Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Mange som sov i timen altså…

Da får man vel tegninger tilsvarende det dobbelte av sine tildelte retter eller mer hvis man selv overtegnet for 2-gangen eller mer :hugs::+1:

15 Likes

Den største understrekelsen her.

8 Likes
10 Likes

Det var sikkert greit, men jeg skjønner ikke helt hvorfor oppklaringen min er fjernet, mens denne feilen fremdeles står:

Merlins spekulasjon om en hypotetisk utvidelse av Archer-1 skyldes jo tilsynelatende at han har misforstått hva Nieba refererer til når han snakker om “confirmatory trial”. Det er jo, som @Fornybar viser til over, en betingelse for AA som evt skjer som “fase 3” i forlengelsen av Paradigme. Da snakker vi en større fase med betydelig antall pasienter. Det er IKKE som @Merlin skrev, en kort og enkel vei for Archer-1.

Jeg skal ikke kalle spørsmålet spekulativt, men det blir litt misvisende å blande inn rolling review når det gjelder Archer. Det er jo ikke Archer som er grunnlaget for Fast Track. Rolling Review er foreløpig kun aktuelt for søknaden om AA for 3 linje basert på Paradigme.

Archer for 2 linje må uansett gjennom et større fase 3-studium som tester mot SOC.

2 Likes

Får vi en mail eller melding i Nordnet om antall vi fikk?

Fartin fikk svar av Malene i post #5089 hva de mente med raskere godkjennelse.

3 Likes

Kommer vel på VPS kl. 10.00

1 Like

Herlig, bra tildeling!

Fikk over 4-gangen det jeg hadde retter til!:ok_hand: :grin:

1 Like

Her og! Nice

Ah, shit, jeg fikk også alle aksjene jeg tegnet meg for - hadde ikke regnet med det. Overtegnet 5x :slight_smile:

2 Likes

Men kursen stiger allikevel fra 23,80 til 24,20 på kjente tildelinger. Det er bra.

Tipper en god del ikke-aksjonærer og kanskje også shortere tegnet seg. De har nok fått null tildeling siden vi eksisterende fikk godt over ration med 2-ganger overtegning.

Det skal sies at jeg “kun” fikk halvparten av det jeg tegnet for, men dog 4-gangen mer enn retten jeg hadde.
Thank you Nieba :wink:

4 Likes

Tegnet meg 2,5x og fikk det :slight_smile:

Er det under “tildelinger” på VPS tjenester dere ser hvor mange man fikk?
Lurer bare siden det ikke er noen økning på oversikten over beholdning.

Oisann, ja da har flere store droppet å ta imot gratis penger. Kanskje de ville la oss småsparere få muligheten denne gangen :stuck_out_tongue: Håper alle har dekning på onsdag da, er vel for sent å selge i dag for å dekke emisjonsaksjene? Jeg tok feil i at overtegning over 15% var for mye da. :slight_smile:

Får ikke økt beholdning før aksjene er betalt.

Tegnet meg 18,7 ganger og fikk 4,35 gangern

1 Like

Fikk 4,45x av det jeg tegnet (ca10x) på VPS, men største beholdningen min er på Zerokonto hos Nordnet. Der finner jeg ingen info ennå…

1 Like

Jeg hadde ikke mulighet til å kjøpe alt jeg ble “tildelt”.
Gjelder nok flere - så de med nok cash til å kjøpe 2-3-4 og 5 x har vært lure. Penger rett i lomma.
Anbefaler å ta en liten gevinst om du fikk mer enn det som kanskje var lurt :stuck_out_tongue: . Cash in en liten gevinst!

Veldig deilig at emi er over og Nano har penger på bok og kan komme med good news når som helst.
Jeg venter i spenning og er veldig optimist for at vi skal fly våren og sommeren inn med Nano i lufta og covid “gravlagt”

Fikk 2x tegning. Ble litt beskjeden men det skal jo betales også:-)

1 Like

Jeg også overtegnet det jeg hadde penger til, og fikk alt :stuck_out_tongue: Skulle overtegnet mer enn 100% ja! :smiley:

Edit : (Les, skulle hatt mer penger)

2 Likes