Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

De nye aksjene blir plassert fra klokka 16.00 og utover kvelden av DNB.

4 Likes

Haha. Poenget var vel bare at dersom man klager på alderen på artikkelen er det greit å være ryddig selv når man skal “påpeke” noe – istedenfor unøyaktig på ned/baissesiden.
Synes for øvrig 8 år gammelt ikke er så mye i denne settingen – artikkelen var tidlig ute og kan ha vært inne på noe den – vi ser mer og mer radioimmunoterapi/RITs dukke opp i klinikk og preklinisk.

8 Likes

Fikk mine nå ista, brukte dnb :+1:

Brukte Carnegie, men DNB gjør selve transaksjonen for dem. Da tar det kanskje noen timer mer.

PÅ investor.VPS.no kontoen er de kommet inn og står som overført, men inne på DNB VPS konto aksjehandel er de ikke kommet enda. Så er vel ikke lenge til systemet oppdaterer seg.

2 Likes

Måtte purre på dnb markets kundeservice forrige emisjon jeg var med i, oppdaterte seg raskt etter det :ok_hand:

Jeg har fått mine fra DNB tidligere i dag :+1:
Ny test av 23 i dag igjen. Nå er vel stort sett alle emi aksjene i markedet og en drøy måned til Q1.
Spennende tider fremover

4 Likes

“Dødt løp” mellom nano og pcib. 23,00.

Det er nesten litt rørende (selv om det ikke er morsomt) å se hvor intenst og målrettet robotene handler for å få denne aksjen ned så langt som mulig for å komme ut av shorten i pluss. Dette klarer de nok også dersom det ikke ramler inn en ARCHER -oppdatering ut av det blå. Kanskje de kan klare å skaffe ca 1 mill aksjer på dette nivået.

Det er bare fem dager siden jeg publiserte denne, så da har vel informasjonen forlatt den kollektive korttidshukommelsen.

Det er nok av VIPs i 1H i NANOV.

5 Likes

Folk får rulle ørene mens de kan, så tar jeg ti-kronene når de kommer :slight_smile:

Har rotet meg bort i øretrilling i Nano for mange ganger til å ikke ta sats nå som vi endelig har en god høst i vente. Vi snakker bare 5mnd til Paradigme er ferdig og 8 mnd til resultatene.
Også digg at kronen er sterk nå :slight_smile: Da blir det billigere for Nano å drive, siden de hadde 44M NOK i utenlandsk valuta og resten i NOK ved årsslutt ^^

4 Likes

Pass på så ikke Ling kommer for å nedjustere kursmålet.

2 Likes

Hehe, kronen blir svak igjen ved jevne mellomrom, ikke noe å stresse over, men for Nano akkurat disse månedene er det gull :slight_smile:

1 Like

Ny stilling lagt ut * Director GMP Quality Assurance

“Nordic Nanovector is looking for a highly experienced Director to strengthen the company’s diverse, dedicated and
highly experienced Quality Assurance team.
The position will have responsibility for quality operational oversight for the biological and radiopharmaceutical
manufacturing at Contract Manufacturing Organisations (CMOs) producing Nordic Nanovector’s developmental
products, ensuring that GMP activities are consistent and meet both external and internal requirements.”

22 Likes

Tror ikke det er så mye tvil innad i organisasjonen lenger. De gjør alt de må for å gå til markedet.

3 Likes

Worlquant også opp på 0,5 % short igjen i dag. Er vel ikke vanskelig å forestille seg at det er shortfondene som forsøker å holde kursen nede nå.
Total synlig short 1,59 %.

1 Like

…og med omkring 600mnok as we speak på bok så kan de ikke spille på emisjonsspøkeleset lenger heller. Kan bli en artig sommer/høst :slight_smile:

2 Likes

Koster vel litt mindre for short å senke kursen noen prosenter nå når vi små håpefulle har kjøpt igjennom rep. Ville nok vert mere kjøpsposter i markedet om rep emi ble kansellert.

Ikke spesielt stor uttelling de kan slå i bordet med i denne runden

Tynt med motstand over 29 og 31, sjekk volumprofilen:

1 Like

tanker rundt tekniske her savepig? ser vi er i taket av trendkanalen her