Er nok heller et tegn på at Gilead ikke vil kjøpe Nordic Nanovector, og således rimelig bear.
Gilead er vel heller ikke involvert i noe RIT forskning som jeg finner vertfall, så i verste fall nøytralt?
De er vel mer interesserte i sin egen CAR-T behandling, Yescarta.
Kanskje går det noen rykter i de indre kretsene i miljøet som Per har snappet opp? At han vet noe vi andre ikke vet er jeg temmelig sikker på
Han har vel mye kunnskap og erfaring fra denne bransjen og skjønner at risk/reward i NANOV er veldig fordelaktig akkurat nå, men det vil vel flere og flere kunne resonere seg fram til uten at man trenger å ha hørt noen rykter.
HealthCap er vel største eier i begge selskap, og Per Samuelson sitter i styret på vegne av HC i både Nano og Oncopeptides.
Ikke så rart om PWO er godt informert om hva som rører seg i Nano om dagen
Innsidehandel mao
Det har vi vel ingen grunnlag for å påstå.
Man kan jo være godt informert uten at det betyr at man har innsideinformasjon.
Shit. Det er jo sprengstoff deluxe. Det var jeg ikke klar over. Bull så det holder
Joda, men det var noen som trakk konklusjon med en gang at han viste noe vi ikke vet.
Ikke tvil om at det er veldig interresant kjøp.
Skjermbilder under gårsdagens presentasjon The 7th Annual Global Summit on Hematological Malignancies whistler 2021.
Hvis vi ser for oss at PWO forhåpentligvis ikke har tilgang til mer info enn markedet øvrig, så skal vi heller glede oss over at han ser det samme som oss og derfor har lastet på med aksjer.
Det er mye bra offentlig info man kan legge til grunn for å ta plass på aksjonærlisten:
- Rekrutteringen har skutt fart, fremtidig guiding virker oppnåelig og troverdig.
- Kun 12 - 15 mnd til Betalutin får mulig AA i USA og EU.
- Ansettelse av en strategisk og høyst relevant CEO for kommende steg mot kommersialisering.
- Lav MCAP med betydelig oppside tatt i betraktning punkt 1 & 2.
- Medisin med predefinert målgruppe med klinisk godt dokumentert effekt og bivirkninger. Få konkurrenter i 3L for eldre personer med begrenset helsetilstand.
- Lovende utsikter for på sikt få plass både i 2L og 1L.
Deretter en del x-faktorer som partneravtaler i Kina og EU, og helt åpenbart også muligheter for bud på hele selskapet / pipen.
At selskapet er finansiert gjennom H2 2022 begrenser også mye av nedsiden man har måtte akseptere som NANOV-aksjonærer de siste tre årene.
Jeg liker absolutt at andre biotek-topper legger penger i caset, men se ikke bort fra at vedkommende ser de samme triggerne og derisken som oss andre kan uten å være nærmere informasjonen enn den gjennomsnittlige TI-leser
Det er vel ingen andre bioteks på OSE som er nærmere kliniske value inflection points enn hva NANOV er.
(Ser selvsagt bort fra ukjente bud og dealer som kan komme som lyn fra himmelen)
Oppstart av CLL studiet med Alpha37 er en x-faktor som markedet overhodet ikke har tatt innover seg
Vet ikke om jeg har riktig mann, men kan det ha seg at Styremedlem( i PCIB) Hans Peter Bøhn har aksjer i Nano ?
Noen som vet dette ?
Ser det er en ved dette navnet på aksjonærlisten i Nano.
Veldig interessant. Det var da ikke små summer det var snakk om heller. Mildt sagt positivt.
Kimen AS hadde drøyt 107.000 i 2019.
Enig med deg i det. Når vi legfolk evner å se og verdsette de grep den nye ledelsen har gjort siste året, hvor mye mer evner ikke da fagfolkene å se? Og det er nettopp derfor jeg tror at flere enn ett BP holder et våkent øye med NANOV og det som skjer der for tiden. Jeg bare håper og tror at dagens styre og hovedaksjonærer vil vite å verdsette NANOV den dagen første budet ligger på bordet. For jeg kan vanskelig se at en slik uslipt diamant vil få lov til å få forsette utviklingen, uforstyrret og alene, frem til at verdiene i selskapet er blitt åpenbare for allmuen.
Konkurrent til det pausede Lymrit 37-05 studiet ser ut til å ha blitt godkjent i tredjelinje
Hmm, var det 5 av 7 cellelinjer innenfor DLBCL de fant at Betalutin virket eller kunne virke på? Kjenner jeg er en smule positivt spent på resultatene her. Kan det være vi får en DLBCL-opptur i fanget om ikke lenge?
Men, fine tall dette for de det virker på, og fantastisk at det kommer en godkjent (midlertidig) behandling i denne indikasjonen!
Er ikke dette en konkurrent for Nanov? Det var da heftige resultater. Har de bevist noe i fl mzl osv?