Dette er Gilaeds CAR-T:
Hmmm. Gileads produkt mot NHL sliter med å få fotfeste, pga pris, og tidligere styremedlem(styreformann?) kjøper aksjer i Nano?
Trenger ikke bety noe. Men artig sammentreff.
Hm??
Per Wold-Olsen kom jo inn på aksjonærlistene for et par dager siden.
Per Wold-Olsen is Chairman of the Board of Directors of GN Store Nord A/S, Denmark and Medicines for Malaria Venture, Switzerland, and serves on the Board of Directors of Gilead Sciences Inc., United States of America.
Ser ut som han er ute igjen nå.
Nei, han var ført opp 2 ganger. Det er rettet opp i.
Nr39 på top 50 listen.
Ja der kan du se! Godt noen følger med
Er det noe mer oppdatert på short handel ?
Her står nordic med 1.7% mengder er 22 april.
NO0010597883 [NORDIC NANOVECTOR]
(Details - Short Sale Register)
1 677 568
1.70%
22.04.2021
Finner ikke kilder for oppdaterte aksjonærlister. Noen som har?
Dersom du blir insider har du tilgang til alle aksjonærlistene
Småfrekt når folk med såpass tung bransjeerfaring entrer aksjonærlisten!
Noen som har call på hvordan det var med shortaktivitet i aksjen i 2016?
Jeg tar det for gitt at gutta i shorts vil prøve noen stunts de nærmeste dagene for å kjøre aksjen ned til 25 low igjen hvis kjøpsmomentumet avtar. De har vist før at de er ikke redde for å curle på selv om vi andre er så bulle at vi vibrer
Det er en ved navn Per-Øivind Wold som har 50k aksjer den 31.Mars 2021.
Mulig det er samme karen ?
Nei, det er det ikke.
Per-Øivind Wold er eneeier i Bækkelaget Holding AS.
Han privat og hans selskaper er ganske tungt eksponert mot NANOV, TRVX og Otello.
Wold er eiendomsutvikler, ikke farmasøyt
Nei PØW er mye yngre.
I morgen tidlig kommer det ett hundre prosent et shortangrep. Står aksjen i mot da så er det en del short som sitter feil vei i løpet av morgendagen, vil jeg tro.
Er Archerdata og PARADIGME-rekruttering nok til å få folk til å ville holde? Det har de siste fem årene ikke eksistert like gode grunner, imo.
Jeg for min del følger ikke short i det hele tatt. Føler det er fokus på noe jeg ikke får gjort noe med uansett. Det som jeg husker som veldig typisk i 2016 var jo at kursen bare tuslet oppover utover dagene og så avsluttet de med enda mer oppsving mot slutten, tilsynelatende etter åpning i USA. Også var det strengt tatt få dager med veldig stor stigning, men det var drit vanskelig for dem som ventet på pullbacks, for de var få og små
Jeg husker også bevegelsene godt, særlig når det smalt fra 28 til 14 kroner. Men jeg fulgte heller ikke med på short da.
Men det gikk sinnsykt raskt fra 30 til 90 når det først tok av igjen.
Mener 38 til 54 NOK gikk på to dager
Var ingen registrert short aktivitet før januar 2017.
Ja, oppturen i 2016, spesielt fra august og utover, var spesiell. Kursen gikk og gikk og gikk. En del forsøkte å time korreksjoner og valgte å sette seg på sidelinjen i påvente av å komme seg inn igjen til en billigere pris. Normalt sett så ville det vært et naturlig mønster, men i NANOV funket det ikke. Flere av disse som forsøkte seg på dette stuntet ble hektet av og kom seg aldri inn igjen. De endte opp som sure baissere og forsøkte etter beste evne å prate kursen ned.
Det hele toppet seg først da JD gjennomførte sitt insidesalg i desember. Siden den dato fikk vi nærmeste en kontinuerlig nedtur som først tok slutt i vinter.
I dag er vi langt nærmere målsnoren og selskapet har en helt annen og langt dyktigere ledelse. Det er all grunn til å kunne forvente en hyggelig reprise på det vi opplevde i 2016. Men heller ikke denne gangen vil jeg forsøke å sette meg på trading. I dag har jeg mer enn det doble av NANOV aksjer enn det jeg satt med høsten 2016, men med en langt lavere snittpris. Gleder meg til å bli med på reisen vi nå har lagt ut på og som forhåpenligvis vil vare langt utover 2021.