Nettopp. Tror de fleste skjønner at de kan selge før de får emi aksjene. Kursutviklingen viste en ganske kraftig dipp dagen før eller samme dag som pengene skulle trekkes og det er rasjonelt. Folk trengte midler for å ha penger på konto til emi aksjer. Jeg kom i en slik situasjon ettersom jeg fikk såpass mye flere aksjer enn forventet. Da ble jeg tvungen selge aksjer. Det endte opp med at jeg er 90% i nanov istedenfor 80%. Så wish med luck.
Haha. 2022 før fellesferien. Da satser jeg på å dra fram smokingen. Er Nano over 100 kr skal jeg poste bildet her.
Jeg er meget positiv til at rekrutteringstakten for PARADIGME i UK skal øke betydelig (og har sikkert allerede økt) fremover:
Fra presentasjon på DNB’s 11th Annual Nordic Healthcare Conference den 15.12.2020:
Fra transcript på Q420-presentasjonen
Oppdaterte corontatall for UK:
…ser lovende ut i US også hvor de nå har åpent 14 sites
Edit: og i perioden hvor Covid spiker, rekrutterer altså NANOV sitt høyeste antall so far… Q4 pres var 18.02 … med superhøy smitte de 3 foregående mnd. .Kort tid etter q¤ pres faller kurvene som en sten… kan vel ikke akkurat være negativt for rekrutteringen
Neppe. Og jeg tror ikke man bør bli overrasket dersom det viser seg at rekrutteringen går raskere enn ledelsen meldte på Q1 presentasjonen.
Minst av alt skal vi forvente det. Håp på guiding, forvent guiding - annet er bonus.
Ikke uenig. Jeg forventer ikke mer enn guidet, men jeg vil heller ikke bli overrasket dersom det skulle vise seg at rekrutteringen går bedre enn guidet.
Synes det er skummelt at det skal dannes unødvendig hype rundt rekrutteringen nå. At Nano fortsetter å levere på nåværende guiding er DET ENESTE som betyr noe. Å begynne å snakke om lynrask rekruttering etter 1 god Q-rapport blir tull.
Det eneste man skal og bør forvente er at guiding opprettholdes ved neste Q, og at rekrutteringstakten fortsetter i guidet tempo. DETTE VIL VÆRE STÅLBULL NOK.
Til og med en liten forsinkelse ift guiding vil være bull. Alt annet enn ny bråstopp really.
Det er slutt me rabatt på Nano aksjen når Covid 19 er ikke lengre ett problem.
Tror både 30 og 40 er realistisk innen Q1
I Israil landet etter vaksinering på 60% landet fungerer åpent som normalt der Nanov har flere sites og kan tenke meg flere pasienter rekruteres der også.Jeg er super optimiskt fremover.
Storbritannia idag kun 2 273tilfelle med Covid 19
Usa kun 52000 smitet
Israil har tot antall smittet med Covid går ned hver dag nå kun litt over 2000 tot smittet i landet
USA: Halvparten av alle voksne har fått minst én vaksinedose
Mer enn halvparten av alle amerikanere over 18 år er vaksinert mot koronaviruset, ifølge smittevernmyndighetene
Løp og kjøp Nano Covid19 er ingen problem lengre for rekrutering av Paradigme
61-åringen hadde fått diagnosen Hodgkins lymfom, en sjelden kreft i lymfesystemcellene. Etter hvert spredte sykdommen seg til store deler av kroppen.
Da pasienten skulle starte med cellegiftbehandling ble han coronasmittet og pådro seg Covid-19. Til slutt ble han så dårlig at han måtte innlegges og få oksygentilførsel.
11 dager senere ble han skrevet ut.
Da legene fire måneder senere skulle sjekke hvordan det gikk med kreftsvulstene, ble de overrasket. CT-skanningen viste seg at alle kreftsvulstene, som tidligere var påvist i 61-åringens kropp, nå var nesten helt borte.
– Svulstene unngår ofte immunforsvaret, og i dette tilfellet ser det ut til at covid-19 har startet et virkelig effektiv motangrep. På en måte er det ikke så rart at vi ser slike tilfeller når vi nå vet hvor mange kreftpasienter det er og hvor mange av disse som også har fått Covid-19, sier professor i medisin, Paul Hunter fra University of East Anglia, ifølge Newsweek.
Tja, hvorfor poste dette på NANOV når det er Proof of Concept for onkolytiske virus.
Jeg kan helt spontant eksempelvis nevne Oncos-102 fra Targovax…
Jeg forventer en liten kombinasjon av short-angrep og salg av emi-aksjer mens de ennå er grønne, når folk får aksjene sine.
Håper selv på et lite dykk ned rundt emi-pris, for jeg fikk av en eller annen grunn ikke napp på kraftig overtegning🤷♂️
Det kan se ut som om det er god sjanse for emi-pris igjen ja, kanskje enda billigere. Ikke så mange ørene ned dit.
22,75 vs 23.52 er jo ikke store forskjellen, men godt å få den over for denne gang.
Ikke store gevinsten å hente på å selge for de korttenkte.
Bikkjer.
Kjedelig for dem sin del å komme inn nå, rett før de blir brent. Menmen, synes ikke synd på dem ^^