Det er et par grunner til at jeg anser NANOV som nesten umulig å ikke eie store deler av 2021, og jeg skal forsøke å skissere hva jeg ser for meg under.
Det sier seg selv at dette ikke gjelder dersom selskapet skulle rekruttere dårlig igjen.
I hovedsak består value inflection pointene til aksjen i 2021 av fem punkter:
- Data fra alle pasientene i Archer-1
- Oppdatering på innrullering av pasienter til Paradigme på Q1
- Oppdatering på innrullering av pasienter til Paradigme på Q2
- Melding om at studien er ferdig rekruttert
- Top line data
Archer-1
Det er kun snakk om data fra 6 pasienter, men i bakkant ligger det så mye preklinisk forskning at selskapet føler seg sikre på at de kan bestemme seg for veien videre etter Paradigme på bakgrunn av dosimetri og kliniske observasjoner av disse 6 pasientene.
Her er det snakk om en mulighet for at selskapet lanserer et fase 3 program i kombinasjon med et av verdens mest suksessfulle medisiner, og det er fullt mulig at de vil gjøre det med fantastisk utseende innledende resultater.
Dette er muligheten vi har ventet på siden 2016, og det tar meg videre til neste punkt.
Oppdatering på Paradigme
Dersom det viser seg at selskapet har snudd skuta ordentlig fra å knapt rekruttere til å være on track til å kunne lese av rundt årsskiftet, så er det i mine øyne sannsynlig at flere ting skjer
- Utlisensieringsdiskusjonene rundt Betalutin i EU, Asia osv blir mer intense når selskapet kan vise en veldig sannsynlig timeline.
- Flere og større investorer blir mer interessert i aksjen på grunn av ovennevnte punkt.
- Eventuelle partnere OG eventuelle nye investorer vil ha Archerdataene friskt i minne, og dersom de er gode og signaliserer enda mer spennende ting: Ja, da mistenker jeg at vi kan få en gjentakelse av kursreaksjonen etter Q4, og nivåer vi ikke har sett på flere år.
Etter Q1, dersom de er on track, så vil vi kunne begynne å snakke om at muligheten er høyere for at det tikker inn et bud på distribusjonsrettigheter for Betalutin, og i mine øyne stiger denne sannsynligeten dersom Q2 og finalized enrollment blir meldt i tide.
Lykke til. Dette er en enkel skisse av hvorfor NANOV er 1 av 2 selskaper jeg tror det er lurt å være investert i nå. Håper jeg ikke jinxet noe nå og det kommer en ny pandemi.