Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Alle kontoene mine bortsett fra Investeringskonto Zero (som jeg bruker) dukker opp på VPS…

Om du bruker Nordnet Zero må du vente til de oppdaterer.

Ja, nedturen i dag er nok, på samme måte som på fredag, preget av aksjonærer som selger for å få penger til å betale rep emi aksjene med.

1 Like

Er det ingen andre som har forventninger til DLBCL? Jeg tror vi kan få oss en overraskelse. Gigantisk marked dessverre. Lite eller ingen behandlingsalternativ pr i dag.

Data kommer 1H 2021. Altså vi kan få melding når som helst.

Viktig milepæl for Nordic Nanovector

18 pasienter i USA og Europa er dosert med tre eskalerende doser av Betalutin.

Nordic Nanovector NANO har fullført pasientinnrulleringen i LYMRIT 37-05 fase 1-studien, går det frem av en børsmelding.

18 DLBCL-pasienter (diffus stor B-celle lymfom) i USA og Europa fikk tre eskalerende doser av Betalutin, og foreløpige data er ventet i løpet av første halvår 2021.

– Fullført rekruttering i denne studien er en viktig milepæl. DLBCL er fortsatt en betydelig indikasjon med et stort medisinsk behov som ikke er møtt, sier medisinsk direktør Christine Wilkinson Blanc i Nordic Nanovector i en kommentar.

Første halvår:

Archer1
DLBCL
Status Q1

I tillegg har vi flere potensielle meldinger som partnerskap, nye ansettelser og oppdateringer fra leukemi Legochem Biosciences.

Kan heller ikke utelukke at et bud på selskapet kommer som lyn fra klar himmel.

Ser ingen grunn til å lette seg for aksjer med det vi har fremfor oss. Jeg fikk 10k aksjer tildelt, og er strålende fornøyd med det.

Melding fra 2016:
Nordic Nanovector melder mandag morgen om et nytt forskningssamarbeid med sørkoreanske Legochem Biosciences.

Selskapene skal utvikle en behandling for leukemi.

Her har det vært stille lenge. Det er ikke nødvendigvis negativt. Nordic Nanovector har mange jern i ilden. Jeg tror på et kommende norsk Big Pharma. Se hvem som jobber for selskapet, og gjør dine vurderinger.

3 Likes

Kjekt at vi kunne gi Nano litt mer i kassen, det forlenger runway litt :slight_smile:
Bortsett fra det er dette ikke så relevant for caset. Nå er det data vi venter på og Q1-rapporten. Ikke forvent så enorm kursøkning på forventninger her, det er på Q1 rapporten vi får se de store kursbevegelsene så lenge Nano klarer rekrutteringsmålet de har guidet.

2 Likes

Nano har gjort omfattende forskning på DLBCL-området for å finne ut hvilke cellelinjer som er påvirkelige, og hvilke som er resistente overfor Betalutin.

• 177Lu-lilotomab satetraxetan (Betalutin®) shows generally promising activity against
DLBCL-GCB and DLBCL-ABC cell lines, but intrinsic treatment resistance is evident in
a subset of DLBCL cell lines

DLBCL er jo den største indikasjonen innen NHL, så selv om Betalutin kun fungerer for en del subtyper, så burde potensialet være betydelig.

3 Likes

Knirkefritt har sine ord i behold. Jeg har selv 2 kontoer, og fikk 11-gangern på den kontoen hvor jeg har få aksjer og 4,3 ganger på kontoen hvor hoveddelen av aksjene befinner seg. Små porteføljer blir altså premiert med ekstra tildeling.

2 Likes

Det at ca halvparten av tegningsrettene ikke ble benyttet av disses eiere, men ble stilt til disposisjon for de andre av oss som var “eligible”, tror jeg ikke bunner i noe mer enn at mange små/ferske aksjonærer bare kjøper seg noen aksjeposter og i beste fall ser på kursen en gang i blant.

Denne gruppen leser verken børsmeldinger eller følger med på andre selskapsspesifikke hendelser, men synes det er helt topp når kursen går oppover og surmuler tilsvarende når kursen går ned - tilsynelatende helt uten forsøk på å forstå hvorfor kursbevegelsene skjer.

Ja, jeg kjenner personlig flere av denne arten. Nei, jeg synes ikke noe om dem.

1 Like

Da beklager jeg til @Knirkefritt og setter igang å spise sko, hatter og det som er. Håper han tar i mot unnskyldningen.

Kan jeg spørre hvilken type konto det var, eventuelt hvem som fikk bestillingen av aksjene. Ble litt nysgjerrig her. En kompis hadde 90 retter eller noe og fikk 400 aksjer selv om han ba om 2000, tegnet hos dnb med ASK

Måtte ikke pengene være på konto allerede den 9 for å få tildelt aksjer?

Pengene skal være på konto 14.april.

Takker til Stockman, og unnskyldning og hattespising av @hybrid aksepteres :slight_smile:

Det er vanlig Nordnet aksje- og fondskonto. De nøyaktige tallene er 1300 nye aksjer på 116 tegningsretter. Jeg brukte ABG Sundal da jeg tegnet. Da håper jeg denne ballen kan legges død, og vi kan gå tilbake til å diskutere de fundamentale forholdene knyttet til selskapet.

2 Likes

Fikk tegna meg for 8,4x ift hva jeg ble tildelt.

Nordnet Zero er oppdatert. Både ordinær tegning og overtegning.

Sjekket den lille kontoen, og hadde bomma litt på antallet. 550 retter ga 5000 aksjer, dvs nigangern.

Gå til VPS investortjenester, sjekk der under tegninger. Skal ligge der.

Oppdatert presentasjon på hjemmesiden. Tipper de ha rekruttert ca 83 pax pdd

25 Likes

New initiatives have been implemented – including optimising patient referral networks especially in the US.

5 Likes

Med den raten (15-18/q) når de vel akkurat guidingen med utløpet av september så det kan nok kanskje stemme bra siden de opprettholder?

1 Like

Jada, ser ut til å gå sånn akkurat om de får opp takten til 6-7 fra mai.

Uansett ikke av avgjørende betydning om de er i mål i slutten av desember eller januar/februar

2 Likes