Er det ingen andre som har forventninger til DLBCL? Jeg tror vi kan få oss en overraskelse. Gigantisk marked dessverre. Lite eller ingen behandlingsalternativ pr i dag.
Data kommer 1H 2021. Altså vi kan få melding når som helst.
Viktig milepæl for Nordic Nanovector
18 pasienter i USA og Europa er dosert med tre eskalerende doser av Betalutin.
Nordic Nanovector NANO har fullført pasientinnrulleringen i LYMRIT 37-05 fase 1-studien, går det frem av en børsmelding.
18 DLBCL-pasienter (diffus stor B-celle lymfom) i USA og Europa fikk tre eskalerende doser av Betalutin, og foreløpige data er ventet i løpet av første halvår 2021.
– Fullført rekruttering i denne studien er en viktig milepæl. DLBCL er fortsatt en betydelig indikasjon med et stort medisinsk behov som ikke er møtt, sier medisinsk direktør Christine Wilkinson Blanc i Nordic Nanovector i en kommentar.
Første halvår:
Archer1
DLBCL
Status Q1
I tillegg har vi flere potensielle meldinger som partnerskap, nye ansettelser og oppdateringer fra leukemi Legochem Biosciences.
Kan heller ikke utelukke at et bud på selskapet kommer som lyn fra klar himmel.
Ser ingen grunn til å lette seg for aksjer med det vi har fremfor oss. Jeg fikk 10k aksjer tildelt, og er strålende fornøyd med det.
Melding fra 2016:
Nordic Nanovector melder mandag morgen om et nytt forskningssamarbeid med sørkoreanske Legochem Biosciences.
Selskapene skal utvikle en behandling for leukemi.
Her har det vært stille lenge. Det er ikke nødvendigvis negativt. Nordic Nanovector har mange jern i ilden. Jeg tror på et kommende norsk Big Pharma. Se hvem som jobber for selskapet, og gjør dine vurderinger.