Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

By the end of the subscription period, the Company had received
subscriptions for approximately 4.4 million Offer Shares. A total of 1,376,085
Offer Shares will be allocated based on subscription rights and a total of
1,323,195 Offer Shares will be allocated based on over-subscription in
accordance with the allocation criteria set out in the prospectus dated 22 March
2021.

OK.

som jeg sa;
PICS OR IT DIDN´T HAPPEN!

Enig med Vegar her, det blir rimelig kjedelig topic om alle skal skrive hvor mange x man fikk ift antall tegningsrettene. Det viktige nå er at emisjonen er gjennomført og at selskapet har penger forbi VIP. :+1:

2 Likes

Og hvis 1,2 millioner aksjer var tegnet av ikke-eksisterende aksjonærer, hvor mange tror du den gruppen fikk tildelt? Jeg gjetter på 0,0…

Du kjenner til innholdet i aksjeloven om forkjøpsrett? Går alltid til eksisterende foran ikke-eksisterende så lenge det ikke er en rettet emisjon hvor dette punktet kan fravikes.

Jeg synes det er gull at aksjonærer med forhåpentligvis lengre horisont får tildeling foran arbitrasje-jegere. Om noen får 2 eller 15-gangen er uvesentlig, der har nok tilretteleggerne gjort en skjønnsmessig vurdering utifra aksjeantallet man hadde fra før. Det skal være verdt papirarbeidet å utstede de nye aksjene også, så at noen får 1000 aksjer på 80 retter er helt innafor, synes jeg.

1 Like

Kan du forklare meg hvordan man sikrer litt gevinst fra emisjonskurs om man selger under emisjonskurs??

Du har ikke flere spørsmålstegn?

Jeg tror en del blander sammen godkjent og hva de faktisk fikk, og har sett på feil sted i VPS.

Jeg fikk godkjent 10xinkl overtegning, men fikk kun dobling i forhold til retter. Altså bare 1/8 av overtegningen. Så tildelingen er neppe noe svakhetstegn, men viser nok heller at mange ikke gidder delta, ikke er klar over hvor enkelt det er via VPS, eller ikke har fått med seg emisjonen.

1 Like

Øynene festet på Archer-1 og Paradigmeoppdatering i Q2 2021. Det er garanterte value inflection points, og dagens volatilitet mest sannsynlig bare en kortsiktig krusning før forventninger begynner å bevege kursen.

Det har skjedd 100 ganger før og vil skje 100 ganger til de neste årene.

Å sitte å herpe på at noen vil selge noen aksjer med gevinst i dag for å skape frykt eller fordi man er redd er så ultrakortsiktig at jeg ikke kan få presisert det nok.

11 Likes

Mange har nok sett på VPS-kontoen sin og tenkt: “oi, f*** , fikk jeg så mange aksjer i overtegningen, det hadde jeg ikke sett for meg. Jeg tror jeg må selge litt med gevinst.” Også går kursen ned.

4 Likes

For min del handler det mest om å få så billige aksjer som mulig. Få den beste inngangen. Jeg var ikke i Nano når det ble emi. Men ser på caset som veldig potent nå, at jeg vil være med.

1 Like

Jeg syntes jeg måtte spandere to spørsmålstegn når jeg undret meg over hvordan noen skal få gevinst på sine emisjonsaksjer dersom de selger under emisjonskurs.

Jeg overtegnet meg via Nordnet, ser ingen oversikt der over hvor mye jeg fikk. Må jeg vente til nordnet oppdaterer eller finner jeg infoen andre steder(VPS?) ??

Hva er poenget ditt? Det knirkefritt sier er jo bullshit med mindre en av tilretteleggerene hadde lite tegninger, eller en annen problemstilling.

Forkjøpsrett i en rep.emi?

" Company is considering to conduct a repair offering of up to 2,699,280 new shares (the " Repair Offering “) with non-tradeable subscription rights to eligible shareholders.”

opplys meg gjerne hvis det du mener det er noe jeg ikke forstår… Jeg bommer ganske ofte ser du.

