En inndekning fra 0,50% til 0,499% er jo ikke så veeeldig kursdrivende
Forresten, noen som har noen tanker om dagordenen på generalforsamlingen i slutten av denne måneden?
Jeg ble trukket igår. Så nå er det bare å sette seg tilbake i stolen og vente 5-12 måneder for evt salg
Ja, det ble trukket i går hos meg og
Inntil det kommer nyheter blir det vel et labert volum i denne nå som man har fått handlet via emisjonen. Blir uansett spennende mot kvartalsrapport 26 mai
Jeg har identifisert et par aktuelle datoer dersom de slipper Archer-1 / DLBCL-data på konferanse.
ICML (Lugano) - abstraktslipp den 3. mai.
ASCO - Abstraktslipp den 28. april.
Utover dette så kan Archer og DLBCL-data komme som top line-slipp any day, men jeg tipper de OGSÅ vil forsøke å komme seg på en konferanse.
Til info, hvis du er et rotehue som jeg, og ikke hadde full dekning på bankkontoen igår, sørg for dekning idag, fordi dnb prøver å trekke fra kontoen igjen i kveld.
Lurer på om vi kanskje har et lite vakuum i disse dager, definert som et fravær av mulige tradere fordi flere har solgt aksjer for å finansiere de nye?
Mange overtegnet seg i emisjonen, og i snitt fikk man ca aksjer for 5 ganger mer enn det man hadde rett til. Mange solgte kanskje derfor tilsvarende ned av beholdningen på 24 kroner for å finansiere kjøp på 22.75?
Nå er disse aksjene borte fra VPS, og nye kommer ikke inn før til tirsdag 20.april. Da blir det litt mindre å plukke på fra shortsgutta hvis de har bestemt seg for å dekke inn ref åpen short.
Synes kursen skvetter fort opp nå uten at selgerne er særlig villige til å gi ved dørene. Godt tegn
Forsøkt å betale i salami?
Nei, men Perserne derimot: De betalte dyrt i Salamis
Noen som ikke har blitt trukket ennå?
Har ikke hørt et kløyva ord fra Saxo.
Hittil ser teorien min om at de flashet shorten for å dekke inn ut til å være korrekt. Kun Voleon igjen nå med redusert short sammenliknet med sist.:
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
De som solgte mandag og tirsdag har vært til stor hjelp for disse
Forøvrig bra for dem om de kvitter seg med shorten før Q1, ville aldri holdt en short over den datoen.
Den siste setningen beskriver egentlig hvordan dette har snudd. Før sist kvartal var det knapt noen som ville sitte inne på presentasjon. Nå er det hlyrisiko å ha shortet før presentasjon. Det er en situasjon jeg kjenner er mer komfortabel å være i.
Har heller ikke blitt trukket enda av DNB
Edit:
Da var mine trukket også fredag 16.
Jeg ble trukket her om dagen av Dnb
Dette er sikkert nevnt lenger opp i tråden, men Mei Pharma meldte for et par dager siden at de har fullført sitt pivotale studie, som retter seg mot samme pasientgruppe som Paradigme.
I mine øyne er dette en god nyhet for Nano. De slipper nå å konkurrere om pasientene med et annet pivotalstudie! Jeg tror dette vil merkes ganske bra på andel pasienter de får inn til screening, og er et element som gjør guidingen litt enklere å nå.
26 Mai kan i grunnen ikke komme fort nok, og om de fortsetter å rekruttere bra, og opprettholder guiding, kan man se en kurseksplosjon ala etter q4.
Flott. Kan liksom ikke forstå at de guider for positivt. Nieba liksom. Sindige tyskeren. De må jo ha ganske god innsikt i dette. Når årsrapporten er like positiv og seneste selskaps presentasjon ikke nevner nedgang. Er det ikke nærliggende å anta at vi er ok track til guided 7 pasienter i måneden??
Er dette en konkurrent for Nano og som kan skabe bøll for AA søknaden til Nano i 2022 ?
Nei. Frem til ett produkt har fått en endelig godkjenning etter fase 3 studiet så er målet åpent for alle aktører. Etter ett produkt har fått en endelig godkjenning lukkes AA vinduet og nye produkter må ha full godkjenning 3 faser. Pr idag er copalisib nærmest. Men der har jeg en anelse om at det går i sirup med vilje fordi de ønsker midlertidig godkjenning så lenge som mulig siden de sliter med store bivirkninger. Men der er snakk om store studier med 1000 pasienter. Blir vel guidet ferdig 2024 mener jeg.