Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jaja, de kan bare fortsette å være på chillern, men det blir uten meg :grin:
Skal forøvrig ikke selge, men liker å se at ting er på plass slik de skal.

4 Likes

Vps er alltid korrekt :slight_smile: Jeg liker dem for kurtasjen også, og at de alltid har vært tilgjengelige på webchat ila. et minutt. Men hvert til sitt. ^^ Anbefaler Pareto for de som vil handle profft med infront webtrader og få masse verktøy å bruke, og Nordea for de små pga. best kurtasje, Nordnet for alle, men at man handler igjennom Nordea og bruker Nordnet sin ordredybde, siden den er bedre.

4 Likes

Samme her :frowning:

Taushet er gull. Folk holder kanskje pusten under oppgangen. Kan behøves, for det er lang vei å gå selv opp til DNMs kursmål. Selvsagt en fordel hvis vi allerede i forkant av 4. kvartalsresultatene nærmer oss analysemålet.

3 Likes

Syntes den er overraskende sterk over 27… Ikke noe nevneverdig pullback på lavt volum så her er det bare å holde seg fast fremover.

1 Like

… short squeeze :heart:

4 Likes

I alle fall stopp i handelen ser det ut som.

1 Like

Er det noen som vet hvor man kan se slike stopp? Hos meg så ser jeg bare at det ligger match som ikke blir matchet. Hadde forventet å se “halt” et eller annet sted. Bruker Pareto.

VOLEON vinder de norske mesterskaber i dårlig timing (… igen); brænd i helvede.

2 Likes

Hvor digg hadde det ikke vært om dette var en større investor som kjøpte seg inn og ikke inndekning… blir spennende å se shortreg i morgen :slight_smile:

3 Likes

Stopp nr 2 skjønte jeg ikke

3 Likes

Får 2016-vibber av dette :grinning:

3 Likes

Skjønte ikke nr en heller! :smiley: Hvor mange prosent variasjon skal til og hvor lang tid går de?

Kommer det nyheter etter børs idag mon tro?

1 Like

Da blir jeg dritsur…

1 Like

Grådighet. Svært mange som kjenner til potensialet. Når den først begynner å bevege seg, det tekniske ser attraktivt ut og forventningene er store, oppstår fomo hvor saueflokken blir redd for at den skal stikke av. Menneskelig psykologi i all sin enkelthet.

4 Likes

Nyhetsnotis fra NRK:
“Lymfekreft-behandling brukes ikke En kostbar amerikansk celleterapibehandling mot lymfekreft skal ikke tas i bruk i Norge. Behandlingen ville kostet flere millioner kroner per pasient og kunne hjulpet rundt 20 pasienter i året. Pris og usikre langtidseffekter gjør at den ikke brukes.”

Noen som vet om dette er CAR-T? Positivt for NANO hvis det blir mer fokus på kost/nytte for behandlinger innenfor feltet.

Kan nesten garantere at dette er CAR-T, men jeg sier nesten. Ser ikke lyst ut for fremtiden til CAR-T når ikke engang rike Norge vil paye for behandlingen.

2 Likes

Høres ut som Car-T, ja…

Var nok denne :

• Axicabtagene ciloleucel (Yescarta) innføres ikke til behandling av diffust storcellet B-celle lymfom, primært mediastinalt B-celle lymfom og transformert follikulært lymfom. «Det er fortsatt betydelig usikkerhet om langtidseffekten av behandlingen, prisen er for høy og modell for prisavtale er ikke akseptabel», skriver Beslutningsforum.

Link :