Problemstillingen er mye mer relevant for aksjene fra den første rettede emisjonen. Men de kom vel utlånt og inn på konto omtrent fra første dag?
Vel, jeg spekulerer ikke i noe nedsalg. Jeg vil da anta at mine medaksjonærer evner å se et litt større potensiale i NANOV enn et par kroner de kan oppnå i differanse på rep emi kursen og de siste dagers omsetningskurs. Hvis ikke er det bare å beklage at de som selger på disse nivåene, vil måtte oppleve å innse at de kunne fått en helt annen og betydelig større avkastning dersom de hadde hatt minimalt med tålmodighet og ventet til høsten 2021. Men nå er det ikke noe nytt at en del kaster fra seg NANOV aksjer for tidlig. Vi så mange eksempler på det høste 2016. Og vi vil se mange eksempler i månedene som kommer.
Sikkert mange som ønsker å skryte av “free lunch” uten å måtte lyve
Det er et par grunner til at jeg anser NANOV som nesten umulig å ikke eie store deler av 2021, og jeg skal forsøke å skissere hva jeg ser for meg under.
Det sier seg selv at dette ikke gjelder dersom selskapet skulle rekruttere dårlig igjen.
I hovedsak består value inflection pointene til aksjen i 2021 av fem punkter:
- Data fra alle pasientene i Archer-1
- Oppdatering på innrullering av pasienter til Paradigme på Q1
- Oppdatering på innrullering av pasienter til Paradigme på Q2
- Melding om at studien er ferdig rekruttert
- Top line data
Archer-1
Det er kun snakk om data fra 6 pasienter, men i bakkant ligger det så mye preklinisk forskning at selskapet føler seg sikre på at de kan bestemme seg for veien videre etter Paradigme på bakgrunn av dosimetri og kliniske observasjoner av disse 6 pasientene.
Her er det snakk om en mulighet for at selskapet lanserer et fase 3 program i kombinasjon med et av verdens mest suksessfulle medisiner, og det er fullt mulig at de vil gjøre det med fantastisk utseende innledende resultater.
Dette er muligheten vi har ventet på siden 2016, og det tar meg videre til neste punkt.
Oppdatering på Paradigme
Dersom det viser seg at selskapet har snudd skuta ordentlig fra å knapt rekruttere til å være on track til å kunne lese av rundt årsskiftet, så er det i mine øyne sannsynlig at flere ting skjer
- Utlisensieringsdiskusjonene rundt Betalutin i EU, Asia osv blir mer intense når selskapet kan vise en veldig sannsynlig timeline.
- Flere og større investorer blir mer interessert i aksjen på grunn av ovennevnte punkt.
- Eventuelle partnere OG eventuelle nye investorer vil ha Archerdataene friskt i minne, og dersom de er gode og signaliserer enda mer spennende ting: Ja, da mistenker jeg at vi kan få en gjentakelse av kursreaksjonen etter Q4, og nivåer vi ikke har sett på flere år.
Etter Q1, dersom de er on track, så vil vi kunne begynne å snakke om at muligheten er høyere for at det tikker inn et bud på distribusjonsrettigheter for Betalutin, og i mine øyne stiger denne sannsynligeten dersom Q2 og finalized enrollment blir meldt i tide.
Lykke til. Dette er en enkel skisse av hvorfor NANOV er 1 av 2 selskaper jeg tror det er lurt å være investert i nå. Håper jeg ikke jinxet noe nå og det kommer en ny pandemi.
Takk for interessante tanker. Tror vi er flere som følger deg i de tankene. Innrulleringen til Paradigme er en essensiell parameter for at NANOV skal komme på radaren til flere investorer. Oppdateringen på Q1 presentasjonen vil således være svært viktig for den videre kursutviklingen. Dersom den positive trenden fra Q4 bekreftes, eller sågar overgås, så vil nok interessen ta seg betraktelig opp.
Du sier «flere og større investorer». Tenker du da også på at fond begynner å kjøpe seg opp?
Det er 7 pasienter som er behandlet i Archer-1 (ref Radium podcast ep 167), som du jo også skrev den 17. mars:
Jeg har fått påpekt i ettertid at det er snakk om 6 evaluerbare pasienter. Husker ikke hvem som sa det
Radium podcast 167 23:33:
Lars Nieba: «Archer-1 is our combinatory phase 1 study. We have 7 patients».
