Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

1 Like

Så er det også sånn at en eventuell nedgang i en posisjon i listene kan ha flere årsaker. Som nevnt over kan aksjer ha blitt flyttet til en annen konto, lånt ut til short eller solgt. Det er derfor ofte feil å anta for mye basert på endringer man ser i aksjonærlistene. Vi har sett lite tradingaktivitet på topplistene annet enn fond som selvfølgelig tilpasser posisjonen utifra sine faktorer kontinuerlig. Tror det vil fortsette så lenge caset er uendret.

Typisk paper hands formasjon det der. Folk blir sakte men sikkert luket ut av algoritmen. Skulle ønske vi fortsatt kunne bekrefte at det var mange forskjellige selgere om vi hadde hatt banknavn i ordreloggen igjen, men blir spekulasjoner sånn det er nå.

1 Like

Kjipt at det har gått to år uten synlig fremgang fra Orano samarbeidet

Blast from the past:

Er ikke oppstart av fase 1 studier godt nok for deg? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Kom tilbake når ind er i orden, kan jo være 6 mnd til aldri det der

Ved emisjonen september 2020 skrev de i prospektet at de planlagte oppstart i 2021. Så får vi se da

3 Likes

Var det shortere som jobbet iherdig i dag vi var vitne til??

Det er ikke bare shortere som selger aksjer. Folk kjøper og selger aksjer, også deres kjære Nanov

15 Likes

Shorting er som verbal kritikk. Det tåler vi godt.

2 Likes

Tilbake til start! Det eneste som er sikkert i NANOV er at en oppgang er kortvarig.

1 Like

Det eneste som er sikkert er at kursen ikke beveger seg i en lineær retning rett opp. Uansett hvilken aksje det er snakk om.

Slik jeg ser det fikk vi et brudd opp fra motstanden rundt 25,5 og nå har vi en klassisk pullback med test av nytt støttenivå fra nivået hvor kursen brøt opp. Så ingenting unormalt her.

Vet det er mange som fornekter å ta innover seg alt som har med det tekniske å gjøre, men det er i det minste verdt å se på støtte og motstandsnivåer. Jeg forventer at kursen snur rundt dette området, og at kursen får en rolig bevegelse oppover igjen. I motsatt fall bryter kursen ned fra 25,5 nivået og da har kursen potensiale ned mot 21 igjen. Det er mindre sannsynlig tatt forventninger i betraktning.

13 Likes

Hadde tro på oppgang til 30, men møter støtte hver gang og faller. Også redd mange her tegnet seg for litt for meget i rep emi og selger ned kurs til emi en siste gang før rekyl…
den som lever får se. Men tyder på at vi skal ned en gang til hvertfall :flushed:

Den raske oppgangen skapte et gap som måtte fylles, og nå ligger vi jo like over støtten. Det var nok litt optimistisk å tro at vi skulle blåse gjennom motstand ved 30 kr uten at oppgangen var drevet av nyheter, og også med tanke på at mange hadde fått flere aksjer enn de forventet ved emisjonen. Men det fundamentale aspektet her er utvetydig, og borger for at vi har brutt gjennom motstanden før kvartalsresultatet, og at positiv input ved den anledning vil sørge for at det blir gøy å følge kursen fremover. Vi skal heller ikke glemme styrelederens utsagn: “; “looking forward to a very successful 2021”.

3 Likes

Børsen er rød, det er moro å følge med på kurs utviklingen i nano men man burde øyne triggere som kommer i den nærmeste fremtid. Støyen imellom er mindre viktig om man ikke trader så klart. Virker som det er en del tradere i denne praten hvert fall :slight_smile:

2 Likes

Jeg oppfatter også de tekniske signalene som at vi har brutt ut av forrige “range”, og at vi nå tester (nye) støtten på kr 25/26. Basert på volummønsteret, og forventningene til det som skal skje fremover, tror jeg også at denne støtten vil holde - og at vi vil få en stigning fremover (på økt volum). Kanskje vi etterhvert også i løpet av mai, hvertfall etter Q1, har brutt motstanden rundt kr 31/32.

3 Likes

Det er nå ca. 16 børsdager til Q1.
Både Archer-1 og DLBCL skal komme ila H1 2021. Data kommer enten som vanlig børsmelding eller på en konferanse, mest sannsynlig er det søkt presentert på konferanse, ellers tror jeg vi hadde vi hatt data allerede; gitt tidspunktet for når de har rapportert foregående data.

Styreleder stråler på GF, ny CEO med punch på CV’en, økt rekruttering, penger på bok - bare å nyte tiden , NANOV aksjonærer kan da ikke ha hatt det bedre enn dette på mange år.

God helg :slight_smile:

28 Likes

Rekrutteringen er det viktigste, og jeg tror vi er på rett vei, for de fleste sites er vel ikke i India.
Archer kan gi en gevinst i tillegg, men jeg er skeptisk, Oppreguleringen av CD 20 etter strålebehandling har en nokså kort tidsvindu, og kortsiktige gevinster er sannsynlige, men neppe langsiktige.,
DLBCL tror jeg vi bør glemme, noe postivt her ville være en gedigen overraskelse.
Som sagt over, vi står eller faller på rekrutteringen

1 Like

Hva mener du? Utdyp om du kan

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/ijc.1018