Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nei… sant det! Ved nærmere ettertanke kunne det vel ikke vært værre…? Hælvette, førr en satans fettsnøs e e så ikke såg det dær tiliar!!!..

6 Likes

Da ser jeg at riktig sum er blitt overført fra kontoen min i dag, men ingen nye aksjer er blitt registrert. Det skjer kanskje senere i dag?

1 Like

Hmm, stille her… Håper ikke det var noen enkle nordnorske gloser som forårsaket dette? Om noen ble redde, ka jeg opplyse om at jeg ikke er sint, nei, ikke en gang veldig, veldig skuffet…! Ha en fortreffelig børsdag!:pray::crossed_fingers:

2 Likes

Aksjene kommer 20.04 i følge børsmeldingen

1 Like

Takk Andre K.

Offering, the share capital increase relating to the Repair Offering is expected
to be registered with the Norwegian Register of Business Enterprises on or about
19 April 2021 and the Offer Shares will be delivered to the VPS accounts of the
subscribers to whom they are allocated on or about 20 April 2021.

1 Like

Når man ser ordre bilde før roboter og short legger seg på ,tror jeg at en godmelding nå vil få kurs til himmelen

2 Likes

Enig her, det skal ikke mye til for å sette fyr på denne nå. Vi har testet motstand på 30 og 35 for ikke lenge siden, jeg mener vi skal se 40-tallet innen juni bare ved hjelp av opprettholdelse av guidingen. Andre nyheter kan dra kursen enda lenger nord. Vi er på oppløpssiden!

4 Likes

Inndekning av short fortsetter:
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

2 Likes

Jeg har ikke blitt trukket enda. Trodde oppgjørsdato var i morgen? Men pengene står nå på konto så det er bare å trekke… :man_shrugging:

1 Like

Mine ble trukket i dag, ask-kontoen

På Zero ble jeg trukket allerede mandag. VPS igår.

I et hypotetisk scenario hvor alt går etter planen iht. nåværende guiding: hva er så beste estimat på når vi kan forvente første krone i salgsinntekt?

1 Like

Hm, mulig jeg har oppgitt feil konto. Får sjekke med megler angående kontonummer jeg oppga.

Beklager irrelevante og uinteressante poster :slight_smile:

Fikk du ikke en bekreftelse på mail? Der står i alle fall de 3 siste sifferne på konto for belastning hos meg.

1 Like

Gammelt nytt, men de store aktørene buller radiofarmaka

We believe this technology has the potential to transform many patients’ lives.”

Fusion CEO John Valliant noted: We believe (this deal) is evidence of the growing interest in the use of molecularly-targeted radiation as a next-generation cancer therapy.”

17 Likes

3 Likes

Spørs om vi har sett bunnen for denne gang. Short dekker inn og stadig rykker vi nærmere news, som forøvrig kan komme anyday👍Tror vi vil se et nytt forsøk på 26ish, og en solid stigning derfra inn mot Q1-pres!

3 Likes

Short dekker inn men aksjen faller!

Ooohwæææh!
Slapp av, dette har skjedd tidligere, også. I denne aksjen.
Det kommer til å gå over. Og det kommer sannsynligvis til å skje igjen.
Kursutviklingen i denne aksjen tar noen merkelige svinger. Ikke alltid godt å se…

1 Like