Jaja, de kan bare fortsette å være på chillern, men det blir uten meg
Skal forøvrig ikke selge, men liker å se at ting er på plass slik de skal.
Vps er alltid korrekt Jeg liker dem for kurtasjen også, og at de alltid har vært tilgjengelige på webchat ila. et minutt. Men hvert til sitt. ^^ Anbefaler Pareto for de som vil handle profft med infront webtrader og få masse verktøy å bruke, og Nordea for de små pga. best kurtasje, Nordnet for alle, men at man handler igjennom Nordea og bruker Nordnet sin ordredybde, siden den er bedre.
Samme her
Taushet er gull. Folk holder kanskje pusten under oppgangen. Kan behøves, for det er lang vei å gå selv opp til DNMs kursmål. Selvsagt en fordel hvis vi allerede i forkant av 4. kvartalsresultatene nærmer oss analysemålet.
Syntes den er overraskende sterk over 27… Ikke noe nevneverdig pullback på lavt volum så her er det bare å holde seg fast fremover.
… short squeeze
I alle fall stopp i handelen ser det ut som.
Er det noen som vet hvor man kan se slike stopp? Hos meg så ser jeg bare at det ligger match som ikke blir matchet. Hadde forventet å se “halt” et eller annet sted. Bruker Pareto.
VOLEON vinder de norske mesterskaber i dårlig timing (… igen); brænd i helvede.
Hvor digg hadde det ikke vært om dette var en større investor som kjøpte seg inn og ikke inndekning… blir spennende å se shortreg i morgen
Stopp nr 2 skjønte jeg ikke
Får 2016-vibber av dette
Skjønte ikke nr en heller! Hvor mange prosent variasjon skal til og hvor lang tid går de?
Kommer det nyheter etter børs idag mon tro?
Da blir jeg dritsur…
Grådighet. Svært mange som kjenner til potensialet. Når den først begynner å bevege seg, det tekniske ser attraktivt ut og forventningene er store, oppstår fomo hvor saueflokken blir redd for at den skal stikke av. Menneskelig psykologi i all sin enkelthet.
Nyhetsnotis fra NRK:
“Lymfekreft-behandling brukes ikke En kostbar amerikansk celleterapibehandling mot lymfekreft skal ikke tas i bruk i Norge. Behandlingen ville kostet flere millioner kroner per pasient og kunne hjulpet rundt 20 pasienter i året. Pris og usikre langtidseffekter gjør at den ikke brukes.”
Noen som vet om dette er CAR-T? Positivt for NANO hvis det blir mer fokus på kost/nytte for behandlinger innenfor feltet.
Kan nesten garantere at dette er CAR-T, men jeg sier nesten. Ser ikke lyst ut for fremtiden til CAR-T når ikke engang rike Norge vil paye for behandlingen.
Høres ut som Car-T, ja…
Var nok denne :
- Axicabtagene ciloleucel (Yescarta) innføres ikke til behandling av diffust storcellet B-celle lymfom, primært mediastinalt B-celle lymfom og transformert follikulært lymfom. «Det er fortsatt betydelig usikkerhet om langtidseffekten av behandlingen, prisen er for høy og modell for prisavtale er ikke akseptabel», skriver Beslutningsforum.
Link :