Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Preklinisk data med 212Pb. Key takeaways fra lenken er at 212Pb har en fremtid i klinikken

Given the long half-life, central production and worldwide distribution of 212Pb-anti-CD38, researchers have determined that the α-radioimmunotherapy is not only effective but also clinically feasible

3 Likes

Litt bulling av RIT. En generell bevisstgjøring og positiv buzz rundt radiofarmaka kan gjøre rekrutteringen i fremtiden til nye studier (type Betalutin+Rituximab, konsolideringsterapi etc) mye enklere

https://wk.baidu.com/view/96383131866fb84ae45c8d71?pcf=2&bfetype=new

bilde

5 Likes

bulling med en 10 år gammel artikkel?

tenor (9)

5 Likes

Har noen fått de nye rep-emi-aksjene inn på konto i dag?

Har ikke kommet hos meg enda

whom they are allocated on or about 20 April 2021.

1 Like

TTT i den businessen her!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Shorter du?

Han er alltid litt ekstra kritisk når han venter på å kjøpe :grin:

4 Likes

Nordic Nanovector ASA - Share capital increase registered

Et lite stoploss-raid eller et lite shorteangrep som etterfulgte mld…?

1 Like

Er den ikke 8 år gammel…? (Januar 2013…?)

Er den ikke 8 år og 3 måneder gammel?

1 Like

De nye aksjene blir plassert fra klokka 16.00 og utover kvelden av DNB.

4 Likes

Haha. Poenget var vel bare at dersom man klager på alderen på artikkelen er det greit å være ryddig selv når man skal “påpeke” noe – istedenfor unøyaktig på ned/baissesiden.
Synes for øvrig 8 år gammelt ikke er så mye i denne settingen – artikkelen var tidlig ute og kan ha vært inne på noe den – vi ser mer og mer radioimmunoterapi/RITs dukke opp i klinikk og preklinisk.

8 Likes

Fikk mine nå ista, brukte dnb :+1:

Brukte Carnegie, men DNB gjør selve transaksjonen for dem. Da tar det kanskje noen timer mer.

PÅ investor.VPS.no kontoen er de kommet inn og står som overført, men inne på DNB VPS konto aksjehandel er de ikke kommet enda. Så er vel ikke lenge til systemet oppdaterer seg.

2 Likes

Måtte purre på dnb markets kundeservice forrige emisjon jeg var med i, oppdaterte seg raskt etter det :ok_hand:

Jeg har fått mine fra DNB tidligere i dag :+1:
Ny test av 23 i dag igjen. Nå er vel stort sett alle emi aksjene i markedet og en drøy måned til Q1.
Spennende tider fremover

4 Likes