Får vel spe på med noe annet mens vi venter da…
212Pb-NNV003 displays a favorable toxicity profile after a single intravenous injection in tumor-free mice. No acute hematological toxicity was observed, and animals presented only a slight initial reduction in their platelets (PLT) counts which was fully recovered 4-weeks after injection. A single intravenous dose of 10, 15 or 20 μ Ci of 212Pb-NNV003 led to 70%, 90% and 100% of mice injected with MEC-2 cells being tumor free 20 weeks post cell injection. Control animals that received saline, cold antibody or 212Pb-cetuximab presented a median survival of 4.9, 5.4 and 9.3 weeks, respectively. A single intravenous dose of 2.5, 5 and 7.5 μ Ci 212Pb-NNV003 led to over 80% tumor-free mice injected with Daudi cells 15 weeks post cell injection. Control animals that received saline, cold antibody or 212Pb-cetuximab presented a median survival of 7, 7.8 and 7.7 weeks, respectively.
og:
The global market for chronic lymphocytic leukemia (CLL) expected to reach $12 billion by 2027, growing at CAGR 12.7% over the forecast period, driven by launch of premium-priced new therapies for CLL patients with high unmet needs.
Gleder meg til denne skal i klinikk!
Skal sies at det finnes en del behandlinger her allerede, blant annet AZ acalabrutinib(calquense) med ganske bra responsrater i forhold til SoC. Trial Results Demonstrate Long-Term Efficacy and Tolerability of Acalabrutinib for CLL
Fra Q1
For Archer-1, we have currently recruited – there is an echo. Now I think it’s better. Yes, for Archer-1, we are in the second cohort. We have recruited 5 patients. One of them was not eligible. And we have to find 2 additional patients to close the final – the current cohort for Archer-1. So in total, we will have some 6 patients to evaluate the data in Archer-1.
Men dette er ikke R/R pasienter som jeg mener Alpha37 skal brukes mot.
In the single-arm ACE-CL-001 trial, previously untreated patients with CLL were
In the global, randomized, multicenter, open-label phase 3 ASCEND trial, patients with relapsed or refractory CLL were given either 100 mg twice daily of acalabrutinib (n = 155) or the investigator’s choice of rituximab (Rituxan) combined with idelalisib (Zydelig) or bedamustine (Treanda; n = 155). In the final analysis of the trial, approximately 82% of patients with relapsed or refractory CLL who were treated with acalabrutinib were alive and free from disease progression at 18 months compared with 48% of those who were given rituximab combined with idelalisib or bendamustine. Previously, the trial met the primary end point of Independent Review Committee-assessed progression-free survival at the interim analysis.
Ser ut som det var R/R mot godkjenning?
Man kan vel antagelig forvente safety-data på 7 pasienter i Archer da og responsdata på kun 6 av dem. Eller…?
Blir muligens flisespikkeri, men på Radium podcast nr 167, så sier Nieba 2 ganger at de har 7 pasienter i Archer-1. Merkelig å si dette dersom 1 av de ikke er eligble, og er vel da per definisjon ikke med i Archer-1 studien. Kan også være at de skulle ha hatt 6 totalt, men at de screena 2 stykker på samme tidspunkt (på forskjellige lokasjoner), og derfor tok med 1 ekstra til at det totalt blir 7. Denne typen hendelse sier han også kan oppstå i paradigme, der det kan oppstå en situasjon der de har 119 pasienter, også er det 3 stykker som screenes samtidig, slik at det totale antall pasienter muligens kan bli høyere. Og i Niebas eksempel, totalt 122. Deretter er det rekrutteringsstopp, sier han. Men kan hende det er 6 eligble + 1 non-eligble slik som du siterer og tolker @Pk2k. 🤷🏼
Virker som Nieba ikke har helt kontroll på archer, har stilt spørsmålet uhyre mange ganger via tideligere Q pres og har alltid fått “njaa ca bla bla 6 eller 7 så da havner vi rundt 6 pasienter”. Vi får vel bare vente å se til dataene foreligger på hvor mange pasienter det blir. 7/7 - 6/7 cr gjør meg heller ingenting 3/7 forblir skrekken, men alle tidligere data både invivo og i forrige kohort sier noe annet
Av det jeg finner så er det fortsatt en foretrukket behandling for R/R over venetoclax + rtx. I førstelinje finnes det alt fra BTK, PI3K og mAbs…
Regner med acalabrutinib forstyrret rommet i markedet til Ibrutinib som eneste anbefalte BTK inhibitor når den ble godkjent.
Joda, men sikkert en del som sitter med rep emi aksjer på kredit og som ønsker å tjene en krone eller to.
Når neste uke er passert så er nok de ute av bilde og vi kan løfte blikket fremover mot q1
Det er jo kjent fra tidligere at 1 av de to første i kohort 2 var “non-eligible”. Derfor måtte de ha en pasient til. Så i realiteten er det 6 det er snakk om + 1 Non-eligible.
Vel, man må jo ha hatt aksjer på forhånd for å i det hele tatt kunne kjöpe i repemisjonen, så det har jo värt god tid til å selge det antallet man har önsket til nå… Ser ikke helt noen god grunn til å vente til rep-aksjene er inne på kontoen…