Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Vi har tidligere gitt anerkjennelse til dagens ledelse for de grep de har tatt og at de har evnet å få skuta på rett kjøl. Høsten 2020 guidet ledelsen at avlesning av Paradigme var skjøvet ut til 1H22.

På Q4 presentasjonen i feb 21 overrasket de med å endre dette til 2H21. Jeg tviler sterkt på at den anerkjente ledelsen hadde fremskyndet avlesning til 2H21, dersom de ikke var rimelig sikre på at det ville la seg gjøre. Her tror jeg de har stålkontroll. Derfor tror jeg ikke ledelsen kommer til å skuffe ved presentasjon av Q1 21. I den grad de kommer til å overraske, så tror jeg det kan være på den positive siden.

3 Likes

Ingenting på asco. Da tror jeg de satser på lugano

1 Like

Får alt vi vet slipper de topline-data i en børsmelding anyday, og slipper modne data på eksempelvis ASH i desember

1 Like

De har ihvertfall presentert på Lugano tidligere, så om de holder på resultater fra Archer (og dlbcl) for å presentere de på en konferanse, så er vel det den mest naturlige å gå for. Synes ikke det er unaturlig å ønske å presentere ihvertfall Archer på konferanse, men hvis ikke de gjør det, så kan resultatene jo komme når som helst. Ikke mange dagene til abstract-titler slippes der nå, så vi får jo snart fasiten.

Har du noe dokumentasjon på det?

1 Like

Det kan hende. Men jeg aner at de har ventet med å offentliggjlr pga disse konferansene. Men de var kanskje ikke ferdig før fristen av innleveringer.

Er selskapet i nærheten av å nå guiding for Q1, vil det være en bekreftelse på at selskapet er i rute og være en faktor som senker risikoen betraktelig (hvilket i seg selv tilsier at DnB bær øke sitt kursmål (i sist analyse ble det i kursmålet på kr 40 lagt til grunn LOA 45 %). En må huske på at denne guidingen ble gitt i februar 2021 (altså midt i Q1) - samtidig er det et godt poeng som Londonmann nevner, at ledelsen fremskyndet resultatene fra paradigme til H2021 (fra 2022), hvilket jeg heller ikke tror at en ville gjort dersom en ikke var rimelig trygg på at en ville komme i mål. I tillegg er det også et poeng at smittetrykket har sunket betraktelig i mange land, som også øker sannsynligheten for at en er i rute i Q1 med guidingen.

Videre blir det vel så spennende, som du nevner, hvilke signaler som blir gitt for Q2.

1 Like

Tror nok ikke det stemmer…

Jeg klovnet på den for først editen som sterkt indiserte at sist Q presentasjon var manipulert for å påvirke kursen. Ledelsen viste frem fakta i presentasjonen. Presentasjonen reflekterte at tiltakene de hadde satt igang virket og det er tydelig at de ansatte hadde gjort alt de kunne for å nå målene så de kunne presenteres på Q. Håpet og gamblingen blir da at de fortsetter med samme motivasjon.
I tillegg for denne setningen(sitat nederst). (klovn i stedet for å kaste bort forumet på masse argumentasjon på at man syns noe er tull )Slik jeg leser det: Om du ikke refferer til fakta kommer du bare med håp og tro om du er positiv. Kommer du med fakta så har det ingenting med fremtiden for da ser du tilbake i tid. Det argumenteres langt fra saklig.
Det er mange som er overpositive som også fortjener negativ respons, men det er så mange og jeg skipper det meste av dette. Jeg liker innleggene til vegar_beider fordi av og til så får man en ny vinkling på noe og det er lettere å kritisere han fordi han stikker seg så ut. I stedet for å se på det som destruktiv kritikk. Se på det som en mulighet for å bli bedre. Men helt greit skal slutte å gi “tommelen ned”, men syns vi er vel hårsår. [quote=“vegar_beider, post:6027, topic:23775”]
det som blir sagt om Nano sin fremtid her på forumet er kun basert på tro og håp med mindre det refereres direkte til ett offentliggjort datasett men da ser vi tilbake i tid
[/quote]
Skal innrømme meste av det jeg skriver er positivt vrøvl

1 Like

Ikke at jeg forventer det… men kan og komme LBA på ASCO :wink: (passer bedre med deadline 18 mars i tilfelle)

De må jo ha rukket å levere til dette?

