Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hm, mulig jeg har oppgitt feil konto. Får sjekke med megler angående kontonummer jeg oppga.

Beklager irrelevante og uinteressante poster :slight_smile:

Fikk du ikke en bekreftelse på mail? Der står i alle fall de 3 siste sifferne på konto for belastning hos meg.

1 Like

Gammelt nytt, men de store aktørene buller radiofarmaka

We believe this technology has the potential to transform many patients’ lives.”

Fusion CEO John Valliant noted: We believe (this deal) is evidence of the growing interest in the use of molecularly-targeted radiation as a next-generation cancer therapy.”

17 Likes

3 Likes

Spørs om vi har sett bunnen for denne gang. Short dekker inn og stadig rykker vi nærmere news, som forøvrig kan komme anyday👍Tror vi vil se et nytt forsøk på 26ish, og en solid stigning derfra inn mot Q1-pres!

3 Likes

Short dekker inn men aksjen faller!

Ooohwæææh!
Slapp av, dette har skjedd tidligere, også. I denne aksjen.
Det kommer til å gå over. Og det kommer sannsynligvis til å skje igjen.
Kursutviklingen i denne aksjen tar noen merkelige svinger. Ikke alltid godt å se…

1 Like

En inndekning fra 0,50% til 0,499% er jo ikke så veeeldig kursdrivende :slight_smile:

Forresten, noen som har noen tanker om dagordenen på generalforsamlingen i slutten av denne måneden?

Jeg ble trukket igår. Så nå er det bare å sette seg tilbake i stolen og vente 5-12 måneder for evt salg :wink:

2 Likes

Ja, det ble trukket i går hos meg og :+1:

2 Likes

Inntil det kommer nyheter blir det vel et labert volum i denne nå som man har fått handlet via emisjonen. Blir uansett spennende mot kvartalsrapport 26 mai :+1:

Jeg har identifisert et par aktuelle datoer dersom de slipper Archer-1 / DLBCL-data på konferanse.

ICML (Lugano) - abstraktslipp den 3. mai.
ASCO - Abstraktslipp den 28. april.

Utover dette så kan Archer og DLBCL-data komme som top line-slipp any day, men jeg tipper de OGSÅ vil forsøke å komme seg på en konferanse.

21 Likes

Til info, hvis du er et rotehue som jeg, og ikke hadde full dekning på bankkontoen igår, sørg for dekning idag, fordi dnb prøver å trekke fra kontoen igjen i kveld.

2 Likes

Lurer på om vi kanskje har et lite vakuum i disse dager, definert som et fravær av mulige tradere fordi flere har solgt aksjer for å finansiere de nye?

Mange overtegnet seg i emisjonen, og i snitt fikk man ca aksjer for 5 ganger mer enn det man hadde rett til. Mange solgte kanskje derfor tilsvarende ned av beholdningen på 24 kroner for å finansiere kjøp på 22.75?

Nå er disse aksjene borte fra VPS, og nye kommer ikke inn før til tirsdag 20.april. Da blir det litt mindre å plukke på fra shortsgutta hvis de har bestemt seg for å dekke inn ref åpen short.

Synes kursen skvetter fort opp nå uten at selgerne er særlig villige til å gi ved dørene. Godt tegn :sunglasses:

3 Likes

Forsøkt å betale i salami?

1 Like

Nei, men Perserne derimot: De betalte dyrt i Salamis :slight_smile:

1 Like

Noen som ikke har blitt trukket ennå?

Har ikke hørt et kløyva ord fra Saxo.

Hittil ser teorien min om at de flashet shorten for å dekke inn ut til å være korrekt. Kun Voleon igjen nå med redusert short sammenliknet med sist.:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

De som solgte mandag og tirsdag har vært til stor hjelp for disse :frowning:

Forøvrig bra for dem om de kvitter seg med shorten før Q1, ville aldri holdt en short over den datoen.

1 Like