Forøvrig veldig fornøyd med tildelingen min. fikk 100x, så nå må jeg selge huset.

@TheObserver : det skal sies, jeg har faen ikke peiling :slight_smile:

Du kan gå inn på VPS og se under Tildelinger.

1 Like

Alle kontoene mine bortsett fra Investeringskonto Zero (som jeg bruker) dukker opp på VPS…

Om du bruker Nordnet Zero må du vente til de oppdaterer.

Ja, nedturen i dag er nok, på samme måte som på fredag, preget av aksjonærer som selger for å få penger til å betale rep emi aksjene med.

1 Like

Er det ingen andre som har forventninger til DLBCL? Jeg tror vi kan få oss en overraskelse. Gigantisk marked dessverre. Lite eller ingen behandlingsalternativ pr i dag.

Data kommer 1H 2021. Altså vi kan få melding når som helst.

Viktig milepæl for Nordic Nanovector

18 pasienter i USA og Europa er dosert med tre eskalerende doser av Betalutin.

Nordic Nanovector NANO har fullført pasientinnrulleringen i LYMRIT 37-05 fase 1-studien, går det frem av en børsmelding.

18 DLBCL-pasienter (diffus stor B-celle lymfom) i USA og Europa fikk tre eskalerende doser av Betalutin, og foreløpige data er ventet i løpet av første halvår 2021.

– Fullført rekruttering i denne studien er en viktig milepæl. DLBCL er fortsatt en betydelig indikasjon med et stort medisinsk behov som ikke er møtt, sier medisinsk direktør Christine Wilkinson Blanc i Nordic Nanovector i en kommentar.

Første halvår:

Archer1
DLBCL
Status Q1

I tillegg har vi flere potensielle meldinger som partnerskap, nye ansettelser og oppdateringer fra leukemi Legochem Biosciences.

Kan heller ikke utelukke at et bud på selskapet kommer som lyn fra klar himmel.

Ser ingen grunn til å lette seg for aksjer med det vi har fremfor oss. Jeg fikk 10k aksjer tildelt, og er strålende fornøyd med det.

Melding fra 2016:
Nordic Nanovector melder mandag morgen om et nytt forskningssamarbeid med sørkoreanske Legochem Biosciences.

Selskapene skal utvikle en behandling for leukemi.

Her har det vært stille lenge. Det er ikke nødvendigvis negativt. Nordic Nanovector har mange jern i ilden. Jeg tror på et kommende norsk Big Pharma. Se hvem som jobber for selskapet, og gjør dine vurderinger.

3 Likes

Kjekt at vi kunne gi Nano litt mer i kassen, det forlenger runway litt :slight_smile:
Bortsett fra det er dette ikke så relevant for caset. Nå er det data vi venter på og Q1-rapporten. Ikke forvent så enorm kursøkning på forventninger her, det er på Q1 rapporten vi får se de store kursbevegelsene så lenge Nano klarer rekrutteringsmålet de har guidet.

2 Likes

Nano har gjort omfattende forskning på DLBCL-området for å finne ut hvilke cellelinjer som er påvirkelige, og hvilke som er resistente overfor Betalutin.

• 177Lu-lilotomab satetraxetan (Betalutin®) shows generally promising activity against
DLBCL-GCB and DLBCL-ABC cell lines, but intrinsic treatment resistance is evident in
a subset of DLBCL cell lines

DLBCL er jo den største indikasjonen innen NHL, så selv om Betalutin kun fungerer for en del subtyper, så burde potensialet være betydelig.

3 Likes

Knirkefritt har sine ord i behold. Jeg har selv 2 kontoer, og fikk 11-gangern på den kontoen hvor jeg har få aksjer og 4,3 ganger på kontoen hvor hoveddelen av aksjene befinner seg. Små porteføljer blir altså premiert med ekstra tildeling.

2 Likes