Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Leger kan vel kombinere godkjente medisiner så mye de orker, men er kombinasjonen ikke godkjent så kan jo ikke selskapet markedsføre den. Jungeltelegrafen er neppe tilstrekkelig til å gi stort volum av behandlingen.

1 Like
3 Likes

Får vi ei lita melding eller to i dag om deltakelse på ICML? Sitter med en god følelse på det :ok_hand::blush:

1 Like

Lurer på når de offentliggjør abstracts…

Selskapene får beskjed i dag om de har blitt akseptert, abstractene publiseres 9.juni👍

1 Like

Tenkte på tidspunkt idag. Men finner ikke noe eksakt tidspunkt.

I 2017 meldte de ikke at abstract var akseptert før abstract-releaseet i juni, så er vel mest sannsynlig at vi må vente til juni(?)

Mulig, men ser de som skulle på asco(ultimovacs, bergenbio) meldte når de fikk beskjed om at de var akseptert, så er lov å håpe🤞

Wishlist i prioritert rekkefølge:

  1. Q1 med rekruttering som guidet og så godt som banker bekreftelse for read out Paradigme 2021. Det setter stemningen i aksjen.
  2. Data DLBCL
  3. Data Archer; mature data første cohort + første runde data fra andre cohort
  4. Lisensavtale Kina + EU

Da er sommeren 2021 i boks :ok_hand:

3 Likes

Bare til info så satt disse på denne informasjonen fra starten av April. Ble meldt når abstrakt titlene ble sluppet online.

Står vel dette på ICML sin side:

** **All accepted abstracts will be included in the Abstract Book, published online on Wiley Online Library on June 9 (12:00 pm CEST). Prior to this date, submitted abstracts (except for Encore abstracts) must be treated as confidential

The Program of the 16-ICML and the titles of the abstracts selected for presentation (oral and poster) will be published online on this website about 4 weeks before the Conference (exact date TBD).**

1 Like

OM holding fortsetter økningen smått :wink:

9 Likes

Jeg går ut fra at du nå snakker om relativt uskyldige medisiner. Mer pallativ behandling. Eller vanlige medisiner som knapt nok krever resept. Men her er det snakk om kraftigere ‘lut’ . Og jeg tror neppe denne komboen blir gokjent uten videre uten f.eks kartlegging av evt. bivirkninger

1 Like

Usikker. Har gått på sterke saker, der lege har gått over anbefalt maks dose og kombinert. Skal sies at opptrapping var gjort veldig sakte og legen var veldig senior. Tror uansett leger ikke vil kombinere ny medisin før de har brukt den i mange år og selv har god erfaring med medisinen. Innen da så har archer blitt godkjent

Edit
Alt tulle jeg lirer ut av meg her kan være en følge av tidligere medisinering

Nei, det er jo det jeg skriver, at komboen må godkjennes for å kunne markedsføres som en behandling. Det er jo også logisk at man ikke kan markedsføre en behandling uten å valide tall å vise til for bivirkninger og effekt. Men som sagt, leger kan på eget ansvar velge fritt blant godkjente medikamenter og kombinere det man måtte ønske. Men det må jo legges til at de fleste leger vil være ansvaret bevisst og være konservative når det gjelder å kombinere medisiner som kan tenkes å påvirke hverandre på en ugunstig måte.

1 Like

Synes tilbakefallet nå har vært for stort. Vi er 15,5 børsdager fra Q1 og svaret på hvordan rekrutteringen går. Ikke mange dagene å akkumulere på om man skal inn i forkant med et større beløp. Blir det trangt inn døren, eller venter markedet på en reel bekreftelse av rekrutteringen før de tør å gå inn?

image

1 Like

Vi siger nok ned mot emi igjen med denne farten før vi rekker å si kake.

Å sitte med NANOV-aksjer kan minne meg om den gangen kompisgjengen overtalte meg til å gå tur opp et fjell. Når jeg hadde slitt og strevd meg opp én knaus og trodde jeg skulle se toppen, så var det bare enda en ny knaus som jeg måtte dra meg opp. Og det tok liksom aldri slutt heller…
Men til slutt - åh! for et herlig syn! - så kom jeg til toppen! :smiley:

3 Likes

Ja,du tar nå så mange forbehold at du nærmer deg mitt poeng.En kan ikke kimse av at forskjellige medisiner kan ha en interaktiv reaksjon selv om de hver for seg er grei nok. Og så kan en diskutere hvor lang tid det vil ta før evt. markedføring kan iverksettes

Forventningene til Nano nå er vel at markedsføring kan starte neste vår om alt går etter planen, men at det er veldig mye som skal falle på plass. Forventningen til realistisk godkjenning er vel høst neste år gitt at de klarer 3 måneders-resultatene før jul i år. Hva tenker dere om det? Er jeg for rask i forventningene her?

Det er ikke snakk om forbehold. Betalutin kan markedsføres når medikamentet er godkjent, og kombinasjonen kan markedsføres når den i sin tid blir godkjent. Når Betalutin er godkjent er det opp til hver enkelt autoriserte lege å bruke medikamentet alene eller sammen med andre medikamenter, men NANOV kan ikke markedsføre kombinasjoner før de er testet ut og godkjente.