Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Den siste setningen beskriver egentlig hvordan dette har snudd. Før sist kvartal var det knapt noen som ville sitte inne på presentasjon. Nå er det hlyrisiko å ha shortet før presentasjon. Det er en situasjon jeg kjenner er mer komfortabel å være i.

4 Likes

Har heller ikke blitt trukket enda av DNB

Edit:
Da var mine trukket også fredag 16.

Jeg ble trukket her om dagen av Dnb

Dette er sikkert nevnt lenger opp i tråden, men Mei Pharma meldte for et par dager siden at de har fullført sitt pivotale studie, som retter seg mot samme pasientgruppe som Paradigme.

I mine øyne er dette en god nyhet for Nano. De slipper nå å konkurrere om pasientene med et annet pivotalstudie! Jeg tror dette vil merkes ganske bra på andel pasienter de får inn til screening, og er et element som gjør guidingen litt enklere å nå.

26 Mai kan i grunnen ikke komme fort nok, og om de fortsetter å rekruttere bra, og opprettholder guiding, kan man se en kurseksplosjon ala etter q4.

12 Likes

Flott. Kan liksom ikke forstå at de guider for positivt. Nieba liksom. Sindige tyskeren. De må jo ha ganske god innsikt i dette. Når årsrapporten er like positiv og seneste selskaps presentasjon ikke nevner nedgang. Er det ikke nærliggende å anta at vi er ok track til guided 7 pasienter i måneden??

5 Likes

Er dette en konkurrent for Nano og som kan skabe bøll for AA søknaden til Nano i 2022 ?

Nei. Frem til ett produkt har fått en endelig godkjenning etter fase 3 studiet så er målet åpent for alle aktører. Etter ett produkt har fått en endelig godkjenning lukkes AA vinduet og nye produkter må ha full godkjenning 3 faser. Pr idag er copalisib nærmest. Men der har jeg en anelse om at det går i sirup med vilje fordi de ønsker midlertidig godkjenning så lenge som mulig siden de sliter med store bivirkninger. Men der er snakk om store studier med 1000 pasienter. Blir vel guidet ferdig 2024 mener jeg.

2 Likes

Ikke i noen stor grad nei.
Mer toxic og ikke egnet for samme pasienter som Paradigme-populasjon (+65 år).

(Anbefaler å høre på Radforsk podkast fra sept 2020 hvor Nieba snakker om de ulike behandlingsformene for 3L og hvorfor de mener Betalutin er så unik for denne pasientgruppen versus andre.)

Mei Pharma har en Pi3k inhibator (Zandelisib), og det medfølger flere bivirkninger og noe tyngre behandlingsregime. Mei Pharma skriver i en presentasjon at Pi3k inhibatorer har hatt lavt historisk opptak grunnet toxicity, men de mener deres produktet kan endre på det.

Zandelisib was generally well-tolerated. The rate of drug related grade 3 AESI was: diarrhea 3.5% (2 57); colitis 3.5% (2/57); rash 1.8% (1/57); ALT/AST elevation 1.8% (1/57); non-infectious pneumonitis 1.8% (1/57). No grade ≥3 AESI has been reported after Cycle 3, when patients are treated with the IS, and the discontinuation rate due to adverse events was 7% (4/57). There were no isolated grade 3 elevations in ALT and AST: such elevations were transient and in each case were associated with grade 3 diarrhea or rash.

Fra NANO’s ferskeste presentasjon:

7 Likes

Big in Japan?

Vet ikke om denne er lagt til her tidligere:

Fra februar-21. Virker som om NANOV knytter til seg hjelp i Japan.

Bruk maskinoversettingsfunksjonen i nettleser.

9 Likes

Ser ut som en patentsøknad?

3 Likes

Mer om Astamuse. På engelsk.

Står en del om rituximab, kan det være noe med archer-1?

Uansett spennende, tror mange kan bli tatt på senga av forskjellige sammarbeid/partneravtaler som kommer framover!:fire:

7 Likes

Det ser veldig ut som et patent. Som er alfa og omega for å kunne utlisensiere i et marked, så det er jo bra.

Folketrygd fonde skal vel ha tilbake utlånte aksjer til G f så hold på aksjene så short må bet litt ekstra

2 Likes

Jeg ble trukket på den 14/4. FIkk brev i posten idag om at pengene måtte være på konto innen den 14/4. (Noen har ikke fått med seg at det finnes digitale løsninger).

Men jeg har ikke mottatt aksjene på min konto enda.

Det er 20. april man mottar aksjene. Står i børsmeldingen fra 12. april :slight_smile:

1 Like

Da er Worldquant tilbake med 0,5% short

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Det er så morsomt å lese om folk som kjøper seg opp i emisjoner uten å lese prospektet, 100 forskjellige spørsmål som man burde kunne klare å finne ut av selv helst før en investering :sweat_smile:

6 Likes

Har vi en tro på press i kursen når rep emi aksjene kommer ut i markedet på tirsdag eller er alle standhaftige og lar shorterne få blø?

For de som vil selge rep emi aksjene sine hvorfor vente og ikke selge dem nå