Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Helt enig!

Muligheten for å bli den perfekte kombinasjonspartneren til SoC kan ikke overvurderes. Tror det skal godt gjøre å lage en bedre kandidat enn Betalutin for dette formålet. Tenker da lite bivirkninger, økt uttrykk av CD20, en injeksjon, immunrespons, ulikt target fra SoC.

Og da har vi enda ikke snakket om muligheten mtp å kombinere Betalutin med CPI…

12 Likes

Virker ikke som at man skjønner helt hvilket potensiale Betalutin faktisk har! Men det kommer vel for en dag :blush:

3 Likes

Mange som har skjønt, men ikke ute i det store markedet. Der er det ESG og tech som gjelder, men alt kommer for en dag for den tålmodige i NANOV :grin:

7 Likes

Fikk kjøpt meg en pen bunke flere NANOV aksjer i åpningsminuttene i dag. Når RL og andre kanoner har så sterk tro på denne, så anser jeg det som et positivt signal.

4 Likes

Hvem/hva er akronymet EL? :smiley:

Sorry. Skulle stå RL - Roy Larsen

Hva som har endret hans syn nå? Han har vel ikke gitt noen indikasjoner på noe, annet en det han gjorde for 5 år siden? I tillegg har han vel kvittet seg med rundt 150000 aksjer det siste året? Jeg har troa på Nano jeg altså, men lurer på hva RL har gjort siden en kanon som han gir så tydelige tegn som du sier?

1 Like

Nei jeg vet ikke, kanskje den økende rekrutteringen etter flere år med dødvekt av bad CEOs med flere. Kursen har økt fra lavt kr 13 til dagens og markedet MED larsen har sett en bedring av selskapet generelt. Ikke verre enn det, om det kan hausses er vel noe som kan diskuteres.

Jeg mener at når en som Larsen og Per wold olsen øker i nano så er det utelukkende positivt. Selv om siste nevnte forsvant ut av listen, erstattet av Merril Lynch. Om han solgte eller flyttet aksjene blir spekulativt :wink:

4 Likes

RL kjøpte 49000 aksjer i repemien.

6 Likes

Haha, holder på å grave meg nedover as we speak!

Men solgte hvor mange det siste året? Han privat og hand firma?

Han har solgt jevnt og trutt, veldig mye av det finner du igjen på bøkene i oncoinvent.

Tror han nyter i lange drag å slippe å ta selskapet på oslo børs med all idiotien der

3 Likes

Solgt jevnt og trutt med eventyrlig gevinst må huske! Sist salg like etter Q4 presentasjonen. Ikke solgt noe siden slutten av februar og sitter fortsatt med de 49 000 aksjene (privat+ heleide sciencons as) han fikk i rep emisjonen. Skal ikke legge for mye i det, men umulig å tolke det negativt.

Gleder meg uansett til å sitte over kvartalsrapporten 26 mai!

4 Likes
Nano Q1 paradigme forventninger
  • Har rekrutteringen økt fra forrige Q når man legger til grunn hva ledelsen har gjort, som kriterier, høy aktivitet ifb med CRO og mindre konkurranse om pasientene i de forskjellige studiene > Mer enn 14.
  • Har covid og bølge nr 3 hatt en for stor negativ påvirkning > under 14.
  • Nøytral pasient innrullering > rundt 14.

0 stemmegivere

Når vi først er inne på forventninger: hvilke forventninger har menigheten til kursutslag i de tre scenarioene?

1 Like

Rekkruttering er en ting. Ikke glem Archer1 og DLBCL i første halvår. Det er ikke lenge igjen av første halvår.Det kan også komme uventede meldinger rundt partner i nær fremtid. Ser ingen grunn til å selge aksjer før Q1.

7 Likes

Ser du det blir grunn til å selg etter Q1?

Nei. Jeg kommer ikke til å selge aksjer i Nordic Nanovector før kursen er på flere hundre kroner pr aksje. Jeg tror vi kan oppleve 10-20 gangeren de neste to årene så lenge ting klaffer. Så langt er det ingenting som tilsier at selskapet ikke skal lykkes. Potensialet er gigantisk, og dagens markedsverdi er alt for lav. Kjøp for 25 kroner er meget billig.
Jeg har kontroll på mer en 150k aksjer, og jeg er meget komfortabel med det.
Jeg tror ikke markedet har skjønt caset, men det kommer.

9 Likes

Ja der har du biotek :wink:

1 Like

Nåja, et fåtall biotec lykkes men de svært mange kommer aldri til mål. Vi har ingen garanti for at NANOV ikke Kan komme med en negativ overraskelse på sjarmøretappen, men pr nå er nok sannsynligheten størst for at de kommer i mål med bravur!

3 Likes