Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg forventer en liten kombinasjon av short-angrep og salg av emi-aksjer mens de ennå er grønne, når folk får aksjene sine.

Håper selv på et lite dykk ned rundt emi-pris, for jeg fikk av en eller annen grunn ikke napp på kraftig overtegning🤷‍♂️

1 Like

Det kan se ut som om det er god sjanse for emi-pris igjen ja, kanskje enda billigere. Ikke så mange ørene ned dit.

22,75 vs 23.52 er jo ikke store forskjellen, men godt å få den over for denne gang.
Ikke store gevinsten å hente på å selge for de korttenkte. :wink:

1 Like

Ny shortaktør i Nano.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

1 Like

2 Likes

Bikkjer.

Kjedelig for dem sin del å komme inn nå, rett før de blir brent. Menmen, synes ikke synd på dem ^^

2 Likes

Preklinisk data med 212Pb. Key takeaways fra lenken er at 212Pb har en fremtid i klinikken

Given the long half-life, central production and worldwide distribution of 212Pb-anti-CD38, researchers have determined that the α-radioimmunotherapy is not only effective but also clinically feasible

3 Likes

Litt bulling av RIT. En generell bevisstgjøring og positiv buzz rundt radiofarmaka kan gjøre rekrutteringen i fremtiden til nye studier (type Betalutin+Rituximab, konsolideringsterapi etc) mye enklere

https://wk.baidu.com/view/96383131866fb84ae45c8d71?pcf=2&bfetype=new

bilde

5 Likes

bulling med en 10 år gammel artikkel?

tenor (9)

5 Likes

Har noen fått de nye rep-emi-aksjene inn på konto i dag?

Har ikke kommet hos meg enda

whom they are allocated on or about 20 April 2021.

1 Like

TTT i den businessen her!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Shorter du?

Han er alltid litt ekstra kritisk når han venter på å kjøpe :grin:

4 Likes

Nordic Nanovector ASA - Share capital increase registered

Et lite stoploss-raid eller et lite shorteangrep som etterfulgte mld…?

1 Like

Er den ikke 8 år gammel…? (Januar 2013…?)

Er den ikke 8 år og 3 måneder gammel?

1 Like