Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

En kortsiktig drøm er en partner som kan hjelpe til å dra igang alt som nå er lagt på is, nano har så mye snacks som har god effekt invivo, invitro osv :apple:

4 Likes

Godt poeng.

Mener ikke det er feil, men gjerne litt ambisiøst hvis man skal sammenligne godkjente medikament i hver sin indikasjon hvor den ene er en hel del større.

Skal sies at jeg har hverken kunnskap eller grunnlag for å komme opp med noe bedre tall enn @Fartin gjør, så sier meg ikke uenig heller :slight_smile:

Så er det jo mandag i morgen! :sunglasses: voi voi!

2 Likes

Blir spennende å se om de klarer å finne en vri på MZL også, relativt fortløpende.
Som du ser snakker vi da om 28% totalt med FL og MZL. Det begynner da å bli en anselig størrelse av totalen i 3 linje.
Spennende å se om de lander en hurtigere adgang til det australske markedet også, noe som kan komme som ett lyn fra klar himmel.
Det er vel ikke utenkelig at de også annonserer abstract til konferanse snart, hvertfall på Archer, og potensielt også DLBCL.
Med bekreftelser på q1 ift guiding og rekruttering, kan vi gå en unormalt behagelig sommer/ høst i møte her.
Gledelig.

5 Likes

Her var det stille. Er det fordi dere holder begge hendene på aksjene og ikke vil være i nærheten av tastaturet? :star_struck: HODL

3 Likes

Jeg er frustrert, trodde jeg hadde lagt inn en overføring til nordnet i dag tidlig, men må ha glemt det. :frowning:

4 Likes

Jeg sitter bare å reflekterer over 2016. Da satt jeg som uerfaren og stirret på kursen for å få solgt aksjene jeg kjøpte på 22 til 23. Nå er caset enda sterkere og jeg har litt mer i bagasjen. Trenger ikke zoome langt ut for å se at dette er en liten bevegelse i det store bildet og at om man noen gang har trodd på caset bør dette være tiden for å sitte rolig og nyte. :slight_smile:

8 Likes

Herlig fart nu. Blir moro fremover, si.

2 Likes

SØLVPIGGEN SKULLE HETT NANOPIGG!

Ja, dette er en komplett setning.

1 Like

Nå har vi brutt ut av rangen 22,80 til 24,700 som har vært intervallene egentlig siste 30 dager.

Emisjonskursen har herlig nok fungert som en bunn, 6 -8 % opp fra emisjonsnivået har selgerne vært ivrige på å slippe ut aksjer for å trade de inn igjen mot lavt 23?

Det blir spennende nå og se om vi etablerer et nytt mønster i noen uker frem til Q1. Kanskje bunnen løftes til 24,50 med motstand opp mot 28-nivået?

Foruten det er aksjen høy-beta sensitiv for good news, og med 3 åpne shortspillere i boka kan det bli mange sprinter fremfor :running_man:

6 Likes

Tror ikke det skader akkurat at volum nå er tilbake i aksjen.

Men hvorfor har det plutselig blitt fart i den. Det har vel ikke kommet noen kursdrivende nyheter?

Anytime Sander,Anytime :slight_smile:

1 Like

Og hvilke nyheter ser vi for oss da?

Du har tydelighvis ikke noen aksjer i Nano skjønner jeg. Du får lese deg opp.

Vel, vi har nok en smule forventninger frem mot neste Q.

Det har jeg, men tenker at det likevel er lov å spørre. Det er vel noe av meningen med å være i dette forumet; at man får tilgang til informasjon gjennom et nettverk av lytteposter.

6 Likes

Frekt av meg, beklager det.
En liten teaser må vel være Archer-1 og Q1.

2 Likes

NANOV har brutt ut av tradingrange med topp rundt 25/25,5 noe som er positivt. I tillegg er ser ut som rekrutering er on track igjen samtidig som selskapet har penger

4 Likes

Tror nok også inngangen til Per Wold - Olsen (top 50) har satt sine spor på dagens oppgang. Føler at det kjøpet var en liten bekreftelse for mange. Vet ikke om han hadde aksjer fra før av, men har np en betydelig post

5 Likes