Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror man skal regne med litt kursmotstand med to aktører som ligger med synlige shorts. De vil nok prøve å drepe enhver optimisme i kursen, så vær forberedt på at denne vil kunne få kjørt seg litt.

De fleste aksjonærer har vel trolig handlet seg godt ferdig med aksjer i forbindelse med rep.emi, så da må selskapet levere på sine ting skal det oppstå “ny” interesse for aksjen.

Hadde blitt veldig positivt overrasket om vi plutselig suste gjennom 25 kroner igjen, slik vi så torsdag forrige uke.

Er nok taktisk riktig å vifte med shorter nå som alle er all in og venter på nyheter. Kjøpsinteressen forventes sikkert å være laber, men det er kun 1 mnd til Q1 og forhåpentligvis bekreftende god rekruttering og opprettholdelse av guiding read out H2 2021.

1 Like

I første omgang må de som ønsker å ta ut en prosent eller to fortjeneste fra emisjoner få lov til det.

For mange av oss står nå alt på fire ting, som vi forhåpentligvis får svar på på neste kvartalsrapport:

1. Rekruttering
  2. Rekruttering
  3. Rekruttering
  4. Hvor overbevisende og fremoverlent fremstår den nye CEO
18 Likes

Om det viser seg at herr Braun er helt fremme i skoen og begynner å snakke om blockbusterpotensial, og media skulle finne på å sitere han på det, da kan det gå en kule varmt her :wink:

3 Likes

Du går for den den sveitsiske varianten av mr Costa? :cowboy_hat_face:

Jeg håper da inderlig at markedsaktørene evner å se forskjell på en kapasitet som Braun og lommetyvene Costa. Selv om jeg må vedgå at lommetyvene var inspirerende i sin fremtoning utover i 2016. :wink:

Syntes faktisk Costa var helt ok. Han tok hatten og gikk da han skulle gjøre det. At REK satte kjepper i hjulene for Nano, kunne han ikke bebreides for. Savner litt Costa faktisk. Hadde et godt smil på lur. Men nå er det helt klart spennende med den nye CEO…

12 Likes

På ingen måte! :wink:

Men jeg er veldig spent på hvordan han vil ordlegge seg mtp å hvilket markedspotensial han mener Betalutin har

1 Like

Han snakker tross alt med en viss tyngde. Enig i at det blir spennende å høre.

1 Like

Hva tenker dere om potensiell aksjekurs og (senere) utbytter dersom Nano velger å kjøre løpet selv sett opp mot en potensiell prising dersom BP kjøper Nano?

100 % joke fra min side, ingen ønsker seg en Costa tilbake. Se bare på tilliten Nieba har klart å bygge opp ved å fremstå som jordnær, ydmyk og konservativ. Definitivt det som tjener aksjonærene best i lengden, selv om det kortsiktige av og til er kursmessig moro med cowboyer på CEO-plass helt til de går i sine egne feller :wink:

Q1 blir spennende på mange måter !

2 Likes

Nei, her er det vel lave/ingen forventinger.

Så om det skulle komme en positiv overraskelse her, så kan det bli et løft i kursen

3 Likes

Det var da konservativt!:wink:
Hvis Nano benytter seg av samme klinikker som i Paradigme bør det kunne være mulig å være ferdig i løpet av 2022 med MZL(gitt at de starter opp most soon)

Ser ut som Mei slipper unna med 64 pax her(ca på lik linje med Ibrutinib)

https://investor.meipharma.com/2021-04-13-MEI-Pharma-and-Kyowa-Kirin-Announce-Completion-of-Patient-Enrollment-in-Follicular-Lymphoma-Primary-Efficacy-Population-of-Global-Phase-2-TIDAL-Study-Intended-to-Support-Potential-Accelerated-Approval-Application-from-U-S-Food-and-Drug-Administ

and 64 marginal zone lymphoma patients.

4 Likes

Da har jeg som forutsetning oppstart i 2022. ferdig i 2023 og markedsadgang i 2024.

1 Like

Dette må jo også hjelpe på rekruttering til PARADIGME-studien​:+1::crossed_fingers:

2 Likes

Absolutt. Å slippe å måtte konkurrere med en annen pivotal studie som går etter de samme pasientene, er bull for Nano.

2 Likes

Noen som har kontroll på short i dag?

hm, det dekkes inn mener du ?

Worldquant kjapt under 0,5 igjen ihvertfall

3 Likes

Må si logoen til Roche begynner å bli fremtredende på oversikten over dagens ledere av NANOV. Ikke at det nødvendigvis betyr noe, men direkte negativt mener nå jeg det umulig kan være…?:thinking::crossed_fingers:

Er jo litt trist at NANOV må ta til takke med bunnfallet til Roche. CEO lanserte og utviklet kanskje Roches blockbustere, men hva har han gjort for de i det siste?

1 Like