ut som dem har endret noe?

Standard procedure

1 Like

Var ikke klar over at den nye protokollen (etter interim) er nå godkjent i alle land. Pasienter som har gjennomgått stam celle transplantasjon (SCT) i 2L FL som har tilbakefall og ender i 3L FL “make up a large portion of 3L FL patients”

Det skal bli spennende å se hva dem har innrullert i neste Q.

Fra prospektet:

image

9 Likes

Var nevnt i Q4 presentasjonen, og undertegnede har jazzet om det siden :wink:

4 Likes

Frister å argumentere mot deg men det nytter vel ikke med døve ører og kronisk baiss :man_shrugging:

6 Likes

Photocure bygger opp en internasjonal salgsorganisasjon steg for steg. De har ikke emittert en krone for det.

1 Like

Good ol Solobakk!

Godt å ha deg tilbake🍻