SØLVPIGGEN SKULLE HETT NANOPIGG!
Ja, dette er en komplett setning.
SØLVPIGGEN SKULLE HETT NANOPIGG!
Ja, dette er en komplett setning.
Nå har vi brutt ut av rangen 22,80 til 24,700 som har vært intervallene egentlig siste 30 dager.
Emisjonskursen har herlig nok fungert som en bunn, 6 -8 % opp fra emisjonsnivået har selgerne vært ivrige på å slippe ut aksjer for å trade de inn igjen mot lavt 23?
Det blir spennende nå og se om vi etablerer et nytt mønster i noen uker frem til Q1. Kanskje bunnen løftes til 24,50 med motstand opp mot 28-nivået?
Foruten det er aksjen høy-beta sensitiv for good news, og med 3 åpne shortspillere i boka kan det bli mange sprinter fremfor
Tror ikke det skader akkurat at volum nå er tilbake i aksjen.
Men hvorfor har det plutselig blitt fart i den. Det har vel ikke kommet noen kursdrivende nyheter?
Anytime Sander,Anytime
Og hvilke nyheter ser vi for oss da?
Du har tydelighvis ikke noen aksjer i Nano skjønner jeg. Du får lese deg opp.
Vel, vi har nok en smule forventninger frem mot neste Q.
Det har jeg, men tenker at det likevel er lov å spørre. Det er vel noe av meningen med å være i dette forumet; at man får tilgang til informasjon gjennom et nettverk av lytteposter.
Frekt av meg, beklager det.
En liten teaser må vel være Archer-1 og Q1.
NANOV har brutt ut av tradingrange med topp rundt 25/25,5 noe som er positivt. I tillegg er ser ut som rekrutering er on track igjen samtidig som selskapet har penger
Tror nok også inngangen til Per Wold - Olsen (top 50) har satt sine spor på dagens oppgang. Føler at det kjøpet var en liten bekreftelse for mange. Vet ikke om han hadde aksjer fra før av, men har np en betydelig post
Det kan også tenkes at generalforsamlingen på onsdag får noen til å tro at noe info vil sive ut mellom de faste postene. Jeg venter ingen nyheter her, men måten man snakker på og selve stemningen har faktisk litt betydning - i påvente av Q1.
Der tror jeg du treffer den avgjørende begrunnelsen. Mange hadde nok forventet et frally i forkant av Q1, men det ble på en måte en tjuvstart når Per Wold-Olsen dukket opp med en slik posisjon. Men det ser tross alt fremdeles ut som short har øket før helgen, sett på bakgrunn av nedgangen til blant annet AP- fjerde fondet fra Sverige som øker utlåningen sin
Markedet har ikke tatt innover seg at Nano skal starte opp fase 1 studier med Alpha37 når IND er godkjent.
Her har rådende oppfatning vært at produktet skulle i møllpose etter godkjent IND. Når de starter det kliniske løpet her så kan man fint sette en verdi på mellom 500-2000 millioner for Alpha37 i CLL.
Så det kan være at denne nyheten også er med på å løfte aksjen nå
Kjenner jeg som Nordea-bruker er litt småirritert over å måtte ringe dem og be om at emi-aksjene skal registreres på konto. Er jeg den eneste, eller er Nordea ofte så treig?
Samme her, ringte i dag. Hva er det slags suppeopplegg?!
Nordea chillern, de satser ikke like mye på aksjehandel over nett som mange andre, men jeg liker at løsningen er robust og på “gamlemåten” Jeg er også Nordea bruker, har ikke sjekket om emi aksjene er lagt til, siden jeg ikke skal selge dem uansett, men tipper de ikke er det nei. ^^
Vet ikke helt hva som er opplegget hos dem…jeg synes handelsplattformen er veldig dårlig. Har benyttet dem kun fordi jeg er bankkunde, men nå skal jeg flytte mine vps`er over til Nordnet.
Nordea gjør ikke nok for å beholde sine småkunder som meg…