Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Takk for info LinPiao :blush:

1 Like

Siden du legger deg ned på klovnefjesstadiet…

Ser du ikke selvmotsigelsen i den siste setningen din?

2 Likes

Var vel noe med tonen i “her er det aller meste basert på tro og håp” som folk tar seg nær av mtp. at en god del bruker mye tid på å samle case-data og vise caset så klart de kan. Av poster som prøver å si noe om caset pleier det å være relativt god kvalitet.

Men at @Pk2k, @teejay, @hgsd300, @HanSolo driver med klovnefjes og du blir anklaget for baising basert på dette er barnslig og bør modereres synes jeg ihvertfall. Skaper bare en dritt-kultur i tråden.

Syntes posten hadde gode råd for en ny forumdeltaker, men ikke så reflektert syn på substansen man kan finne her. Riktignok må man gå ganske langt opp for å komme til postene jeg snakker om som substans akkurat nå.

4 Likes

God vi har deg her ,så ikke noen feilinvesterer i nanov

Så du mener at du er objektiv, mens vi andre er subjektive…?

Webcast AGM, 28 April 2021

Er kanskje på tide å høre litt om hva du synes er/ville vært et godt grunnlag for å være investert i Nano og aksjer generelt sett, og ikke bare hva som ikke er det? For det har du jammen meg sagt mye om siste ukene.

Så, vær så god. Forklar oss tilsynelatende naive og blåøyde Nanos det.
Det du har nevnt så langt har jo ingen verdi i det hele tatt. Du sier implisitt at frem til fasit foreligger så kan man bare glemme å tro på noenting som helst. Fra et investeringsperspektiv er det til info da delvis for sent.

3 Likes

Nei, alle er selvfølgelig subjektive på ett forum. Men jeg mener forumet er mer eller mindre ensidig positiv subjektive og det råder jeg ingen til å investere på.

3 Likes

Det var dette jeg mente med å kjempe mot vindmøller :slight_smile:

1 Like

57g6vz

La oss lette tonen litt (en velment spøk vegar). Vi håper og tror, og mange har fått seg en smell og to opp gjennom årene på grunn av det, så vegar har et poeng historisk sett. NANO er fortsatt avhengig av en avtale på sikt, og må levere på rekruttering. Ledelsen leverer veldig godt, og leverer de på guiding igjen senkes risk yttligere. Det er helt greit og innafor å håpe og tro på noe godt, vi trenger ikke henge oss så veldig opp i semantics.

7 Likes

Grei den @sjerkyll , det aller morsomste er at når den gikk til 16.- så var det ingen som sa noe, men når den har gått over igjen så trekker noen den frem og antar at jeg fremdeles har det som mål.
Den memen er innertier for noen måneder siden!!

5 Likes

Hehe, mener vi var da et par som spurte om du ikke skulle hoppe på siden du traff med målet?

Jeg er forøvrig tilhenger av en del av det du sier over. Å konkludere med ukjente data er en slippery slope, som flere her burde ha lært av. Spørsmålet ligger i om man tror at foreliggende data underbygger kommende data, og om man da skal agere på det. Det er risk\reward hver og en må veie opp for seg selv.

2 Likes

Tror ikke dette er nevnt tidligere, men:
Er vel et fint signal at RHL deltok i repemisjonen – kan se ut som han overtegnet litt også og rundet opp til nærmeste hele tusen ift det han hadde krav på.

9 Likes

Hadde jeg ikke fått med meg, en hyggelig gest det

Flott av Roy det👍

Gode, gamle Algeta

Det kan godt være en trenger ytterligere bekreftelse på at selskapet faktisk kommer i mål med paradigme i 2021, hvor en opprettholdelse av guiding i Q1 rapporten ift innrulling av pasienter vil være en stor trigger i mine øyne. Samtidig er det vært mange “tegn” som viser at selskapet virkelig er på rett vei, tatt nødvendige grepene og tenk etter alle de årene er selskapet endelig på oppløpssiden.

Jeg tolker ansettelsen av Peter Braun også som et tegn på at selskapet anser det som høyst sannsynlig at resultatene fra paradigme er så gode at starter planleggingen av søknadsprosessen. I tillegg er emisjonen i boks, en venter (også) på resultatene fra Archer-1, er snart Q1, flere spennende nye aksjonærer har kommet inn på aksjonærlisten og TA virker veldig spennende.

9 Likes

Man kan nesten frykte at dersom selskapet ikke heeelt klarer sin egen guiding for Q1, så skal kursen gruses? Poenget er jo uansett at man er så nærme målet, selv med en eventuell mindre bom på q1 guiding, at det er på tide at kursen i større grad gjenspeiler det faktum.
Dersom vi ikke får en total bom ved Q1, noe jeg sterkt betviler, så vil signaler om situasjonen for Q2 kunne bety vel så mye.

Det kan være, men man skal heller ikke se bort ifra at det er ett oppdemmet behov i studien, noen som har vært innom kjøpesentere midt på dagen i Viken etter gjenåpning av butikker? Virker som lørdag formiddag hele uka akkurat nå :rofl:

1 Like

Novartis Late Breaker på Asco

Der skulle vi vøri

2 Likes