Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det kan også tenkes at generalforsamlingen på onsdag får noen til å tro at noe info vil sive ut mellom de faste postene. Jeg venter ingen nyheter her, men måten man snakker på og selve stemningen har faktisk litt betydning - i påvente av Q1.

Der tror jeg du treffer den avgjørende begrunnelsen. Mange hadde nok forventet et frally i forkant av Q1, men det ble på en måte en tjuvstart når Per Wold-Olsen dukket opp med en slik posisjon. Men det ser tross alt fremdeles ut som short har øket før helgen, sett på bakgrunn av nedgangen til blant annet AP- fjerde fondet fra Sverige som øker utlåningen sin

2 Likes

Markedet har ikke tatt innover seg at Nano skal starte opp fase 1 studier med Alpha37 når IND er godkjent.

Her har rådende oppfatning vært at produktet skulle i møllpose etter godkjent IND. Når de starter det kliniske løpet her så kan man fint sette en verdi på mellom 500-2000 millioner for Alpha37 i CLL.

Så det kan være at denne nyheten også er med på å løfte aksjen nå

6 Likes

Kjenner jeg som Nordea-bruker er litt småirritert over å måtte ringe dem og be om at emi-aksjene skal registreres på konto. Er jeg den eneste, eller er Nordea ofte så treig?

Samme her, ringte i dag. Hva er det slags suppeopplegg?!

1 Like

Nordea chillern, de satser ikke like mye på aksjehandel over nett som mange andre, men jeg liker at løsningen er robust og på “gamlemåten” :stuck_out_tongue_winking_eye: Jeg er også Nordea bruker, har ikke sjekket om emi aksjene er lagt til, siden jeg ikke skal selge dem uansett, men tipper de ikke er det nei. ^^

1 Like

Vet ikke helt hva som er opplegget hos dem…jeg synes handelsplattformen er veldig dårlig. Har benyttet dem kun fordi jeg er bankkunde, men nå skal jeg flytte mine vps`er over til Nordnet.
Nordea gjør ikke nok for å beholde sine småkunder som meg…

Jaja, de kan bare fortsette å være på chillern, men det blir uten meg :grin:
Skal forøvrig ikke selge, men liker å se at ting er på plass slik de skal.

4 Likes

Vps er alltid korrekt :slight_smile: Jeg liker dem for kurtasjen også, og at de alltid har vært tilgjengelige på webchat ila. et minutt. Men hvert til sitt. ^^ Anbefaler Pareto for de som vil handle profft med infront webtrader og få masse verktøy å bruke, og Nordea for de små pga. best kurtasje, Nordnet for alle, men at man handler igjennom Nordea og bruker Nordnet sin ordredybde, siden den er bedre.

4 Likes

Samme her :frowning:

Taushet er gull. Folk holder kanskje pusten under oppgangen. Kan behøves, for det er lang vei å gå selv opp til DNMs kursmål. Selvsagt en fordel hvis vi allerede i forkant av 4. kvartalsresultatene nærmer oss analysemålet.

3 Likes

Syntes den er overraskende sterk over 27… Ikke noe nevneverdig pullback på lavt volum så her er det bare å holde seg fast fremover.

1 Like

… short squeeze :heart:

4 Likes

I alle fall stopp i handelen ser det ut som.

1 Like

Er det noen som vet hvor man kan se slike stopp? Hos meg så ser jeg bare at det ligger match som ikke blir matchet. Hadde forventet å se “halt” et eller annet sted. Bruker Pareto.

VOLEON vinder de norske mesterskaber i dårlig timing (… igen); brænd i helvede.

2 Likes

Hvor digg hadde det ikke vært om dette var en større investor som kjøpte seg inn og ikke inndekning… blir spennende å se shortreg i morgen :slight_smile:

3 Likes

Stopp nr 2 skjønte jeg ikke

3 Likes

Får 2016-vibber av dette :grinning:

3 Likes

Skjønte ikke nr en heller! :smiley: Hvor mange prosent variasjon skal til og hvor lang tid går de?