Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det at ca halvparten av tegningsrettene ikke ble benyttet av disses eiere, men ble stilt til disposisjon for de andre av oss som var “eligible”, tror jeg ikke bunner i noe mer enn at mange små/ferske aksjonærer bare kjøper seg noen aksjeposter og i beste fall ser på kursen en gang i blant.

Denne gruppen leser verken børsmeldinger eller følger med på andre selskapsspesifikke hendelser, men synes det er helt topp når kursen går oppover og surmuler tilsvarende når kursen går ned - tilsynelatende helt uten forsøk på å forstå hvorfor kursbevegelsene skjer.

Ja, jeg kjenner personlig flere av denne arten. Nei, jeg synes ikke noe om dem.

1 Like

Da beklager jeg til @Knirkefritt og setter igang å spise sko, hatter og det som er. Håper han tar i mot unnskyldningen.

Kan jeg spørre hvilken type konto det var, eventuelt hvem som fikk bestillingen av aksjene. Ble litt nysgjerrig her. En kompis hadde 90 retter eller noe og fikk 400 aksjer selv om han ba om 2000, tegnet hos dnb med ASK

Måtte ikke pengene være på konto allerede den 9 for å få tildelt aksjer?

Pengene skal være på konto 14.april.

Takker til Stockman, og unnskyldning og hattespising av @hybrid aksepteres :slight_smile:

Det er vanlig Nordnet aksje- og fondskonto. De nøyaktige tallene er 1300 nye aksjer på 116 tegningsretter. Jeg brukte ABG Sundal da jeg tegnet. Da håper jeg denne ballen kan legges død, og vi kan gå tilbake til å diskutere de fundamentale forholdene knyttet til selskapet.

2 Likes

Fikk tegna meg for 8,4x ift hva jeg ble tildelt.

Nordnet Zero er oppdatert. Både ordinær tegning og overtegning.

Sjekket den lille kontoen, og hadde bomma litt på antallet. 550 retter ga 5000 aksjer, dvs nigangern.

Gå til VPS investortjenester, sjekk der under tegninger. Skal ligge der.

Oppdatert presentasjon på hjemmesiden. Tipper de ha rekruttert ca 83 pax pdd

25 Likes

New initiatives have been implemented – including optimising patient referral networks especially in the US.

5 Likes

Med den raten (15-18/q) når de vel akkurat guidingen med utløpet av september så det kan nok kanskje stemme bra siden de opprettholder?

1 Like

Jada, ser ut til å gå sånn akkurat om de får opp takten til 6-7 fra mai.

Uansett ikke av avgjørende betydning om de er i mål i slutten av desember eller januar/februar

2 Likes

Dette er jo veldig godt obervert @InVivo . :slight_smile: Tviler på de hadde endret denne ordlyden spesifikt i ny presentasjon om de ikke var ganske sikre på å holde det, evt. overgå det.

2 Likes

Forventningen er økning fra 5/m til 7/m fram mot sommeren. Så guidingen er 15-21 et sted:

6 Likes

Retweet den rakkeren:

12 Likes

’‘At least’’ ja, hadde vært hyggelig om de overrasket på oppsiden med 8-9-10 stk :pray:

4 Likes

Jeg har 2 aksjer i Nano, ba ikke om emi aksjer, men fikk faktisk tildelt 300.000 aksjer gratis.
Ja, dette er ironi, etter å ha lest ca 100 intetsigende innlegg om "jeg fikk så og så mye " :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:
Glemte faktisk å kjøpe i rep emien… :hot_face:

2 Likes

Jeg hadde 23 retter og tegnet meg for 4000 og fikk alt :slight_smile:

Hvor Nanoharen hopper vet ingen. Men jeg våger å spå at vi kommer til å ligge godt over dagens nivå i dagen før Q1 i mai.