Noen som kan utdype hvordan dette påvirker/kan påvirke nano?
Han svarer vel greit på dette selv “Konkurrent til det pausede Lymrit 37-05 studiet ser ut til å ha blitt godkjent i tredjelinje”. Altså ikke noen trussel mot NANO sin “kjernevirksomhet”.
Fra børsmelding i desember (om ferdig rekruttert DLBCL-studie):
"As announced in April 2020, LYMRIT 37-05 will be paused pending analysis of these data, which is expected to inform plans for the further development of Betalutin® in R/R DLBCL.
Nordic Nanovector’s primary focus is the timely completion of the pivotal Phase 2b PARADIGME trial of Betalutin® in 3rd-line follicular lymphoma (3L FL)."
Tenkte å plukke opp denne.
Zynlonta har absolutt god ORR/CR å komme med og godt det kommer ett godt alternativ for de som allerede har fått flere behandlinger allerede; med feks CAR-T og får sykdommen tilbake. Det er imidlertid greit å merke seg følgende i forhold til LOTIS-2 studien som de fikk AA på etter 145 pas (ca. etter år etter cut off på innrullering- meg kjent uten Fast track men med ODD)
"
In this trial Zynlonta was administered as a 30-minute infusion once every 3 weeks for 1 year, or until disease progression, unacceptable toxicity
"
Edit:
…og etter AA går de rett på følgende:
" A phase 3 confirmatory LOTIS 5 trial (NCT04384484) is assessing the combination of loncastuximab tesirine and rituximab (Rituxan) vs chemoimmunotherapy in patients with relapsed/refractory DLBCL.
"
Det passer jo rimelig godt inn med Archer-1 tanken
Kan vel legge til at jeg ikke tror det er noen hindringer for at Betalutin kan kombineres med denne cd-19-behandlingen og også kan være med som et tillegg til denne behandlingens kombi med rituximab.
Det er igrunnen det som er noe av det mest geniale med Betalutin – det er en engangsbehandling med mild forbigående bivirkningsprofil, den oppregulerer cd20-utsondringen og den har cd37 som angrepsmål (som få andre har) – produktet er dermed som skapt til å brukes i kombinasjonsbehandlinger!
Meget godt poeng. Dersom katalysatoreffekten mph cd20, vil den kunne inngå i flere behandlingsregimer
Og da har vi enda ikke begynt å snakke om muligheten for å kombinere Betalutin med CPI og andre immunpreparater!
Decreased CD19 expression was noted in 79% of follicular lymphomas (27 of 34), 36% of small lymphocytic lymphomas/chronic lymphocytic leukemias (82 of 228), 31% of mantle cell lymphomas (4 of 13), 24% of diffuse large B-cell lymphomas (8 of 33), and 13% of marginal zone B-cell lymphomas/lymphoplasmacytoid lymphomas (4 of 30) and was not observed in any Burkitt lymphoma (0 of 5) or hairy cell leukemia (0 of 6). Decreased CD19 expression was significantly more frequent in follicular lymphomas than in other lymphoma subtypes (
Denne medisinen egner seg kanskje ikke så godt for follicular lymfona
Er vel kanskje noe av grunnen til at studien er på “is” slik det ser ut for meg. På mange måter ett selskap ganske likt nano bortsett fra at Mcap er 15mrd
Kikket litt på forum, de klager over alt for mange institusjonelle investorer og for lite retail som grunnen til alt for lav prising🤣
Med godkjent produkt er det en god målestokk for mcap for Nano ved godkjenning.
njaaa. Husk at DLBCL er 40-50% av NHL markedet(20bnUSD). 3L FL, no so much
Det er vel 3.linje dette også er snakk om (i dlbcl) og betalutin er jo en mer naturlig kandidat til å bli en naturlig del i de fleste kombibehandlinger jmf dens egenskaper og behandlingsregime, så jeg synes ikke det er så steindumt å sammenligne market cap.
(Med forbehold om at jeg ikke har sett på pipeline til ADC Therapeutics.)
Gleder meg til man får penger nok på bok til å starte opp studier med immunterapi ala Pembro, nivo osv.
Å kombinere det beste fra 2 verdener må jo bli gullegull
Gleder meg til Nano blir kjøpt opp for 30-40-50 milliarder
En kortsiktig drøm er en partner som kan hjelpe til å dra igang alt som nå er lagt på is, nano har så mye snacks som har god effekt invivo, invitro osv
Godt poeng.
Mener ikke det er feil, men gjerne litt ambisiøst hvis man skal sammenligne godkjente medikament i hver sin indikasjon hvor den ene er en hel del større.
Skal sies at jeg har hverken kunnskap eller grunnlag for å komme opp med noe bedre tall enn @Fartin gjør, så sier meg ikke uenig heller
Så er det jo mandag i morgen! voi voi!
Blir spennende å se om de klarer å finne en vri på MZL også, relativt fortløpende.
Som du ser snakker vi da om 28% totalt med FL og MZL. Det begynner da å bli en anselig størrelse av totalen i 3 linje.
Spennende å se om de lander en hurtigere adgang til det australske markedet også, noe som kan komme som ett lyn fra klar himmel.
Det er vel ikke utenkelig at de også annonserer abstract til konferanse snart, hvertfall på Archer, og potensielt også DLBCL.
Med bekreftelser på q1 ift guiding og rekruttering, kan vi gå en unormalt behagelig sommer/ høst i møte her.
Gledelig.
Her var det stille. Er det fordi dere holder begge hendene på aksjene og ikke vil være i nærheten av tastaturet? HODL
Jeg er frustrert, trodde jeg hadde lagt inn en overføring til nordnet i dag tidlig, men må ha glemt det.
Jeg sitter bare å reflekterer over 2016. Da satt jeg som uerfaren og stirret på kursen for å få solgt aksjene jeg kjøpte på 22 til 23. Nå er caset enda sterkere og jeg har litt mer i bagasjen. Trenger ikke zoome langt ut for å se at dette er en liten bevegelse i det store bildet og at om man noen gang har trodd på caset bør dette være tiden for å sitte rolig og nyte.
Herlig fart nu. Blir moro fremover, si.