1 Like

1 Like

Apropos kritikkverdig haussing fra managementet ved forrige Q for å blåse opp kursen før placement, tror dere jaggu ikke Egberts plumpa ut i det igjen i dag…

«Looking forward to a very successful 2021» skal han ha sagt på GF i dag.

Noen som fikk det med seg?
(Jeg deltok ikke selv, så kan ikke gå god for påstanden.)

Hvem skal de lure denne gangen da? :sweat_smile:

7 Likes

Hahahaha. Konge! Come on egberts!!

Nå har de hatt tre muligheter til å justere guiding eller ihvertfall si noe som: uncertainty concerning recruitment bla bla bla… isteden har de understreket positiviteten fra q4 flere ganger. Om det har gått elendig de siste månedene så er det på grensen til manipulering å komme med slike utsagn. Bull.

2 Likes

Ja, fikk ikke med meg begynnelsen men var vel det siste han sa med troverdighet i stemmen

1 Like

Mener du da at det var det siste han sa, og at det var med troverdighet i stemmen, eller at han sa mer etterpå, men da uten troverdighet i stemmen? Viktig avklaring! :stuck_out_tongue:

hehe, det siste han sa etter å lese opp punktene før han avsluttet var; “looking forward to a very successful 2021, men litt hevet stemme mener jeg. Avsluttet på high note” :+1: * Var ikke noe å si på punktene han leste opp. Helt vanlig og profesjonell tone der. :sweat_smile:

1 Like

Dette er bare tullball, vi er MANGE her i tråden som fremholder at veldig mye av sentimentet resten av året kommer til å avhenge mye av hvilke tall på rekruttering som fremkommer på Q1.

Ledelsen har lagt hodet solid på blokken ved å stå så bombastisk fast på 100 dagers avlesning før nyttår, noe de strengt tatt ikke hadde trengt.
Hvis de kommer på Q1 og presenterer høy rektruttering og fremdeles er skråsikre, så er det åpenbart bull, både fordi høy hastighet i seg selv er positivt, men også fordi det vil gi høyere tillit til at man nå omsider har en ledelse som leverer presis guiding.

Så får vi bare se på presentasjonen. Men vær så snill å ta av deg den superheltkappen.

image

Balansegangen fra moderatorståsted er hvor man skal legge takhøyde. Enten må vegarbeidar tåle å få samme tone igjen når han implisitt sier folk bare poster tøys, eller så må hele den tråden modereres bort.

La oss vri diskusjonen tilbake til selskapet sånn litt etter litt.

20 Likes

Nordnet har fått en ny funksjon som viser dine kjøp og salg. Legger ved denne for å vise at jeg står ved det jeg preker og hadde ståltro når alle andre mistet den. Blåe sirkler viser kjøp.
Det var forresten da jeg skrev at jeg spiser rumpa mi om ikke $NANOV spretter opp. Heldigvis er rumpa fremdeles inntakt :slight_smile:

9 Likes

Hva angår ledelsen sin forskyvning av Paradigme-avlesningen, så referer jeg til det ledelsen selv skriver på side 4 i Q3 20 rapporten:

«Nordic Nanovector is currently targeting the readout of three-month top-line data from PARADIGME in H2’2021, paving the way for a planned regulatory filing with Betalutin® in 2022. However, with COVID-19 restrictions tightening again in many countries, patient enrolment could remain difficult and therefore it may take more time to complete enrolment and to deliver preliminary results as targeted.»

Her har de rett nok fortsatt H2 2021 som target for avlesning, men ledelsen tar her tydeligvis forbehold om at økt covid 19 smitte, kan resultere i forsinkelse mhp å nå målet, altså avlesning i H2 2021. Da er vi plutselig i H1 2022. Det var slik markedsaktørene også tolket Q3 signalet og følgelig fikk kursen seg en knekk i etterkant.

Når da ledelsen kommer tilbake på Q4 2020 med overraskende høye rekrutteringstall og bekrefter at de vil fullføre rekruttering i tide til å få avlesning i H2 2021, så blir dette meget godt mottatt og er noe av årsaken til at kursen skjøt opp fra kr 13 til over kr 30.

1 Like

kult å se at du har hatt ståltro siden oktober 20 :grinning_face_with_smiling_eyes: